اخبار سینما

بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی سال 1400

پرمخاطب ترین سریال های ایرانی امسال کدامند؟

سال 1400 یکی از سال های پررونق برای شبکه نمایش خانگی بود چرا که با همه گیری کرونا و روزهای قرنطینه این سریال و فیلم ها بودند که مردم را ساعت ها مشغول تماشا می‌نشاندند.

سریال قورباغه، سیاوش، گیسو، دراکولا، ملکه گدایان، میخواهم زنده بمانم، زخم کاری سریال هایی بودند که توانستند مخاطب قابل توجهی به خود جذب کنند.

با توجه به رشد بازار سریال های خانگی و علاقه تهیه کنندگان به این حوزه، سریال های جدیدی بزودی وارد این شبکه خواهند شد. سریال خاتون، جیران و قبله عالم عناوین جدیدی هستند که بزودی از پلتفرم های اینترنتی پخش خواهند شد. در ادامه به معرفی این سریال ها میپردازیم. همچنین میتوانید جهت دانلود فیلم و سریال های موردنظر خود به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

بهترین سریال های ایرانی سال 1400

 

سریال قورباغه

قورباغه سریالی شبکه نمایش خانگی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌ علی اسدزاده، محصول سال 99–98 است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. درآخر قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد. قسمت اول این سریال برداشتی آزاد از فیلم نفرت است.

پخش سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه تا امسال یعنی 1400 ادامه داشت و به یکی از پربازدیدترین سریال های تاریخ ایران تبدیل شد. در خلاصه این فیلم آمده است که من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

از بازیگران سریال معمایی قورباغه میتوان به هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان اشاره کرد. میتوانید از طریق جستجو در بخش سریال ایرانی از سایت هکس دانلود سریال های موردنظر خود را دانلود کنید.

سریال سیاوش

سیاوش مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی سروش محمدزاده و به تهیه‌کنندگی مهدی یاری، محصول سال ۱۳۹۹ است که در شبکه نمایش خانگی پخش شد. تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. موسیقی متن و تیتراژ این سریال توسط مسعود سخاوت دوست ساخته شده و پرواز همای خواننده آن است. پخش سریال سیاوش تا امسال ادامه داشت و یکی از پرمخاطب‌ترین های 1400 محسوب میشود.

سیاوش ساقی (میلاد کی‌مرام)، کشتی‌گیر و قهرمان جهان است و نامزدش مرجان، نیاز به عمل پیوند کبد دارد. سیاوش به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه‌های عمل پیش نصرت (رضا کیانیان) که یکی از میلیاردرها محسوب می‌شود می‌رود.اما نصرت در ازای دادن پول از سیاوش می‌خواهد که مارال(ترلان پروانه)، دخترش را عقد کند. میتوانید سریال سیاوش را از طریق سایت هکس دانلود دریافت و تماشا کنید.

سریال گیسو

گیسو در ادامه فصل اول مجموعه نمایش خانگی ایرانی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این مجموعه به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه‌ از پلتفرم های VOD و سایت های دانلود پخش شد. اولین قسمت این سریال چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد و تا امسال ادامه دارد. این مجموعه در 22 قسمت نگارش شده است.

داستان سریال اینگونه شروع میشود که رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که نباید پیش می‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند. میتوانید سریال گیسو را از طریق سایت هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید.

سریال دراکولا

سریال شبکه نمایش خانگی دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در ادامه فصل اول خود یعنی سریال هیولا ساخته شده است. این سریال از فروردین 1400 وارد شبکه خانگی شد و تا تیر 1400 ادامه داشت. همانند فصل اول، نویسندهٔ این فصل امیر برادران و طراح و سرپرست فیلم‌نامه پیمان قاسم‌خانی است.

ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همهٔ آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسهٔ خیریهٔ جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده‌است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

 

سریال زخم کاری، سریال میخواهم زنده بمانم، سریال ملکه گدایان

سریال میخواهم زنده بمانم

می‌خواهم زنده بمانم سریال نمایشی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، محصول سال ۱۴۰۰–۱۳۹۹ است که در شبکه نمایش خانگی پخش شد. قسمت یکم این سریال ۴ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. با کمی توقیف در قسمت ۱۵ با درخواست نیروی انتظامی پخش این قسمت به ۱۳ خرداد موکول شد و فصل دوم این سریال در بهار ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

داستان سریال در سال ۱۳۶۸ خورشیدی، کمی پس از پایان جنگ ایران و عراق و قبل از ادغام کمیته، شهربانی و ژاندارمری در نیروی انتظامی، رخ می‌دهد. هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش نادر (پدرام شریفی) به همراه خانوادهٔ حقی آماده می‌شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده (بابک کریمی) او را غافلگیر کنند.اما با رسیدن پدر همه ی خانواده غافلگیر می شوند.

از بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم میتوان به حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، مهران احمدی، علی شادمان، فرید سجادی حسینی، مهدی حسینی نیا، آزاده صمدی، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، مائده طهماسبی، افسانه چهره آزاد، شهرام شاه حسینی، مانی شاه حسینی اشاره کرد.

سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است که در شبکه خانگی پخش می‌شود.

بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. فصل دوم این مجموعه چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ پخش شد.

البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه.

سریال زخم کاری

زخم کاری سریال نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال 1400 است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشته ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

در خلاصه داستان این سریال که از ویکی پدیا منتشر شده است، آمده : مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است؛ را به حساب شرکت واریز کنند ولی…

از بازیگران سریال زخم کاری میتوان به جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، امیرحسین هاشمی، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی اشاره کرد. دانلود سریال زخم کاری

 

سریال جیران، سریال خاتون، سریال قبله عالم

سریال خاتون

سریال خاتون اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان است. سریال خاتون روایت‌گر داستان عاشقانه‌ای در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود، یعنی خاتون است.

تا اینجا و بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی سریال خاتون، مهران مدیری، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، بهناز جعفری، مهران غفوریان، رضا بهبودی، بابک حمیدیان و فرخ نعمتی از جمله دیگر بازیگران سریال هستند که در ادامه نیز نام‌های دیگری به این فهرست اضافه خواهند شد.

داستان سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

سریال جیران

سریال جیران سریال نمایش خانگی در حال ساخت به کارگردانی حسن فتحی است. این سریال دربارهٔ زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین‌شاه است. تهیه‌کنندهٔ این سریال اسماعیل عفیفه می‌باشد. داستان این سریال درباره جیران می باشد. جیران در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه است. قصه این سریال مربوط به زمانی از پادشاهی این شاه قاجاری است که وی عاشق جیران می شود. دانلود قسمت اول سریال جیران

از بازیگران سریال جیران میتوان به بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی، غزل شاکری، سمیرا حسن پور، رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل اشاره کرد. میتوانید سریال جیران را همانند سریال های دیگر از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید.

سریال قبله عالم

قبله عالم سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر تاریخی می‌باشد. این سریال درباره زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار است. قسمت اول این سریال احتمالا اوایل مرداد منتشر خواهد شد. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز فیلمبرداری سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در خانه تاریخی طباطبایی‌ها، از اماکن گردشگری تحت نظارت این سازمان خبر داد. دانلود سریال قبله عالم

در خلاصه قسمت اول سریال قبله عالم آمده است که مادر جان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک می‌کنند قبله عالم را هوس باز جلوه دهند. از بازیگران سریال قبله عالم میتوان به حامد کمیلی، پژمان بازغی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، هادی کاظمی، سوگل خلیق میتوان اشاره کرد.

منبع : بهترین سریال های ایرانی

 

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا