اخبار سینما

فروش فیلم جدید جانی دپ در بازار کن

فیلم جدید جانی دپ با نام «جین دو بری» در بازار جشنواره کن امسال پیش فروش خواهد شد. این اولین فیلم داستانی این بازیگر در سه سال اخیر است که قرار است در آن بازی کند و پیش‌فروشش در میانه دادگاه جانی دپ نشانه خوش‌بینی سرمایه‌گذاران سینمایی به پیروزی جانی دپ در این دادگاه است.

جانی دپ در این فیلم در نقش لویی پانزدهم بازی خواهد کرد و علاوه بر این دو، لوئی گار و پیر ریچارد هم در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.فیلمی که هنوز تولید نشده و تنها در مرحله پیش فروش در بازارهای جهانی است.

جانی دپ هم اکنون در میانه دادگاه پرحاشیه شکایت از امبر هرد است که تمام توجهات را به خود معطوف کرده است. آخرین فیلمی که دپ در آن بازی کرده بود «میناماتا» بود که در اوایل سال 2019 فیلمبرداری شده بود و تقریبا بعد از آن هیچ پروژه‌ای جرئت نزدیک شدن به دپ را نداشت از جمله پروژه های عظیمی که مثل «دزدان دریایی کارائیب» و «هیولاهای شگفت‌انگیز» که یا بازیگر نقش دپ را عوض کردند یا شخصیت او را به طور کامل حذف کردند.

کمپانی وایلد بانچ کار پیش فروش این فیلم را برعهده دارد که با بیش از 14 فیلم از جمله «برادران لیلا» در بخش اصلی و جانبی کن امسال حضور دارد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا