اخبار سینما

پیکسار انیمیشن بعدی‌اش را معرفی کرد

کمپانی پیسکار اعلام کرد انیمیشن بیست و هفتم خود را با تمرکز بر آب و آتش و مشابهت‌های آنها می‌سازد.

به نقل از ورایتی، از دهه ۱۹۹۰ پیکسار فیلم‌های انیمیشن ساخته است و عمده مساله این فیلم‌ها طرح سوال‌هایی مانند این بود که اگر اسباب‌بازی‌ها احساس داشتند چه می‌شد؟ («داستان اسباب‌بازی») یا اگر ماشین‌ها احساس داشتند؟ («ماشین‌ها») یا اگر احساس‌ها دارای احساس بودند چطور می‌شد؟ («درون بیرون»).اکنون زمان این سوال رسیده که اگر عنصرها احساس داشتند چه می‌شد؟

دیروز دوشنبه پیکسار ساخت بیست و هفتمین فیلمش را اعلام کرد و گفت فیلم بعدی با نام «المنتال» یا «عنصری» ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ اکران می‌شود. این فیلم با تمرکز بر آب و آتش ساخته می‌شود که با وجود تفاوت‌های اساسی در عنصر خود، متوجه می‌شوند مشابهت‌های زیادی به هم دارند.

در توضیح فیلم گفته شده: فیلم یک جفت نامحتمل – امبر و وید- را تصویر می‌کند که به شهری سفر می‌کنند که آتش، آب، زمین و هوا ساکنانش هستند. زن جوان آتشین و مردی که در گذر است، در شرف کشف یک چیز اساسی هستند و آن این است که در واقع آن‌ها چه چیزهای مشترکی دارند.

پیتر سون (Sohn) کارگردان انیمیشن‌های «دایناسور خوب» و «تا حدی ابری» پیکسار این فیلم را کارگردانی می‌کند. دنیس ریم تهیه‌کننده «دایناسور خوب» و «ماشین‌ها ۲» نیز آن را تهیه می‌کند.

سون که در این فیلم از دوران کودکی‌اش در نیویورک الهام می‌گیرد گفته است: والدین من اوایل دهه ۱۹۷۰ از کره مهاجرت کردند و یک خواروبار فروشی شلوغ در برانکس به راه انداختند. ما از آن دست خانواده‌هایی بودیم که با امید و رویاهای فراوان راهی سرزمینی جدید می‌شوند و در یک سالاد بزرگ از فرهنگ‌ها، زبان‌ها و محله‌های کوچک زیاد مخلوط می‌شوند.

وی افزود: داستان ما بر اساس عناصر کلاسیک آتش، آب، زمین و هوا شکل گرفته که برخی از این عناصر با هم مخلوط می‌شوند و برخی نه.

پیکسار همچنین «لایت‌یر» را در دست اکران دارد که اسپین‌آفی از مجموعه «داستان اسباب بازی» است که در آن کریس ایوانز صداپیشگی فضانورد انسانی را برعهده دارد که الهام گرفته از باز لایت‌یر است. این انیمیشن ۱۷ ژوئن راهی سینماها می‌شود.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا