اخبار سینمامعرفی و بررسی

معرفی سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که توسط شبکهٔ نمایش خانگی هکس دانلود پخش می‌شود.

بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی ساخته شده‌است.

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان

البرز شیمیدان، خودش و مادرش خورشید ساکن آلمان است و پدرش خسرو در ایران زندگی میکند. البرز با دختری که اسمش سارا است و در ایران زندگی میکند و برای درس خواندن به آلمان آمده، با البرز آشنا میشنود و با او نامزد میکند.البرز قرار است در ترکیه با نامزدش سارا ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدر البرز به کما رفته‌است.

البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته. وقتی او باز میگردد هیچ کس او را نمی شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد …

دانلود سریال ملکه گدایان از سایت هکس دانلود

لوگوی سریال ملکه گدایان

بازیگران سریال : باران کوثری ، پانته آ بهرام ، آرمان درویشی ، فرزاد فرزین ، علی اوجی ، رضا بهبودی و …

رقابت با سریال قورباغه

شبکه نمایش خانگی این روزها خلوت شده و قرار است جمعه با پایان «آقازاده» خلوت‌تر هم بشود. بنابراین بازار تا مدتی شاهد رقابت «ملکه گدایان» محصول انحصاری فیلیمو و سریال قورباغه محصول انحصاری نماوا خواهد بود. رقابت سریال‌های حسین سهیلی‌زاده و هومن سیدی به عنوان نشانه رقابت دو پلتفرم اصلی بازار وی‌اودی‌ها هم مطرح شده است. با این تفاوت که «قورباغه» تا نوروز به پایان می‌رسد، ولی انتشار هفتگی «ملکه گدایان» تا اواخر تابستان 1400 به طول می‌انجامد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا