اخبار کسب و کار

۴ دلیل برای اینکه به تماشای سریال نگهبانان (Watchmen) ادامه دهید

فصل نخست سریال نگهبانان (Watchmen) از تاریخ ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۹ از طریق شبکه HBO پخش شد و واکنش‌های مختلفی را از سوی منتقدین به‌همراه داشت. ۳۴ سال پس از انتشار کمیک نگهبانان توسط آلن مور، سازنده دیمون لیندلوف تصمیم گرفت با اقتباس از این مجموعه کمیک سریال نگهبانان را خلق کند.

این سریال گیج‌کننده اما هدفمند است. ما طی این مطلب قصد داریم مشخص کنیم چرا طرفداران فیلم و سریال باید به تماشای این سریال بنشینند و با آن همراه باشند؟ برای پی بردن به ۴ دلیل ادامه تماشای سریال نگهبانان با تایم‌سیتی همراه باشید.

راز آزیمندیس

آیا هیچ‌کدام از دیگر شخصیت‌های داستان اصلی نقشی در داستان جدید بازی می‌کنند؟ قصد نداریم چیز زیادی لو بدهیم. اما چند قسمت بعد از الان ما شاهد تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای در صفحه بازی خواهیم بود. البته این مورد هنوز رسما توسط شبکه HBO تایید نشده است. ولی قبلا آشکار شد جرمی آیرونز قرار است نقش آدرین ویدت یا آزیمندس را در این سریال ایفا کند. (متیو گودی قبلا در فیلم سال ۲۰۰۹ این نقش را بازی کرده بود.)

اما این موضوع به اندازه موقعیت کنونی ویدت گیج‌کننده و شگفت‌انگیز نیست. مطمئنا این آزیمندس است. ولی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ او کجاست؟ چرا او دو خدمتکار دارد؟ (با بازی سارا ویکرز و تام میسون) چرا آن‌ها به مانند ربات به‌نظر می‌رسند؟ این سوالات به همراه بسیاری از سوالات دیگر در قسمت‌های جلوتر بیشتر مورد بررسی قرار می‌گیرند. طرفداران با تماشای قسمت نخست به‌دنبال ارتباطی واضح‌تر با کمیک‌ها هستند که با حضور آزیمندس ممکن است به خواسته خود برسند.

مامور لوری بلیک ارزش صبرکردن دارد

صحبت از بازگشت کاراکترهای کمیک نگهبانان شد، باید بدانیم که جین استوارت نقش لوری بلیک را در این سریال ایفا خواهد کرد. شاید نام لوری بلیک چندان برای شما آشنا نباشد. او همان سیلک اسپکتر ۲ است. او درحقیقت دختر مخفی کاراکتر سیلک اسپکتر ۱ و کاراکتر کمدین است. لوری همچنین در زمان‌های مختلف معشوقه دکتر منهتن و نیت ال ۲ بود.

لوری همانطور که در تریلرها و پیش‌نمایش مشاهده کردید اکنون در FBI است. با توجه به آشفتگی‌هایی که در تولسا رخ داده و اقداماتی که هفت‌سواره انجام داده‌اند جود کرافورد اعدام شد. وقتی لوری وارد داستان می‌شود همه‌چیز وارد مرحله‌ای تازه می‌شود. گذشته و حال با یکدیگر ترکیب شده تا معماهای جدید حل شوند. کاری که اکنون سازندگان برای این سریال انجام می‌دهند شباهت زیادی به داستان اصلی کمیک‌ها دارد. درنتیجه برای پی بردن به ماجراجویی‌های لوری بلیک بهتر است به تماشای سریال نگهبانان ادامه دهید.

حضور دکتر منهتن

شما نمی‌توانید سریال نگهبانان را بدون دکتر منهتن تصور کنید. طی قسمت پایلوت این مجموعه پی بردیم که این کاراکتر نقش بزرگی در سریال نگهبانان ایفا خواهد کرد. (البته از مریخ) اگر به‌یاد داشته باشید ۲۰ سال پس از تشکیل گروه Minutemen فیزیکدان جان اوسترمن طی یک آزمایش کشته شد و در قالب یک موجود قدرتمند، آبی و عریان بازگشت.

بله دکتر منهتن اکنون در مریخ حضور دارد و احتمالا از سال ۱۹۸۵ در آنجا بوده است. اشاره به دکتر منهتن طی قسمت پایلوت پایان کار او نخواهد بود. با توجه به حضور لوری بلیک در این سریال، او شرایط را به‌شکلی رقم زد که ما شاهد حضور دکتر منهتن در قسمت‌های آینده سریال نگهبانان باشیم. لیندلوف نیز اشاره کرد که ما در قسمت‌های آینده شاهد حضور این کاراکتر در سریال خواهیم بود. (مانند تریلرها) هر زمان که شاهد این اتفاق باشیم مطمئنا بازگشتی به‌یادماندنی را تجربه خواهیم کرد.

ساخت جهانی بر مبنای سریال The Leftovers

البته جزئیات سریال نگهبانان به سریال بازماندگان (The Leftovers) شباهتی ندارد. اما جهان آن به شکلی خلق شد که با ترفندهای مختلف اشاراتی به دنیای سریال بازماندگان دارد. به طور مثال جهان سریال نگهبانان به سمتی حرکت می‌کند که تغییراتی بنیادی در آن رخ می‌دهد که این موضوع ما به یاد سریال بازماندگان می‌اندازد. طی قسمت‌های آتی ما شاهد توضیحات بیشتری راجع‌به این تغییرات جدید خواهیم بود. اگر شما از طرفداران سریال بازماندگان باشید دلیل خوبی برای ادامه تماشای سریال نگهبانان خواهید داشت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند عبارت‌اند از: جاستین ثرو، ایمی برنمن، کریستوفر اکلستون، لیو تایلر، اَن دَود، آماندا وارن، مایکل گستن، مارگارت کوالی، چارلی کارور، مکس کارور و کریس زیلکا. اگر شما نیز از طرفداران سریال نگهبانان هستید نظرات خود راجع‌به فصل نخست این مجموعه را با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3 مشخص شد [جزئیات]
  • آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد
  • تاریخ اکران فیلم Bloodshot با بازی وین دیزل (+ جزئیات)
  • به Joker بودجه ی کمی داده شد به امید اینکه ساخته نشود!

نوشته ۴ دلیل برای اینکه به تماشای سریال نگهبانان (Watchmen) ادامه دهید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا