اخبار سینما

دیدن فیلم‌های خودم مشقت‌بار است

بازیگر مشهور استرالیایی که اکنون در ۵۲ سالگی نیز می‌درخشد روزهایی را به یاد می‌آورند که به او می‌گفتند در ۳۰ سالگی کارش در بازیگری تمام است.

کیت بلانشت، برنده اسکار به یاد آورده است که دوران بازیگری او را در سن ۳۰ سالگی تمام‌شده می‌دانسته‌اند. این بازیگر استرالیایی در مصاحبه با جیسون بیتمن، شان هیز و ویل آرنت در پادکست “اسمارت‌لس” از تجارب خود در صنعت فیلمسازی گفته است.

دانلود فیلم های روز دنیا از سایت موویانه

بلانشت که در سال ۱۹۹۸ نقش “ملکه الیزابت” را در فیلم “الیزابت” (Elizabeth) بازی کرده می‌گوید:‌ “همسرم به من گفت – ضمن اینکه او بسیار پشتیبان من است – اما شان، از نقش “ملکه الیزابت” من نام بردی، این اتفاق افتاد… در سال‌های گمنامی، وقتی فیلمی بازی می‌کردم بال درمی‌آوردم. ۲۵ سالم بود. این بود که همسرم گفت: “خیلی خوب است که این اتفاق برای تو افتاده، [اما] می‌دانی که پنج سال فرصت داری؟ اشکالی ندارد، می‌توانی به تئاتر برگردی.””

بلانشت اضافه می‌کند: “و بنابراین چیزی که همیشه به خودم می‌گفتم این بود، اینکه وقتی فرصتی پیش آمد بازی می‌کنم و پیشه دیگری هست که دوستش دارم و کار اصلی من است و در انتظارم.”

دانلود فیلم های خارجی از سایت هکس دانلود

به نوشته ۳۰نما، بلانشت که به‌تازگی در “بالا را نگاه نکنید” (Don’t Look Up) “آدام مک‌کی” و “کوچه کابوس” (Nightmare Alley) “گی‌یرمو دل تورو”‌ نقش‌آفرینی کرده، در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید دیدن فیلم‌های خودش “مشقت‌بار” است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا