اخبار سینما

معرفی سریال کمدی آنتن

سال 1401 تا بدین‌جا با سریا‌ل‌های جدید خود برای شبکه نمایش خانگی خوش یمن بوده است. سریال آنتن نیز یکی از جدیدترین ساخته های 1401 محسوب می‌شود که در ژانر کمدی ساخته شده است.

سریال آنتن یکی از جدیدترین مجموعه‌های ایرانی است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی قرار است از چهارشنبه 30 شهریور 1401 پخش شود.

خلاصه داستان سریال آنتن

گوهر زنی که همسرش فوت شده، پس از مرگ او یک سال درس می‌خواند و با پشتکار فراوان در رشته پزشکی پذیرفته می‌شود. او که حالا با نوه خود هم دانشگاهی شده، ماجراهایی در خانواده دارد که حول همین موضوع می‌گردد. ژانر سریال ایرانی آنتن طنز است و انتظار لحظات مفرحی را از آن خواهیم داشت.

معرفی کارگردان سریال آنتن

سید ابراهیم عامریان تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی متولد اولین روز اسفند ماه سال 1360 است. او از سال 1394 فعالیت خود را به عنوان مجری طرح و مدیر تولید فیلم «من سالوادور نیستم» شروع کرد و پس از آن مجری طرح فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» شد. بعد از این دو کار او به تهیه‌کنندگی در سینما مشغول شد و سریال آنتن نیز اولین تجربه کارگردانی اوست.

معرفی بازیگران سریال آنتن

در این قسمت قصد داریم تا بازیگرانی که در این سریال حضور دارند را به شما معرفی کنیم.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 20 شهریور 1356 است. او ابتدا در ورزش فوتبال فعالیت می‌کرد و از سال 1372 تا 1388 بازیکن پست‌های هافبک و مدافع راست بود. او در طی دوران فوتبال خود گل ملی معروفی به گرجستان نیز زد. اما پژمان جمشیدی با وجود رقبای زیاد زمان خود آن‌قدر که شایسته آن بود دیده نشد. نقطه عطف زندگی آقای جمشیدی سال 1392 و بازی در «پژمان» بود. اگرچه پیش از آن‌ هم نقشی کوتاه در سریال «ساختمان پزشکان» ایفا کرده بود اما پژمان که به نوعی از زندگی خود او الهام گرفته شده بود باعث شد تا این بازیگر در مرکز توجه قرار بگیرد.

آقای جمشیدی پس از آن به یکی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران ایران تبدیل شد. زوج بازیگری او با سام درخشانی موفقیت‌های زیادی را برای این دو بازیگر به ارمغان آورد. وی تاکنون سه بار موفق به نامزدی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است. او تاکنون نزدیک به 25 فیلم و 9 سریال تلویزیونی و 4 سریال شبکه نمایش خانگی در کارنامه خود دارد و سریال آنتن نیز جدیدترین کار اوست.

هادی کاظمی

سید هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355 است. هرگاه که نام او می‌آید خاطره‌ای مشترک در ذهن تمام ایرانیان نقش می‌بندد: آوازهایی با زبانی غریب، خرزو خان و گرده نخود! بله منظورمان نظام دو برره در سریال خاطره انگیز «شب‌های برره» است. اگرچه او از سال 1375 و در نقش‌های کوتاه در تلویزیون ظاهر می‌شد اما این نظام دو برره بود که او را برای همیشه در خاطره‌ها ثبت کرد.

هادی کاظمی در بازیگری خود کاربلد است و نمک ذاتی‌ای دارد. به گفته مهران مدیری همیشه نقش‌های عجیب‌تر و پیرمردهای هادی کاظمی بهتر از سایر نقش‌های او از آب در می‌آیند. نقش‌های بابا شاه در «قهوه تلخ» و امیریل در سریال «سال‌های دور از خانه» از دیگر کارهای او هستند. وی اکنون در سریال ایرانی آنتن به ایفای نقش می‌پردازد.

کلام آخر

در سال‌های اخیر خصوصا 1400 و 1401 شاهد آثار پرمخاطب خصوصا در زمینه طنز از شبکه نمایش خانگی بوده‌ایم. باید دید عاقبت سریال آنتن چه خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این سریال می‌تواند موفق عمل کند و پرمخاطب شود؟ لطفا ما را نیز از دیدگاه‌های خود با خبر کنید.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا