اخبار سینما

پخش سریال تاریخی دهه ۸۰ با بازی زنده‌یاد خسرو شکیبایی در آی فیلم

سریال «تفنگ سرپر» به کارگردانی امرالله احمدجو از چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «خوش‌غیرت» ساخته علی شاه حاتمی و با بازی محمد کاسبی سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ با چخش قسمت آخر به پایان می‌رسد و یکی از سریال‌های دهه ۸۰ تلویزیون جایگزین آن خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «تفنگ سرپر» به کارگردانی امرالله احمدجو که یکی از چند مجموعه خاطره‌انگیز دهه ۸۰ است از چهارشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۸ از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود و جایگزین سریال «خوش‌غیرت» می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: « سریال «تفنگ سرپر»، داستان پسر جوانی است به نام «غیبیش» که در زمان جنگ جهانی اول زندگی می‌کند. در این دوران به‌ دلیل خودکامگی خان‌ها، حکام محلی، رجال درباری، شاهزادگان قاجار و بیگانگان اشغالگر، روزگار مردم به سختی و تیرگی می‌گذرد.»

بازیگران سریال «تفنگ سرپر» عبارتند از زنده‌یاد خسرو شکیبایی، آتش تقی‌پور، زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، ژاله علو، زنده‌یاد فتحعلی اویسی و فردوس کاویانی.

این مجموعه تاریخی در منطقه راونج جوشقان قالی در فاصله سال‌های ۷۷ تا ۸۱ در گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته شد و برای اولین بار در سال ۱۳۸۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم سیما رفت.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا