اخبار سینما

سریال جذاب سرگیجه را چقدر می شناسید؟

سریال سرگیجه دومین ساخته بهرنگ توفیقی است که پس از سریال آقازاده روانه آنتن شبکه خانگی شده است.

سریال سرگیجه را در قالب 20 قسمت به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی به تهیه کنندگی مهدی بدرلو در شبکه خانگی در حال پخش است.

خلاصه داستان سریال سرگیجه

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

معرفی کارگردان سریال سرگیجه

بهرنگ توفیقی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی متولد ۲۶ مرداد ۱۳۵۵ در تهران است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد.از جمله آثار او در مقام کارگردان میتوان به سریال هایی چون سرگیجه ، آقازاده ، افرا ، پشت بام تهران ، پدر و … اشاره کرد. سریال سرگیجه جدید ترین اثر او در شبکه نمایش خانگی میباشد.

معرفی بازیگران سریال سرگیجه

این سریال که درامی جذاب و دیدنی دارد و کلی بازیگر مطرح و شناخته دارد که با برخی از آن ها آشنا می شویم.

معرفی حامد بهداد در نقش پیمان

حامد بهداد بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود. او دانش ‌آموخته‌ بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. حامد بهداد با ایفای نقش در فیلم آخر بازی قدم به عرصه‌‌ سینما گذاشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره‌ی فیلم فجر گردید. حامد بهداد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای نقش‌ آفرینی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در کارنامه دارد. از نمونه آثار او می توان به سرگیجه، هفت دقیقه تا پاییز، دایره زنگی، خواهر خوانده، شبانه روز، دندون طلا، انتهای خیابان هشتم، نیمه شب اتفاق افتاد، هفت ماهگی، دل، قصر شیرین، لطفا مزاحم نشوید و جان دار اشاره کرد.

معرفی رعنا آزادی ور در نقش فریبا

رعنا آزادی ور، بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است که در سال ۱۳۸۲، با نقش آفرینی در فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. رعنا آزادی ور سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون سرگیجه، زاگرس، کارگران مشغول کارند، پارک وی، هفته ای یک بار آدم باش، شیرین، خاک آشنا، تهران در جستجوی زیبایی، درباره الی، این سیب هم برای تو، محمد رسول الله، داره صبح میشه، خشم و هیاهو، حریم شخصی، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، به وقت خماری و سونامی را در کارنامه هنری خود دارد.

دانلود سریال سرگیجه
معرفی هادی حجازی فر در نقش کامران

هادی حجازی‌ فر بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی است. او دانش ‌آموخته پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. از جمله افتخارات هادی حجازی‌ فر می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. هادی حجازی فر سابقه بازی در فیلم‌ هایی همچون سرگیجه، ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، منطقه پرواز ممنوع، ژن خوک، آستیگمات و شاه کش را در کارنامه هنری خود دارد. وی در برنامه همرفیق و پیشگو نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

نقد کوتاه سریال جذاب سرگیجه

بازی حامد بهداد به قدری گیرا و تاثیرگذار و طبیعی است که بیننده دلش می‌خواهد دائم او را در قاب ببیند. او در همین قسمت اول خیلی نرم و روان بین حالات مختلف و متضادی مثل عصبانیت‌ها، مهربانی‌ها، شوک‌ها و سردرگمی‌ها حرکت می‌کند و انگار دارد نقش خودش را به عمیق‌ترین شکل زندگی می‌کند. از طرف دیگر وقتی دوربین به سراغ حجازی‌فر می‌رود باز هم دلمان نمی‌خواهد چشم از او برداریم. از همان سکانس اولی که او را می‌بینیم حالات چهره‌اش اندوه، نگرانی و در عین حال راز‌های پنهان را به ما منتقل می‌کنند.

کیفیت بصری سریال هم از نقاط قوت دیگر آن است؛ مکان‌های سریال اغلب بسیار شیک و چشم‌نواز هستند و رنگ‌بندی‌ها، صحنه‌پردازی‌های مناسب و حتی چهرۀ جذاب بازیگران بزرگسال و نوجوان باعث می‌شود که آدم از تماشا کردن هر چیزی که در قاب تصویر می‌بیند لذت ببرد.

احساس تعلیق در قسمت اول واقعا به شکل برجسته‌ای خودنمایی می‌کند؛ بخصوص یکی دو سکانس آخر که جستجوی پیمان به دنبال همسرش و سپس تعقیب کامران را نشان می‌دهد، تپش قلب مخاطب را به شکل لذتبخشی بالا می‌برد، بدون اینکه روح و روان او را آزار بدهد و بخراشد.

اگر سریال بتواند با همین ریتم مناسب در قسمت‌های بعدی ادامه پیدا کند و اگر بتواند معما‌ها و راز و رمز‌های داستان را به نحو منطقی گسترش بدهد و عمیق‌تر کند، «سرگیجه» به اثری قابل تحسین و دیدنی تبدیل خواهد شد که می‌تواند نقطۀ درخشانی در کارنامۀ بازیگران و سازندگانش باشد.

ساعت پخش سریال درام سرگیجه

سریال جدید سرگیجه از اواسط زمستان در تاریخ 26 دی ماه سال 1401 از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. روزهای دوشنبه هر هفته در ساعت 20:00 از سایت موویانه به پخش می رسد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا