اخبار سینما

برنامه‌ریزی تهیه مینی‌سریال پلیسی در شبکه نمایش خانگی

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما معتقد است صف طولانی دریافت پروانه ساخت سریال در شبکه خانگی کار تهیه و تولید را سخت کرده است.

غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فعالیت های اخیر خود عنوان کرد: در حال حاضر دو کارگردان فیلم اولی در حال نگارش دو فیلمنامه هستند که قرار است در آینده ای نزدیک تهیه کنندگی آنها را به عهده بگیرم. دانلود فیلم ایرانی

تهیه کننده فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» اظهار کرد: فیلم سینمایی «بازیوو» محصول سال ۱۳۹۸ را به نویسندگی سلمان خورشیدی و کارگردانی امیرحسین قهرایی آماده نمایش دارم.

او ادامه داد: پژمان بازغی، لیندا کیانی‌، برزو ارجمند در فیلم سینمایی «بازیوو» که در ژانر کودک تهیه شده است، نقش آفرینی کرده‌اند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من مادر هستم» مطرح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای تهیه و تولید یک مینی سریال پلیسی به منظور عرضه در شبکه نمایش خانگی هستم. دانلود سریال ایرانی

غلامرضا موسوی در پایان با اشاره به مشکلات تولید در شبکه خانگی گفت: با توجه به صف طولانی و درخواست های زیادی که برای دریافت پروانه ساخت سریال وجود دارد کار تولید در شبکه نمابش خانگی سخت شده است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا