اخبار سینما

ابراز تمایل بازیگران برای حضور در «رکسانا»

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما بیان کرد که عده‌ای از بازیگران هم خودشان ابراز تمایل کرده‌اند که در فیلم سینمایی «رکسانا» ایفای نقش داشته باشند که این موارد هم در دست بررسی است.

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فیلم سینمایی «رکسانا» که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده است، گفت: بعد از فیلم «سال دوم دانشکده من» که نویسنده‌اش پرویز شهبازی بود و «مالاریا» که کارگردانی و نویسندگی‌اش را برعهده داشت، این سومین همکاری من و پرویز شهبازی محسوب می‌شود. «رکسانا» یک مضمون اجتماعی دارد و درباره جوانان است که پرویز شهبازی نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد.

وی افزود: اگر خدا بخواهد طی یکی دو ماه آینده پیش‌تولید کار را آغاز می‌کنیم و بعد هم سراغ تولید می‌رویم. از آنجایی که پروانه ساخت تازه صادر شده است، فعلاً گزینه‌هایی را برای همکاری مدنظر داریم که باید با آن‌ها وارد مذاکره شویم. عده‌ای از بازیگران هم خودشان ابراز تمایل کرده‌اند که در این پروژه پرویز شهبازی ایفای نقش داشته باشند که این موارد هم در دست بررسی است. در این میان هم بازیگران مطرح و هم بازیگران ناآشنا بوده‌اند که برای حضور در این فیلم ابراز تمایل کرده‌اند.

ردایی در ادامه درباره دلیل ابراز تمایل بازیگران برای حضور در این پروژه هم گفت: به دلیل جنس کاری که پرویز شهبازی در این سال‌ها ارائه کرده است همه می‌دانند که او در هر کارش چهره‌های تازه‌ای را به سینما معرفی می‌کند.

وی افزود: بخشی از این افراد جزو استعدادهایی هستند که سینمای امروز ما نیاز به کشف آن‌ها دارد، بخشی از جشنواره امسال هم به همین چهره‌های جدید در عرصه بازیگری و کارگردانی اختصاص داشت که در آینده می‌توانند به‌عنوان استعدادهای نوظهور و با انگیزه شناخته شوند. ما هم در همین مسیر قدم برمی‌داریم.

این تهیه‌کننده درباره برنامه‌ریزی برای رساندن «رکسانا» به جشنواره فجر امسال هم بیان کرد: آنچه خدا بخواهد برای این فیلم هم پیش می‌آید و ان‌شااله فیلم سرانجام خوبی داشته باشد تا در شرایط مناسب و عالی به تولید برسد. به لطف خدا تلاش می‌کنیم شرایط مناسبی را برای تولید این فیلم ایجاد کنیم. به‌خصوص که تولید فیلم به خصوص از منظر مسائل مادی دشوار شده است و سعی می‌کنیم با شرایط مساعد در این زمینه پیش برویم.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا