اخبار سینما

فاز اول طناز تبریزی به پایان رسید

گروه سازنده تاک‌شوی «طناز» از تصمیم خود برای پایان دادن به فاز اول تصویربرداری این پروژه به دلیل شرایط اجتماعی موجود خبر داد.

به نقل از روابط عمومی تاک‌شوی «طناز»، تصویربرداری فاز نخست تاک‌شوی «طناز» پس از گذشت بیش از دو ماه از زمان آغاز پروژه، پایان یافت.

«طناز» عنوان رئالیتی تاک‌شوی جدیدی است که با میزبانی کمال تبریزی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و در اولین تجربه او در کسوت مجری، گفتگوهایی متفاوت را با جمعی از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون رقم می‌زند. این برنامه در فاز اول خود با نگاهی جدی و در عین حال سرگرم‌کننده به مقوله طنز، با حمایت مالی شرکت فرآورده‌های لبنی «رامک» تصویربرداری شده است.

رئالیتی تاک‌شوی «طناز» در حال حاضر بعد از پایان فاز اول، در مرحله پس‌تولید قرار دارد و با هدف پخش از یکی از پلتفرم‌های موجود تولید می‌شود. گروه سازنده ابراز امیدواری کرده تا ادامه روند تولید پروژه را همزمان با بهبود اوضاع اجتماعی مجددا از سر بگیرد.

روابط عمومی این تاک شو در جمله ای از متن خود آورده است که این اثر به منظور همراهی با مردم به دو فاز تقسیم شده و فاز اول آن به پایان تصویربرداری رسیده است. توضیح بیشتری در این باره داده نشده است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا