اخبار سینما

«سینما شهر قصه» به چرخه اکران وارد می شود

حامد کمیلی بازیگر فیلم سینمایی «سینما شهرقصه» با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش ضمن اعلام اکران این فیلم در برخی ایالت‌های امریکا از نمایش آن در روزهای آینده در سینماهای ایران خبر داد.

«سینما شهر قصه» عنوان فیلمی است به کارگردانی علی اکبر حیدری و کیوان علیمحمدی که برای نخستین بار در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر از آن رونمایی شد. این فیلم اثری نوستالژیک درباره سینمای ایران است که تاکنون فرصت اکران به دست نیاورده است.

«سینما شهر قصه» اکران سال 99 و 1400 را به خاطر شیوه ویروسکرونا و نیمه تعطیل بودن سینماها از دست داد و بعد از آن هم پشت ترافیک سنگین فیلم‌های آماده اکران ماند. حالا و بعد از گذشت چهار سال حامد کمیلی بازیگر نقش اول فیلم با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از اکران این فیلم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کمیلی ، تیزری از این فیلم را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته و در توضیح آن نوشته است :«سینما شهر قصه در آینده‌ای نه چندان دور به سینماها می‌آید. بالاخره بعد از مدت‌ها فیلم سرشار از هیجان و شادی«سینما شهر قصه»همزمان با نمایش در سینماهای امریکا و کانادا به زودی در بهترین سینماهای سراسر کشور به نمایش در می‌آید.

فیلم سینما شهر قصه داستان جوانی است با بازی حامد کمیلی که شیفته سینماست. هوشنگ گلمکانی در توصیف این فیلم نوشته است :«سینما شهر قصه یک نگاه نوستالژیک طنزآمیز به تاریخ سینمای ایران دارد. یک سینما پارادیزوی ایرانی با یک لحن خیلی خاص که واقعیت فانتزی را در‌ هم آمیخته برای دوستداران کل تاریخ سینمای ایران فیلم دلپذیری است.»

در این فیلم حامد کمیلی در کنار بازیگرانی چون آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رویا میر علمی و.. به ایفای نقش پرداخته است. هدیه تهرانی و زنده یاد جمشید مشایخی هم حضوری افتخاری در این فیلم دارند.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا