اخبار سینما

بیوگرافی محمدرضا رهبری و همسرش

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش ندا دیبا با عکس جدید و ناگفته هایی از شروع فعالیت تا شهرت و علایق اش را می خوانید.

بیوگرافی محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری متولد 5 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی می باشد که با کلاس های تئاتر شروع کرد سپس وارد اجرا شد و حالا در قامت بازیگر جلوی دوربین می درخشد.

خانواده

خانواده شناسنامه هر انسانی است که در شكل گيري شخصيت ما تعيين كننده است. من خيلی مديون پدر و مادرم هستم ، پدرم كه به رحمت خدا رفته است ايشان استاد دانشگاه بودند و مادرم هم پرستار بيمارستان بودند. با وجود اينكه هر دو شاغل بودند برای من و خواهرم مهسا زحمات زيادی را متحمل شدند.

کلاس بازیگری

به دلیل علاقه ی بسیاری که به بازیگری داشت در سال 1381 وقتی 20 ساله بود دو ترم به مدت 9 ماه دوره خای تخصصی بازیگری با مدیریت امین تارخ را گذراد.

شروع با اجرا

با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال 1384 بعنوان مجری «برنامه موج نو تاکسی» اولین بار جلوی دوربین رفت که پس از آن با سیل پیشنهادت های بازیگری مواجه شد.

از سریال گلریزان تا ممنوعه

محمدرضا رهبری در سال 1385 با سریال گلریزان محصول شبکه استانی همدان جلوی دوربین رفت یکسال بعد با سریال میوه ممنوعه در قاب تلویزیون درخشید.

حسرت زندگی

حین بازی در مجموعه میوه ممنوعه که قرار بود ماه رمضان روی آنتن برود پدرم را از دست دادم و نتوانست شاهد موفقیت های من در بازی باشد و این موضوع حسرتی همیشگی در وجودم ماندگار کرد.

الگو برداری

سعی كردم هميشه همه بازيگر ها را ببينم چون اعتقاد بنده اين است كه حتی از بازيگرهای بی تجربه و فيلم های ضعيف می توانم درس بگيرم و تجربيات جديدی را بياموزم و حداقل اين است كه آن اكت های اشتباه را خودم تكرار نمی كنم.

بازیگر و کارگردان مورد علاقه

پرويز پرستويی يک بازيگر تكنيكی هستند و فوق العاده با احساس بازی می كنند محمدرضا فروتن هم كه بازیگری متین و با شخصیت است. بهترین کارگردان هم از نظر من آقای حسن فتحی هستند ؛ چون خيلی نكات ريز و فنی را از اين بزرگوار ياد گرفتم و پلان به پلانش برای من يک دانشگاه بود.

علاقه به طنز

هر كسی من را می بيند می گويد من به خاطر ظاهر و رفتار جدی ام به درد طنز نمی خورم. اما كسانی كه من را از نزديک می شناسند می دانند كه می توانم در كار طنز نیز موفق باشم چون بداهه گويی طنز را از حفظ هستم.

ازدواج

محمدرضا رهبری در سال 1396 وقتی 35 ساله بود خبر رسمی ازدواج خود را با خانومی بنام ندا دیبا رسانه ای کرد.

شغل دوم ندارم

روز اول كه وارد اين حرفه شدم همه از جمله مادرم به من می گفتند بازيگری شغل نيست و باید به دنبال كار ديگری بروم و بازيگری در كنار شغل اصلی ام باشد. اما من اعتقاد دارم اگر چنين كاری كنم تمركزم را برای بازيگري از دست می دهم، اگر تمركزم را روی يك كار بگذارم هم زودتر به نتيجه می رسم و هم موفق تر خواهم بود.

آن بازیگر تبلیغاتی نیستم

خيلی از مردم من را با مهدی صبری كه تيزر تبليغاتی بازی می كند اشتباه می گيرند. وقتی من را می بينند می گويند اين همان بازیگری هست كه تيزر تبلیغاتی شامپو صحت و بانک ملی را بازی می کند ، من با مهدی صبری دوست هستم و خيلی هم دوستش دارم اما دوست ندارم مردم او را با من اشتباه بگیرند.

تولد 6:45 صبح

ساعت 6:45 دقيقه صبح به دنيا آمدم گويى از بدو ورودم عجول بودم براى آمدن ، خواستن ، رسيدن و روزى رفتن. البته هنوز هم در آستانه به سر منزله ى مقصود نرسيدم اما به اميد پروردگارم و با دعاى پر مهرتان حتما و قطعا خواهم رسيد.

موسیقی 

ساز نی می زنم ، البته به صورت حرفه ای کار نمی  کنم و گاهی اوقات بیشتر برای دل خودم می زنم.

خانه داری

اگر تنها باشم مجبورم برای خودم نيمرو درست كنم ، برنج كته هم بلدم. من يک كمي شلخته هستم اما با اين وجود خيلی هم وسواسی و تمیزم و نمی گذارم کارهای خانه روی زمین بماند.

اهل سفر

بسيار سفر بايد كرد تا پخته شود خامی ، در سفر خيلی تجربه می توانيم بياموزيم چون كار ما زمان مشخصی ندارد  زياد نمی شود برنامه ریزی کرد. اما اگر فرصتی پيش بيايد خيلی دوست دارم به مسافرت بروم.

فیلم شناسی

پس از سریال میوه ممنوعه در مجموعه های چون عبور از پاییز، به کجا چنین شتابان، دولت مخفی، دوردست ها و در سریال پرستاران هم حضور موفقی داشت.

در بچه مهندس

بعد از عدم توافق روزبه حصاری برای حضور در سریال بچه مهندس 4 محمدرضا رهبری جایگزین وی در نقش «جواد جوادی» است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا