اخبار سینما

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره فیلم شهر تمدید شد

مهلت ارسال آثار به بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر و محله، این جشنواره به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی، هنری و سینمایی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ در ۶ بخش «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بین‌الملل»، «مسابقه محله»، «مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران»، «مسابقه آفرینش‌های شهری» و «جنبی» توسط موسسه تصویر شهر – سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

ثبت نام این دوره از جشنواره که از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است بنا به درخواست فیلمسازان و هنرمندان جهت ثبت نام اینترنتی و بارگذاری آثار در بخش‌های مختلف این رویداد سینمایی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، به تصویر کشیدن تغییرات فرهنگی نقد تصویری، تحکیم بنیان خانواده، توسعه زیرساخت‌های شهری، مواجهه با بحران و مصائب با زیر مجموعه بلایایی طبیعی (با نگاه ویژه به بیماری کرونا)، حکمرانی شهری با زیر مجموعه قانونگذاری و برنامه محوری؛ فعالیت جهادی، برقراری انضباط مالی و توسعه منابع، بازتعریف حقوق شهروندان و اشاعه آن و حفظ منابع شهری، توسعه پایدار با محوریت حفاظت از میراث طبیعی و شهری، توسعه و نگهداری فضای سبز، حفاظت از محیط زیست و آثار مرتبط با پایتخت ایران با محوریت تهران شناسی و تهران نگاری از اهم اهداف این جشنواره خواهد بود.

ثبت نام آثار تنها به شکل اینترنتی و از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com امکان‌پذیر است.

در بخش‌های بلند داستانی، سینمایی، سریال و نمایش خانگی نیازی به بارگذاری اثر در سایت نبوده و تنها آپلود تیزر آن قابل قبول است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر و محله با شعار «اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی» و با هدف تبدیل کلان شهر تهران به الگویی برای جهان اسلام توسط موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال ۱۴۰۱ در شهر تهران برگزار می‌شود.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا