اخبار سینما

معرفی کامل سریال بی گناه ساخته مهران احمدی

سریال بی گناه اولین سریال مهران احمدی در مقام کارگردانی است و برادران کیایی در ساخت این اثر نمایش خانگی پر بازیگر مشارکت داشته اند.سریال دراماتیک بی گناه را بر اساس سناریویی عماد رضایی‌نیک و رضا علی‌پور به سرپرستی محسن کیایی و کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی ساخته و بطور کامل در قالب 23 قسمت در سایت موویانه در دسترس مخاطبان است.

خلاصه داستان سریال بی کناه

بهمن مردانی (محسن کیایی) برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران بازمی‌گردد، و برگشتن او خانوادهٔ رشید فرشباف (مسعود رایگان) استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب … .

معرفی کارگردان سریال بی گناه

مهران احمدی (زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است. احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

معرفی بازیگران سریال بی گناه

این سریال زیبا کلی بازیگر در کسوت ها و نسل های مختلف دارد اگه به مختلفی تعدادی از بازیگران آن خواهیم پرداخت.

معرفی محسن کیایی در نقش بهمن

محسن کیایی (زاده ۱۳۶۰ – تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کارهای او می‌توان به دینامیت و لونه زنبور اشاره کرد.

معرفی شبنم مقدمی در نقش فروغ

شبنم مقدمی زادهٔ ۱۳۵۱ ه‍.ش در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموختهٔ آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای نمایش «خانهٔ کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» را داراست. وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم «زخمی» (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های از صمیم قلب (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، «به نام پدر» (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، «پاداش سکوت» (مازیار میری، ۱۳۸۵) و «فرزند خاک» (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی «تنهایی» با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش‌آفرینی کرده‌است. سالهای ۱۳۹۹ ، ۱۴۰۰ و‌ ۱۴۰۱ اوج پرکاری او در سریال های شبکه نمایش خانگی است .

دانلود سریال بی گناه
معرفی ویشکا آسایش در نقش مهتاب

ویشکا آسایش (زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱) در تهران است. او بازیگر ایرانی است. فعالیتش را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی (۱۳۷۵) بازی کرد. نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره (۱۳۷۶) بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و این جایزهٔ را برای بازی در کمدی ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹) کسب کرد. او همسر رضا قبادی و نوه‌ی شین پرتو است.

معرفی مسعود رایگان در نقش رشید

مسعود رایگان (زاده ۱ بهمن ۱۳۳۳) بازیگر اهل ایران است. او دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. وی همسر رؤیا تیموریان است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبان‌ها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند؛ به طوری که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده‌است. وی همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ گردید.

نقد کوتاه سریال خانوادگی بی گناه

سریال بی ‌گناه که تشابه اسمی‌اش به سریال همگناه، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر دنباله‌سازی آن مجموعه موفق را به ذهن‌ها متبادر می‌ساخت، با اعلام اسامی عوامل دست‌اندرکار و حضور برادران کیایی در خط مقدم تولید و بازیگرانی که در هر دو مجموعه حضور ثابتی دارند، به حدس و گمان علاقه‌مندان برای تولید ادامه سریال پرمخاطب قبلی، پروبال بیشتری می‌داد. در این بین حضور مهران احمدی که بعد از کارگردانی دو فیلم پر فروش مصادره و سگ بند به جایگاه در خور اعتنایی در این زمینه دست پیدا کرده بود، بی‌ گناه را به یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در این روزها تبدیل می‌کرد.

اما نمایش اولین قسمت از سریال بی‌گناه، ضمن کشیدن خط بطلانی بر تمام آن حدس و گمان اولیه، از تجربه‌ای جدید در کارنامه محسن کیایی (به عنوان سرپرست نویسندگان فیلمنامه) خبر می‌دهد که این بار کوشیده است یک داستان معمایی تودرتو را با اتکا به روابط پیچیده خانوادگی و با استفاده از تکنیک ارائه اطلاعات به صورت قطره چکانی به تماشاگر عرضه کرده و او را در تعلیق روابط و شناخت شخصیت‌ها و سرنوشت آنان شریک نماید.

سریال بی‌گناه در همان قسمت اول، تماشاگرش را در برابر سیل عظیمی از حوادث و روابط پیچیده و تودرتو قرار می‌دهد که گهگاه می‌تواند به سردرگمی تماشاگر نیز بینجامد. اما با پیشرفت داستان و شناخت بیشتری که از شخصیت‌ها به دست می‌آید، حواث بوجود آمده نیز روندی منطقی به خود گرفته و باعث می‌شود که مخاطب برای پیگیری سرنوشت کاراکترهای پرتعداد داستان، اشتیاق فراوانی برای تماشای قسمت بعدی از خود نشان دهد.

داستانی که با حرص و طمع و اشتیاق به ثروت‌اندوزی آغاز می‌شود، با خیانت و قتل و داستانی عاشقانه ادامه پیدا کرده و با عبور از حوادث بسیار و اتکا به کاراکترهای پر تعدادش به موضوعات پر از بحث امروزه نیز نقب می‌زند و مسائلی چون جنبش می‌تو، احداث مزرعه بیت کوین و گروه‌های موسیقی زیرزمینی و کلیپ‌های ویدئویی ساخته شده از آن‌ها را هم پیش می‌کشد.

تکیه فیلمنامه‌نویسان سریال بر روی طراحی یک خانواده پرجمعیت که هر کدام از اعضای آن درگیری‌ها و خرده داستانی برای روایت کردن دارند، در کنار رفت و برگشت‌های زمانی که به تماشاگر از حوادث گذشته و تاثیرات آن در اتفاقات امروزه خبر می‌دهد، همه و همه باعث شده سریال بی‌گناه با مجموعه روایتهای گوناگونی به سراغ مخاطب بیاید که درهم‌تنیدگی آن‌ها، ذهن و هوش بینندگانش را برای درک صحیح اتفاقاتی که به وقوع پیوسته است به بازی می‌گیرد.

شاید برگ برنده سریال، همان ابهام و معمایی باشد که نویسندگانش در سایه ارائه تدریجی اطلاعات (که منجر به باز کردن بسیاری از گره‌ها و ابهامات در قسمتهای بعدی می‌شود) و وارد ساختن شخصیتهای جدیدی که تصور ابتدایی ما را درباره درام پیش رو را برهم می‌زنند، به آن دست پیدا کرده‌اند. ابهامی که همچون موتور محرک داستان عمل کرده و همچون یک داستان پلیسی و کارآگاهی، مخاطب را برای کشف دغدغه‌های کاراکترهایی همچون منوچهر و شخصیت پر از راز و رمزی چون استاد فرشباف کنجکاو می‌کند.

ساعت پخش سریال درام بی گناه

اولین قسمت این سریال جذاب و پرمخاطب در ۶ شهریور ۱۴۰۱ منتشر شد. این سریال یکشنبه ها ساعت 8 صبح پخش می شد. که هم اکنون بطور کامل در اختیار مخاطبان است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا