اخبار سینما

معرفی سریال رهایم کن عاشقانه ای دیگر از شهرام شاه حسینی

سریال عاشقانه ای دیگر با کلی بازیگران مطرح و شناخته شده که شهرام شاه حسینی ساخته و شبکه خانگی منتشر کرده است.سریال رهایم کن ساخته شهرام شاه حسینی که در ژانر درام و عاشقانه دسته بندی می شود. مجید مولایی تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد. سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند و در آن شاهد نقش‌آفرینی ستاره‌هایی چون محسن تنابنده و هوتن شکیبا هستیم.

دانلود سریال رهایم کن

خلاصه داستان سریال رهایم کن

داستان درباره دو برادر به نام‌های هاتف و حاتم است که از یکی از خانواده‌های سرشناس شهرستان سیاهرود هستند. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که حاتم عاشق مارال که پرستار فرزندش است می‌شود اما طولی نمی‌کشد که او متوجه می‌شود ارتباطی بین برادر مارال و برادر خودش یعنی هاتف وجود دارد و…

بازیگران سریال رهایم کن ۱۴۰۱

در این سریال شاهد نقش‌آفرینی بازیگران ستاره‌ای هستیم که تا کنون بارها و بارها هنرمندی خود را در ایفای نقش‌های متفاوت ثابت کرده‌اند. در این بخش با هنرپیشه های سریال جدید رهایم کن بیشتر آشنا می‌شویم.

محسن تنابنده در نقش حاتم

محسن تنابنده بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان ایرانی متولد 26 فروردین 1354 است. بسیاری از ما او را به خاطر ایفای نقش نقی معمولی در سریال پایتخت می‌شناسیم اما او به جز این سریال در آثار موفق دیگری نیز نقش‌آفرینی کرده است. تنابنده در سال 1383 برای فیلم استشهادی برای خدا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در سال 1388 برای ایفای نقش در فیلم‌های هفت دقیقه تا پاییز و سنگ اول سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دریافت کرد.

هوتن شکیبا در نقش هاتف

هوتن شکیبا بازیگر و صداپیشه متولد 24 خرداد 1363 است. او بیشتر برای ایفای نقش حبیب در سریال لیسانسه‌ها (از 1395 تا 1398) شناخته می‌شود. شکیبا در سال 1397 برای ایفای نقش در فیلم شبی که ماه کامل شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. هوتن شکیبا تا کنون در آثاری چون طبقه هساث محصول 1392، فیلم هلن محصول 1394، فیلم ابلق محصول 1399 و فیلم ملاقات خصوصی محصول 1400 نیز به ایفای نقش پرداخته است.

هدی زین‌العابدین در نقش مارال

هدی زین‌العابدین بازیگر متولد 23 خرداد 1368 است. او در سال 1390 و با ایفای نقش در سریال سقوط یک فرشته پا به عرصه‌ی هنر گذاشت. برخی از آثار این بازیگر سریال رهایم کن عبارتند از فیلم عرق سرد محصول 1396، فیلم سمفونی نهم محصول 1397، سریال کرگدن محصول 1398، فیلم دست انداز محصول 1398، فیلم سینمایی دسته دختران محصول 1400 و همچنین فیلم عطرآلود محصول 1401. گفتنی است که زین‌العابدین برای ایفای نقش در فیلم عرق سرد نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

شهرام شاه حسینی کارگردان سریال سریال رهایم کن

شهرام شاه حسینی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده متولد 4 اسفند 1352 است. او تا کنون فیلم‌هایی چون هفته‌ای یک‌بار آدم باش محصول 1399، خانه دختر محصول 1393 و زن‌ها فرشته‌اند محصول 1386 و همچنین سریال‌هایی چون پیدا و پنهان محصول 1392، همه چیز آنجاست محصول 1393، هشت و نیم دقیقه محصول 1395 و پرستاران محصول 1396 را کارگردانی کرده است. شهرام شاه حسینی همچنین در سال 1399 سریال شبکه نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم را ساخت.

زمان پخش سریال رهایم کن

پخش سریال نمایش خانگی رهایم کن از جمعه 28 بهمن 1401 آغاز شد. هنوز تعداد قسمت‌های این سریال مشخص نشده است اما قرار بر این است که هر جمعه ساعت 8 صبح قسمتی جدید از آن منتشر شود.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا