اخبار سینما

فیلمنامه «عشق جامگان» در حال بازنگری است

محمد متوسلانی درباره روند تولید فیلم «عشق جامگان» و همچنین وضعیت سلامتی خود توضیح داد.

محمد متوسلانی تهیه کننده فیلم «عشق جامگان» که به تازگی پروانه ساخت خود را کسب کرده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره روند تولید این اثر توضیح داد: ما در پیش تولید به سر می بریم البته به عنوان تهیه کننده این اثر معتقدم که فیلمنامه نوشته شده توسط آقای رویین تن نیاز به بازنگری و تامل بیشتری دارد. در حال حاضر بیشترین تاکید من این هست که فیلمنامه با حوصله کافی کامل شود تا نتیجه نهایی نیز خوب از آب در بیاید.

«عشق جامگان» متعلق به عاشقان سینماست

این تهیه کننده سینما درباره روند انتخاب عوامل این فیلم نیز گفت: در این فیلم ما بازیگر چهره نخواهیم داشت و از بچه های حرفه ای تئاتر استفاده خواهیم کرد. این فیلم جزو فیلم های سینمای بدنه نیست و در حقیقت مربوط و متعلق به عاشقان سینماست. از همین حالا نیز توقع اکران خاص و آن چنانی نداریم. قطعا این فیلم مخاطب خاص خود را دارد، البته این به این معنی نیست که مخاطب عام نمی تواند با آن ارتباط برقرار کند. ما در این اثر به دنبال عوامل تجاری و پول ساز نبودیم و تمام اتفاقات با توجه به خواسته ها و اولویت بندی ما صورت گرفته است.

بازیگر فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» افزود: موازی با کاری که روی فیلمنامه انجام می شود، با تعدادی از بازیگران حرفه ای تئاتر جلسه های مختصری شکل گرفته و روخوانی هایی انجام شده است. ما در این فیلم به دنبال افرادی بوده و هستیم که تجربه های آکادمی یا تئاتر را در سابقه خود داشته باشند و باز تاکید می کنم که اصلا به دنبال اکران آن چنانی و گیشه نیستیم.

مشغول فیزیوتراپی هستم

تهیه کننده «عشق جامگان» که در آبان ماه سال گذشته دچار سانحه ای شد، درباره وضعیت سلامتی خود توضیح داد: هرچند مشکل به وجود آمده در آن سانحه به صورت کامل برطرف نشده است ولی خداراشکر بهتر شده ام و همچنان مشغول فیزیوتراپی هستم.

محمد متوسلانی در پایان درباره کارهای خود نیز گفت: در حال حاضر با برای کار کردن در دو پروژه با من صحبت شده است که هنوز به قطعیت نرسیده ایم و بیشترین تمرکز من برای تولید فیلم «عشق جامگان» است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا