اخبار سینما

معرفی کامل فیلم The Eternals 2021

تاریخ اکران فیلم سینمایی اترنالز – فیلم جاودانه‌ها یا همان Eternals، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2021 است که به نوعی آغازگر فاز چهارم سینمای مارول می‌باشد.

در میان تمامی فیلم‌های اعلام شده جهت تولید در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، فیلم اترنالز (Eternals) احتمالا بیشتر از هر اثر دیگری انتظارات طرفداران را برانگیخته است.

مارول با همکاری با برخی از ستارگان بزرگ دنیای سینما و سریال، سعی کرده تا توجه طرفدارانش را به بهترین شکل ممکن به سمت فیلم بین‌کهکشانی جذاب خود جلب کند.

این فیلم بین‌کهکشانی قرار است داستان گروهی جدیدی از ابرقهرمانان فضایی را دنبال کند.

بازیگران فیلم اترنالز

ستاره مطرح هالیوود، آنجلینا جولی، در کنار ستاره فیلم بیمار بزرگ (The Big Sick)، کمیل نانجیانی، در این فیلم حضور خواهند داشت. جولی در این اثر نقش یک کاراکتر بسیار قدرتمند به‌ نام تینا را ایفا می‌کند. نانجیانی نیز نقش استاد شمشیرزنی، کینگو سونن را در فیلم اترنالز ایفا خواهد کرد.

طبق گفته جولی تمرینات فیزیکی او شامل همه‌چیز، ازجمله کار با شمشیر تا رقص باله، می‌شد. جولی درمورد کاراکتر خود گفت:

«او یک جنگجو است؛ من باید بسیار سخت کار کنم تا به دنیای سینمایی مارول آن کاراکتر تینا که شایستگی‌اش را دارد، نشان دهم.»

ستاره سریال‌های بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) و محافظ شخصی (Bodyguard)، ریچارد مدن، در فیلم اترنالز نقش کاراکتری به نام ایکاریس را ایفا خواهد کرد؛ او بیشتر به دلیل توانایی‌های بی‌شمارش (ازجمله قدرت، پرواز، عامل بهبودی، قدرت روانی، دوام و دستکاری انرژی کیهانی) شناخته می‌شود.

طی خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران سریال بازی تاج‌وتخت، اعلام شد که همکار قدیمی مدن در این سریال یعنی کیت هرینگتون، در فیلم اترنالز حضور خواهد داشت؛ او نقش ابرقهرمانی به نام شوالیه سیاه (با نام واقعی دین ویتمن) را در این فیلم ایفا می‌کند.

مدن طی مصاحبه با اینترتیمنت ویکلی، راجع به همکاری دوباره‌اش با هرینگتون گفت:

«این فوق‌العاده است. فکر می‌کنم حدود ده سال از همکاری مشترک ما می‌گذرد؛ ما هرکدام قدم در راه‌های مختلفی گذاشتیم. بنابراین واقعا هیجان‌زده هستم که قرار است بار دیگر در صحنه باهم باشیم.»

ازجمله بازیگران دیگری که حضور آن‌ها در فیلم اترنالز تایید شده است، می‌توان به این افراد اشاره کرد: لورن ریدلاف در نقش ماکاری (اولین ابرقهرمان ناشنوا دنیای سینمایی مارول)، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، سلما هایک در نقش آجاک (رهبر گروه اترنالز)، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت (یک اترنالز قدیمی در بدن کودک)، دان لی در نقش گیلگمش (فراموش شده) و بری کیوگن در نقش دروگ.

ستار فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)، جما چان نیز در فیلم اترنال حضور خواهد داشت. اما اشتباه نکنید؛ او در این فیلم قرار نیست نقش قبلی خود یعنی مین-اروا را ایفا کند. طی یک مورد نادر در دنیای سینمایی مارول، چان قرار است نقش کاراکتر کاملا متفاوتی به نام سرسی را در فیلم اترنالز بازی کند.

شایعاتی نیز مبنی بر حضور کیانو ریوز در فیلم اترنالز مطرح‌شده بود که تاکنون تایید نشده است؛ اما حتی اگر این بازیگر محبوب و ستاره مجموعه فیلم‌های جان ویک (John Wick) در فیلم اترنالز حضور نداشته باشد، به‌احتمال‌زیاد در پروژه‌های بعدی دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت و نقشی مهم‌ را بازی خواهد کرد.

طی سالیان اخیر مارول ثابت کرده که تمایل زیادی برای همکاری با ستارگان بزرگ هالیوود در فیلم‌هایش دارد؛ درواقع درخشش فیلم‌های ابرقهرمانی مارول با حضور ستارگان هالیوود بیش‌از‌پیش نمایان خواهد شد. ریچارد مدن طی مصاحبه‌ای راجع به حضور بازیگران دیگر در فیلم اترنالز گفت:

«بازیگران دیگری وجود دارند که نام آن‌ها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است؛ این قرار است دیوانه‌کننده باشد.»

داستان فیلم اترنالز

در کمیک‌های ساخته شده توسط جک کربی، اترنال‌ها یک نژاد از بیگانگان بسیار قدرتمند با توانایی‌های خارق‌العاده (ازجمله دستکاری اتمی، سرعت زیاد، قدرت فوق‌العاده و توانایی‌هایی از از این قبیل) هستند که در درجه اول از قدرت‌های خود برای نبرد بی‌پایان با دشمنانشان یعنی دویانت‌ها استفاده می‌کنند.

اساسا اترنال‌ها جامعه‌ای از موجودات فوق‌قدرتمند و تقریبا جاودانه هستند که گاهی اوقات با قهرمانان اصلی مارول ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها هم‌مسیر می‌شوند؛ این موضوع می‌تواند چشم‌اندازهای زیادی را برای مشخص کردن مسیر حرکت خط داستان یک فیلم ایجاد کند.

در ژانویه سال 2020 مارول با منتشر کردن خلاصه داستانی از فیلم اترنالز، به‌طور رسمی دویانت‌ها را به‌عنوان شرور اصلی فیلم معرفی کرد. طبق این خلاصه داستان کوتاه گویا بشکن نابودکننده تانوس روی اترنال‌ها نیز تاثیر گذاشته و آن‌ها را با یک تراژدی بزرگ مواجه کرده است؛ آن‌ها بعد از این تراژدی بزرگ مجبورند با دویانت‌ها مواجه شوند.

خلاصه داستان فیلم اترنالز بدین شرح است:

«در آغاز جهان، اترنال‌ها یک نژاد بیگانه جاودان ایجاد شده توسط سلستیال‌ها بودند که برای محافظت از بشریت در برابر همتایان شیطانی خود یعنی دویانت‌ها به زمین فرستاده می‌شوند.»

با توجه به محتوای بین کهکشانی فیلم اترنالز، آیا شاهد حضور کاراکترهای فیلم‌های نگهبانان کهکشان در این فیلم خواهیم بود؟ نمی‌توان در حال حاضر پاسخ دقیقی به این سوال داد؛ اما امکان دارد شاهد حضور برخی از نژادها و دنیاهای معرفی شده در مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهشکان (Guardians of the Galaxy) در این فیلم نیز باشیم.

البته هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌توان به‌طور حتم دراین‌باره نظر داد؛ ولی حضور برخی نژادها، جهان‌ها و حتی کاراکترهای فیلم‌های نگهبانان کهکشان در فیلم اترنالز چندان دور از ذهن به ‌نظر نمی‌رسد.

تاریخ اکران فیلم اترنالز

فیلم اترنالز در تاریخ 12 فوریه سال 2021 (24 بهمن 1399) در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ 6 نوامبر 2020 (16 آبان 1399) روی پرده سالن‌های سینما نمایش داده شود که با توجه به پاندمی ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد. این اتفاق به‎ دنبال تاخیر در تاریخ اکران فیلم بیوه سیاه (Black Widow) و دیگر فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رخ داد.

هنوز مشخص نیست که آیا بار دیگر شاهد تاخیر در تاریخ اکران این فیلم باشیم یا خیر. فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر، مانند فیلم زن شگفت‌انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) نیز به‌ دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌ سینماها، مجبور شدند پیوسته تاریخ اکران خود را عقب بیندازند. لازم به ذکر است که فیلم‌برداری فیلم اترنالز در فوریه سال 2020 پایان یافت.

تریلر فیلم اترنالز

هنوز تریلری از فیلم اترنالز منشر نشده است؛ اما مارول با انتشار تصویری جذاب از این فیلم، طرفداران خود را خوشحال کرد. در ادامه شاهد اولین تصویر منتشر شده از فیلم اترنالز باشید.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا