اخبار کسب و کار

اولین تصاویر از هواوی نووا ۴ نمایشگر حفره‌دار این گوشی را نشان می‌دهد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هواوی می‌خواهد اولین شرکتی باشد که یک گوشی با نمایشگر حفره‌دار معرفی می‌کند. در این مسیر تنها رقیب هواوی سامسونگ است اما با توجه به عکسی که امروز از گوشی هواوی نووا ۴ منتشر شده، می‌توان گفت هواوی گوی سبقت را ربوده است. امروز از این گوشی یک تصویر رندر منتشر شد و سپس در یک مراسم نیز این گوشی به نمایش در آمد که نووا ۴ را در حالت روشن و در حال کار کردن نشان می‌دهد.

بگذارید ابتدا به سراغ تصویر رندر برویم. همانطور که شاهد هستید، طراحی بخش پشتی این گوشی، بسیار شبیه به هواوی P20 Pro بوده و تفاوت چندانی ندارد. بخش جلویی اما، خاص‌ترین نکته طراحی این گوشی است. همانطور که در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر شاهد هستید، یک حفره در نمایشگر وجود دارد که در واقع در این قسمت دوربین سلفی نووا ۴ قرار گرفته است.

مورد بعدی، شامل عکس‌های زیر می‌شود که گویا در یک کنسرت در کشور چین گرفته شده است. هواوی تصمیم گرفته در این مراسم و روی صحنه، برای مدت کوتاهی این گوشی را نمایش دهد. البته قسمت پشتی این گوشی نمایش داده نشد و هنوز نمی‌توان گفت عکس رندر بالا، طراحی نهایی هواوی نووا ۴ خواهد بود.

از آن‌جایی که هم هواوی و هم سامسونگ مشتری شرکت BOE هستند، احتمالا نمایشگر استفاده شده در گوشی نووا ۴ را در گوشی گلکسی A8s نیز شاهد خواهیم بود. درواقع سامسونگ ترجیح داده به جای ساخت نمایشگر گوشی خود و استفاده از تکنولوژی OLED، سراغ نمایشگر BOE برود.

تاریخ عرضه نووا ۴ هنوز مشخص نیست اما حدس می‌زنیم با این شرایطی که عکس‌ها و اطلاعات این گوشی لو می‌رود و هواوی آن را به نمایش می‌گذارد، این گوشی به زودی معرفی شود و لقب اولین گوشی با نمایشگر حفره‌دار را به نام خود و هواوی کند. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا بریدگی‌های نمایشگر را ترجیح می‌دهید یا طرفدار نمایشگرهای حفره‌دار شده‌اید؟

منبع: GSMArena

The post اولین تصاویر از هواوی نووا ۴ نمایشگر حفره‌دار این گوشی را نشان می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا