اخبار سینما

پدیده جشنواره فجر نوروز اکران می‌شود

«علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی به گفته مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش از ۱۸ اسفندماه به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

« علفزار » به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی به گفته مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش از ۱۸ اسفندماه به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فجر امسال به نمایش درآمد در ۱۳ رشته کاندیدای دریافت جایزه شد و در نهایت توانست ۴ سیمرغ بلورین و یک دیپلم افتخار از این رویداد سینمایی دریافت کند تا به نوعی پدیده جشنواره چهلم باشد.

«علف‌زار» که در هر ۴ رشته بازیگری نقش اول و مکمل زن و مرد، بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه و… کاندیدای دریافت سیمرغ شده بود، در نهایت توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین، بهترین صداگذاری و دیپلم افتخار بهترین موسیقی متن را دریافت کند

همچنین این فیلم در نظرسنجی منتقدان مجله «فیلم» هم به عنوان بهترین فیلم این دوره از جشنواره فجر برگزیده شد.

در «علف‌زار» پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، صدف اسپهبدی، مهدی زمین پرداز، مائده طهماسبی، متین حیدری‌نیا، عرفان ناصری، ستایش رجایی‌نیا، یسنا میرطهماسب، رویا جاویدنیا و… ایفای نقش می‌کنند.

ظط س سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس              سینمایی «علف‌زار» تنها گزینه شرکت پخش خانه فیلم برای اکران نوروزی است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا