اخبار سینما

مشغول بازی در «اپیدمی» و «مستوران» هستم

عبدالرضا نصاری گفت که بازی او در فصل دوم سریال «اپیدمی» به کارگردانی صادق بکتاشیان آغاز شده ست.

عبدالرضا نصاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «اپیدمی» به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان هستم. بازی من در فصل دوم این سریال از ۲ هفته پیش آغاز شده و تا پایان تصویربرداری که یک ماه دیگر است، ادامه خواهد داشت.

بازیگر «سرجوخه» افزود: قبل از بازی در سریال «اپیدمی» به طور کامل در فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور حضور داشتم، البته همکاری من با این پروژه به عنوان بازیگر نبود بلکه در مقام مشاور کارگردان به گویش زبان سریال کمک می‌کردم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: از کارهای دیگری که این روزها مشغول آن هستم، باید به سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی اشاره کنم. همچنین بازی در تئاتر «رقص پرچم» به کارگردانی کوروش زارعی آخرین  فعالیت بازیگری من در تئاتر بوده که این تئاتر برای اولین‌بار آذرماه سال گذشته روی صحنه رفت.

نصاری در پایان درباره کارهای آینده خود نیز چنین بیان کرد: برای حضور در یک فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی صحبت‌هایی با من شده است که احتمالا در یکی از آنها بازی خواهم کرد. همچنین برای حضور در یک تئاتر نیز مذاکراتی داشته ام که فعلا مشغول خواندن نمایشنامه آن هستم.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا