اخبار سینما

رکوردشکنی «جیمز باند» در آمریکا

«زمانی برای مردن نیست» جدیدترین اثر از مجموعه فیلم‌های جیمز باند، پس از مدت‌ها در گیشه آمریکا اکران شد و در پیش نمایش رکورد زد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» محصول مشترک کمپانی مترو گلدوین میر و ایون پروداکشنز در پیش نمایش گیشه آمریکا، با فروش امیدوارکننده ۶.۳ میلیون دلاری کار خود را آغاز کرد. این رقم شامل فروش این فیلم در نمایش‌های ویژه آیمکس در روز چهارشنبه نیز می‌شود.

۶.۳ میلیون دلار بدون احتساب تورم، بیشترین افتتاحیه روز نخست در بین فیلم‌های جیمزباند محسوب می‌شود. «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ اکران شد و در روز نخست ۵.۳ میلیون فروش داشت و از طرفی فیلم «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ فروشی ۴.۶ میلیون دلاری را به ثبت رسانده است.

اکران فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» که دنیل کریگ برای پنجمین و آخرین بار نقش «مأمور ۰۰۷» را بازی می‌کند، به دلیل پاندمی کرونا بیش از ۱۸ ماه به تاخیر افتاده بود. تخمین و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این فیلم در گیشه پایان هفته به فروش ۶۰ میلیون دلاری خواهد رسید. تحلیل‌های خوشبینانه‌تر نیز فروش این فیلم را تا ۷۰ میلیون دلار پیش بینی کرده اند.

برای بررسی تاریخچه عملکرد فیلم‌های جیمزباند باید بگوییم که «اسکای فال» با ۸۸ میلیون دلار کارش را در هفته اول آغاز کرد و فیلم «اسکپتر» هم با ۷۰ میلیون دلار رتبه دوم بیشترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های جیمزباند دارد.

«زمانی برای مردن نیست» هفته گذشته در ۵۴ بازار بین المللی اکران شد و تاکنون به فروش ۱۲۱ میلیون دلاری از این کشور‌ها رسیده است. این فیلم با مدت دو ساعت و ۴۳ دقیقه طولانی‌ترین اثر در بین فیلم‌های جیمزباند محسوب می‌شود.

در آمریکای شمالی، «زمانی برای مردن نیست» از روز جمعه در بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ سینما اکران خواهد شد که گسترده‌ترین اکران در بین فیلم‌های سینمایی جیمزباند محسوب می‌شود.

 

گفتنی است دنیل کریگ و رامی مالک، ستارگان این فیلم سینمایی در اقدامی جالب در یکی از سینما‌های AMC حاضر شدند و مخاطبان خود را شگفت زده کردند.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا