اخبار سینما

لبخند همیشگی تام کروز حین انجام بدلکاری

تام کروز، هنرپیشه بسیار محبوب و مشهور هالیوودی همیشه برای انجام بدلکاری نقش خود در فیلم هایش پیش قدم می شود و اکثر اوقات نیز حین انجام بدلکاری های خویش لبخند می زند! تام کروز از سال ۱۹۹۶ تاکنون در نقش ایتان هانت در مجموعه فیلم مهیج و اکشن ماموریت غیرممکن هنرنمایی کرده است. فیلم های ماموریت غیرممکن ۷ و ۸ به کارگردانی کریستوفر مک کوری به ترتیب برای اکران در سال های  ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده اند.

تام کروز پس از آن که طی سال های متوالی با ایفای نقش در ژانرهای بسیاری قابلیت های بازیگری خود را به همگان اثبات کرد، به عنوان قهرمان فیلم های اکشن نیز شناخته می شود. اگرچه مجموعه فیلم جاسوسی و مهیج ماموریت غیرممکن تنها مجموعه فیلم بلندمدت تام کروز است اما وی در مجموعه فیلم دو قسمتی جک ریچر نیز هنرنمایی کرد. همچنین نسخه بعدی فیلم تاپ گان پس از چند دهه قرار است نوامبر امسال اکران شود. تام کروز همچنین در فیلم های اکشن تک قسمتی زیادی هنرنمایی کرده است. از جمله این فیلم ها می توان به لبه فردا (Edge of Tomorrow)، وثیقه (Collateral)، والکیری (Valkyrie)، جنگ دنیاها (War of the Worlds) و فراموشی (Oblivion) اشاره کرد. تام کروز همیشه برای انجام بدلکاری های نقش خود (حتی خطرناک ترین بدلکاری ها) در فیلم هایش پیش قدم می شود و از این نظر نیز بسیار مورد تحسین قرار می گیرد. در بسیاری از مواقع بدلکارهای آموزش دیده و حرفه ای برای انجام بدلکاری بازیگران انتخاب می شوند.

تام کروز در برنامه تلویزیونی The Graham Norton Show اظهار داشت که عوامل پشت صحنه بارها به او یادآور شده اند که هنگام انجام بدلکاری هایش باید لبخند زدن را کنار بگذارد! تام کروز اضافه کرد که برخی اوقات انجام چنین بدلکاری های خطرناکی آنقدر انسان را به هیجان می آورد که خیلی سخت می توان در همان حین نقش آفرینی خود را نیز ادامه دهد. سخنان تام کروز در این مورد بدین شرح است: «من هنرپیشه ای بسیار فیزیکی هستم و از انجام این فعالیت ها بسیار لذت می برم. من مطالعه و تمرین می کنم و زمان زیادی صرف می کنم تا از چگونگی انجام صحیح آن ها مطمئن شوم. تاکنون بارها استخوان هایم شکسته شده اند. اولین مرتبه انجام هر نوع بدلکاری استرس زا اما بسیار هیجان آور است. چندین مرتبه حین انجام بدلکاری هایم به من گفته شده است که لبخند نزنم.»

همانطور که نسخه های بعدی ماموریت غیرممکن ساخته می شود، بینندگان نیز انتظار دیدن صحنه های اکشن مهیج تری از پیش را دارند. تام کروز طی سال ها از هواپیما در ارتفاع های مختلفی پریده است، هنگام بلند شدن هواپیما از زمین به آن آویزان شده است، نفس خود را زیر آب به مدت شش دقیقه نگه داشته است و بسیاری بدلکاری های سرسام آور دیگری انجام داده است. در پایان اگر بخواهیم ایتان هانت را در چنین موقعیت هایی تصور کنیم پس می توانیم درک کنیم که وی در چنین موقعیت های نزدیک به مرگی هرگز لبخند نمی زند.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا