اخبار سینما

معرفی کامل فیلم Tomb Raider 2 2021

تاریخ اکران فیلم سینمایی Tomb Raider 2 – فیلم مهاجم مقبره 2 جزو بهترین فیلم‌های سال 2021 محسوب می‌شود که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

تاریخ اکران فیلم Tomb Raider 2

تاریخ اکران فیلم Tomb Raider 2 در 19 مارس 2021 (29 اسفند 1399) خواهد بود.

 

بازیگران فیلم Tomb Raider 2

بدون شک آلیسیا ویکاندر برای ایفای نقش دوباره کاراکتر لارا کرافت در فیلم مهاجم مقبره 2 حضور خواهد داشت؛ اما نمی‌‌‌توان نسبت به بازگشت دیگر بازیگران فیلم قبلی در این اثر، به طور حتم صحبت کرد. اگر داستان فیلم Tomb Raider 2 از انتهای فیلم نخست آغاز شود، آن‌گاه می‌توانیم انتظار بازگشت کریستین اسکات توماس (در نقش آنا میلر) را در این فیلم داشته باشیم.

بعید است که در فیلم دوم شاهد بازگشت دامینیک وست برای ایفای نقش پدر لارا کرفت، لرد ریچارد، باشیم. ریچارد در فیلم نخست برای نجات دخترش جان خود را فدا کرد. با توجه به کشته شدن شخصیت شرور فیلم اول یعنی متیاس ووگل، بازگشت والتون گوگینز نیز در فیلم جدید بعید به‌نظر می‌رسد.

ممکن است دنیل وو برای ایفای نقش لو رن در فیلم Tomb Raider 2 حضور پیدا کند؛ رن همان کاپیتانی بود که به لارا برای پیدا کردن پدرش و نجات از یاماتای کمک کرد. شایعاتی نیز مبنی بر حضور آنجلینا جولی در فیلم دوم شنیده می‌شد که ویکاندر در این رابطه گفت:

«اهمیتی ندارد. من آنجلینا را ستایش می‌کنم؛ باید ببینیم که چه می‌شود.»

داستان فیلم Tomb Raider 2

بعد از اینکه لارا جهان را نجات داد و جلوی شیوع ویروس مرگبار را از مقبره گرفت، به لندن بازگشت و جایگاه خود را در شرکت پدرش پذیرفت. او خیلی زود پی می‌برد که ترینیتی (گروهی که خواستار شیوع ویروس مرگبار بود) از طریق کمپانی Patna به طور مستقیم با شرکت کرافت در ارتباط بوده است.

آنا میلر، شریک تجاری پدر لارا، درواقع رئیس شرکت Patna بوده و لارا متوجه می‌شود که او برای ووگل و ترینیتی کار می‌کرده و در نقشه‌های آن‌ها همکاری داشته است. در صحنه تیتراژ پایانی فیلم نخست مشاهده کردید که لارا اسحله‌های دوقلوی نمادین (که در بازی‌های ویدیویی وجود داشت) را خریده و مصمم است تا راه پدرش جهت متوقف کردن ترینیتی را ادامه دهد.

هنوز مشخص نیست که داستان فیلم Tomb Raider 2 حول محور نبرد لارا با ترینیتی خواهد چرخید یا خیر؛ اما با ساخت فیلم دوم، موقعیتی ایجاد شده تا سازندگان به فکر ماموریت‌ها و ماجراجویی‌های جدیدی برای لارا باشند و از مسیر داستان فیلم نخست خارج شوند.

همانطور که می‌دانید فیلم نخست مهاجم مقبره بر اساس یک بازی ویدیویی به همین نام که در در سال 2013 ساخته شده بود، تولید شد. فیلم دوم نیز می‌تواند بر اساس بازی ویدیویی قیام مهاجم مقبره (Rise of the Tomb Raider) که دنباله بازی سال 2013 بود، ساخته شود. (البته این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.)

در آن بازی مشاهده می‌کنید که لارا پیرو تحقیقات پدرش راجع به جاوادنگی، به شهر گمشده کیتژ سفر می‌کند؛ او در جستجوی یک مک‌گافین به نام منبعی الهی است که رسیدن به قدرت جاودانگی را تضمین می‌کند.

در ادامه لارا به سیبری سفر می‌کند؛ در آنجا ترینیتی یک مرکز تحقیقاتی شیطانی دارد. لارا در این مرکز تحقیقاتی پی می‌برد که آنا بیمار است و قصد دارد از قدرت بهبودبخشی منبع الهی استفاده کرده و جان خود را نجات دهد.

تریلر فیلم Tomb Raider 2

هنوز تریلری از فیلم Tomb Raider 2 منتشر نشده است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا