اخبار سینما

کدام بازیگر فیلم شادروان ممنوع‌التصویر است؟

عباس نادران اعلام کرد یکی از بازیگران «شادروان» از نظر صدا و سیما ممنوع‌التصویر است و برای همین، تلویزیون تیزر این فیلم را پخش نمی‌کند. سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری و… در این اثر سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

عباس نادران، تهیه‌کننده «شادروان» که این روزها روی پرده سینماهای کشور است، در پستی اینستاگرامی، از این‌که تلویزیون، تیزرها و تبلیغات این فیلم را پخش نمی‌کند، از رییس صدا و سیما، انتقاد کرد.

او نوشته است:

«فیلم «شادروان» ۶ میلیاردی شد، این البته خبر خوب است.
ولی خبر جذاب‌تره این‌که علیرغم همه پیگیری‌ها و دوندگی‌ها، سهم شادروان از تیزرهای تلویزیونی رسانه (به‌اصطلاح) ملی صفر تاست و بعید می‌دونم این عدد تغییر کنه! دانلود فیلم شادروان
بهانه فعلاً ممنوع‌التصویری یکی از بازیگران «شادروان» است، کسی که تو جشنواره هم خوب مزد زحماتش رو گرفت! دلیلی برای این ممنوع‌التصویری به ما هم نگفتن و اصولاً خب اونا اونجا هستن که سوال کنن ، نه این‌که جواب بدن !! دانلود فیلم شادروان
آقای جبلی ، ممنون از این‌که در راستای ایجاد اعتماد عمومی، جذب سرمایه‌های جوان کشور و کمک به تولیدات فرهنگی و سینمایی کشور کمک می‌کنید.»

«شادروان» با کارگردانی حسین نمازی و بازی سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری و … ساخته شده است. داستان این فیلم، به دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان می‌پردازد. خانواده آن‌ها که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند، درآمدی جز فروش سبزی ندارند و حالا با درگذشت پدرشان، ماجراهای تازه‌ای برای‌شان پیش می‌آید.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا