اخبار سینما

از بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین رونمایی شد

نتفلیکس از چهره بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین و همبازی اش کی مولیگان رونمایی کرد.

به نقل از ورایتی، در اولین تصاویری که از درام زندگی‌نامه‌ای نتفلیکس با عنوان «استاد» (Maestro) منتشر شده است، بردلی کوپر را با چهره ای کاملا دگرگون شده نشان می دهد. بردلی این فیلم را در ادامه فیلم موزیکال «ستاره‌ای متولد می شود» می سازد.

سرویس استریم نتفلیکس روز گذشته ۳۰ می مجموعه عکس‌هایی از فیلم «استاد» منتشر کرد که در آن کوپر را در مقابل بازیگری چون کری مولیگان نشان می دهد. کوپر در فیلم «استاد» در نقش لئونارد برنستاین آهنگساز تحسین شده برادوی و در نقش اصلی بازی می کند، کری مولیگان نیز در نقش همسر برنستاین، فلیسیا مونته آلگره حضور دارد.

عکس‌های منتشر شده، بردلی کوپر را در نقش برنستاین در سنین مختلف با طراحی چهره چشمگیر روی صورت کوپر نشان می دهند.

همانطور که بردلی کوپر در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرده بود، تولید  فیلم «استاد» در ماه می آغاز شده است و به این ترتیب تماشاگران سینما نباید انتظار داشته باشند که این فیلم تا پیش از سال ۲۰۲۳ در سینماها و یا نتفلیکس عرضه شود.

در ابتدا استیون اسپیلبرگ فیلمساز نامدار سینمای جهان قرار بود یک درام زندگینامه ای براساس زندگی برنستاین بسازد و از کوپر نیز برای بازی در آن فیلم استفاده کند با این حال در آن زمان بردلی کوپر که تازه «ستاره ای متولد می شود» را تمام کرده بود بیشتر به نویسندگی و کارگردانی فیلم علاقه داشت تا اینکه برای شخص دیگری حتی فیلمسازی چون اسپیلبرگ به عنوان صرفا بازیگر بازی کند.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا