اخبار سینما

دکتر اختاپوس در فیلم جدید مرد عنکبوتی

آلفرد مولینا اظهار داشته است که وی شخصیت همان دکتر اختاپوسی را که در فیلم مرد عنکبوتی ۲ سم ریمی ایفا کرد، در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست نیز ایفا خواهد  کرد. اعلام همکاری مارول و سونی در سال ۲۰۱۵ برای ساخت مجموعه جدید مرد عنکبوتی که وقایع آن در دنیای سینمایی مارول رخ می داد، خیلی ها را شگفت زده کرد. به حال باز می گردیم. اکنون فیلمبرداری سومین فیلم مرد عنکبوتی تام هالند نیز به اتمام رسیده است و انتظارها از این فیلم نیز همانند فیلم های پیشین بسیار زیاد است. بسیاری منتظرند تا مشاهده کنند پس از پایان شوکه کننده مرد عنکبوتی: دور از خانه در سومین نسخه مرد عنکبوتی چه اتفاقاتی خواهد افتاد. علاوه بر آن گفته می شود برخی از بازیگران فیلم های مرد عنکبوتی پیشین نیز در این مجموعه جدید حضور خواهند داشت.

این شایعه ها از زمانی شروع شد که گفته می شد جیمی فاکس که در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ حضور داشت در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست باری دیگر در نقش الکترو ظاهر خواهد شد. اما طرفداران فیلم های مرد عنکبوتی از این که آلفرد مولینا باری دیگر در نقش دکتر اختاپوس قرار است در فیلم مرد عنکبوتی ظاهر شود، بسیار شگفت زده شدند. آلفرد مولینا برای اولین بار در نقش دانشمند باهوش (که بعدا به دکتر اختاپوس تبدیل شد) و ضدقهرمان اصلی فیلم مرد عنکبوتی ۲ در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی سم ریمی ظاهر شد. اما با توجه به وقایعی که در آن فیلم گذشت، اینکه دکتر اختاپوس چگونه قرار است در این فیلم حضور داشته باشد جای سوال دارد. شاید نیز اینگونه باشد که مارول سعی دارد از شخصیت دکتر اختاپوس جدید در مجموعه خود (اما با بازیگری مولینا) استفاده کند!

حضور آلفرد مولینا طی تولید فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست توسط مارول و یا سونی تایید نشد. اما حال که فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده است خود بازیگر این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است. وی طی مصاحبه با رسانه Variety تایید کرد که در فیلم جدید مرد عنکبوتی مارول باری دیگر در نقش دکتر اختاپوس بازی می کند. او همچنین توضیح داد که شخصیت دکتر اختاپوسی که در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بازی می کند همانی است که در مرد عنکبوتی ۲ وجود داشت. مولینا گفت که کارگردان این فیلم سم واتز به وی گفته است که داستان دکتر اختاپوس پس از اتفاقاتی که به ظاهر منجر به کشته شدن او در مرد عنکبوتی ۲ می شود روایت خواهد شد.

همانطور که همه ما از بازگشت دکتر اختاپوس پس از گذشت نزدیک به دو دهه هیجان زده هستیم همانقدر نیز از بازگشت وی متعجب هستیم. اتفاقات فیلم مرد عنکبوتی ۲ به گونه ای به اتمام رسید که همگان گمان می کردند وی مرده است بلکه مرگ وی در واقع قربانی کردن خود برای نجات مرد عنکبوتی و شهر نیویورک از خرابی هایی که خودش به بار آورده بود تلقی می شد. اما اینکه همین دکتر اختاپوس در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست حضور دارد بدین معناست که او در انتهای فیلم مرد عنکبوتی ۲ نمرده است. او در پایان مرد عنبکوتی ۲ دیگر ضدقهرمان محسوب نمی شد. حال اینکه شخصیت وی در فیلم جدید مرد عنکبوتی قرار است چگونه باشد جای سوال دارد. بهرحال بی صبرانه منتظریم مشاهده کنیم شخصیت او در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست چگونه خواهد بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر سال جاری اکران شود.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا