اخبار سینما

فیلمبرداری «اوپنهایمر» کریستوفر نولان به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان بعد از ۵ ماه به پایان رسید.

به نقل از ورلدآو ریل، فیلمبرداری فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان که در ماه فوریه امسال آغاز شده بود، این هفته در کالیفرنیا به پایان رسید. فیلمبرداری این فیلم با حضور کیلین مورفی در نقش اصلی پنج ماه به طول انجامید.

با توجه به تاریخ اکران تعیین شده برای این فیلم که جولای ۲۰۲۳ است به نظر می رسد نولان نزدیک به یک سال قرار است برای مراحل پس از تولید فیلم وقت بگذارد. دانلود فیلم خارجی

این فیلم با بودجه ای بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده است و یونیورسال بعد از قطع همکاری میان نولان و وارنر به عنوان شریک تجاری جدید این فیلمساز، کار تهیه فیلم را برعهده دارد.

«اوپنهایمر» اولین فیلمی است که فیلمبرداری آن به صورت آنالوگ سیاه و سفید آیمکس انجام می شود. گزارش های متفاوتی مبنی بر اینکه آیا کل فیلم یا تنها بخش هایی از آن سیاه و سفید خواهد بود، وجود دارد با این حال مشخص نیست رنگ کلی فیلم چگونه است.

کمپانی یونیورسال قرار است فیلم «اوپنهایمر» را که از بازیگرانی چون کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید و کنت برانا بهره می برد، روز ۲۱ جولای ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا روی پرده ببرد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا