اخبار سینما

معرفی کامل فیلم Escape Room 2 2021

فیلم Escape Room 2 یکی از موردانتظارترین فیلم‌های 2021 محسوب می‌شود که توسط آدام روبیتل کارگردانی شده است.این فیلم درواقع دنباله فیلم اتاق فرار به شمار می‌آید که در سال 2019 اکران شده بود.

تاریخ اکران فیلم اتاق فرار 2

تاریخ اکران فیلم اتاق فرار 2 در 1 ژانویه 2021 (12 دی 1399) خواهد بود.

بازیگران فیلم اتاق فرار 2

در فیلم نخست کاراکترهای زیادی زنده باقی ماندند که می‌توانند در فیلم دوم حضور پیدا کنند. در فیلم اتاق فرار از میان شش فرد بدشانسی که وارد اتاق فرار شده بودند، تنها دو نفر از آن‌ها زنده ماندند: دانش‌آموز خجالتی زوئی (با بازی تیلور راسل) و کارگر فروشگاه مواد غذایی بن (با بازی لوگان میلر).

با توجه به لیست رسمی بازیگران فیلم اتاق فرار 2، راسل و تیلور بار دیگر برای ایفای نقش‌های خود در فیلم دوم حضور خواهند داشت؛ علاوه‌ بر آن‌ها، بازیگرانی همچون ایندیا مور، هالند رودن، ایزابل فورمن، کارلیتو الیورو و توماس کوکرل نیز در فیلم جدید به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار بازگشت بازیگرانی همچون دبورا آن ول و تایلر لابین را در فیلم اتاق فرار 2 نداشته باشید؛ البته مشخص شد که آن‌ها به طریقی در فیلم نخست کشته نشدند و زنده باقی ماندند.

داستان فیلم اتاق فرار 2

در فیلم نخست مشخص شد که شش بازیکن موردنظر به این دلیل انتخاب شدند که هرکدام از حوادث مختلفی ازجمله سقوط هواپیما و یا نشت گاز مونوکسید کربن نجات پیدا کردند و زنده ماندند.

بن ابتدا گمان می‌کرد که تنها بازمانده اتاق فرار است؛ او در همین حین با طراح اصلی بازی روبه‌رو می‌شود (با بازی یوریک ون واگنینگن) که به بن می‌گوید افراد ثروتمند روی این بازی شرط بسته و در حال تماشا کردن تمام اتفاقاتی هستند که در لحظه رخ می‌دهند.

طراح بازی جهت جلوگیری از درز اطلاعات تصمیم به کشتن بن می‌گیرد. در همین لحظه زوئی که گویا از شر گازهای سمی خلاصه شده است، ظاهر می‌شود؛ او بن را نجات داده و سپس هردو طراح بازی را می‌کشند.

در ادامه زوئی پلیس را به سمت ساختمان محل بازی (که توسط یک شرکت به نام مینوس اداره می‌شود) هدایت می‌کند؛ اما همه چیز خالی بوده و هیچ مدرکی جهت اثبات ادعاهای زوئی وجود ندارد.

زوئی نمی‌تواند چیزهایی که تجربه کرده است فراموش کند؛ او شش ماه بعد از حادثه، بار دیگر با بن ملاقات می‌کند و تمام چیزهایی را که راجع به شرکت مینوس فهمیده است با او در میان می‌گذارد. زوئی به بن نشان می‌دهد که مرگ هرکدام از بازیکنان به واسطه حوادث‌های مختلف پوشانده شده است. بن موافقت می‌کند تا با زوئی به مقر مینوس در شهر نیویورک برود.

سپس شاهد سانحه هوایی دیگری هستیم که مربوط به پرواز زوئی و بن نمی‌شود؛ درواقع این یک شبیه‌سازی برای اتاق فرار جدید است که توسط مینوس طراحی شده و شانس بقا در آن 4 درصد است. در ادامه یک چهره نامشخص می‌گوید که می‌خواهد آن را برای پرواز زوئی و بن آماده کند.

هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم اتاق فرار 2 مشخص نشده است؛ اما به‌احتمال‌‌زیاد شاهد مشکلات جدیدی برای بن و زوئی خواهیم بود که ممکن است به قیمت زندگی آن‌ها تمام شود. اکنون باید تنها منتظر باشیم و ببینیم که داستان فیلم دوم به چه شکلی پیش خواهد رفت.

تریلر فیلم اتاق فرار 2

هنوز هیچ تریلری از فیلم اتاق فرار 2 منتشر نشده است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا