اخبار سینما

بیوگرافی مجید نوروزی بازیگر سریال گاندو

بیوگرافی مجید نوروزی بازیگر نقش رسول در سریال گاندو و همسرش با عکس های شخصی و ناگفته های شروع تا شهرت هنری اش را می خوانید.

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی متولد 20 فروردین 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده رشته نمایش هنرستان کمال الملک و لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر به اوج درخشش رسید.

از مدرسه تا کانون حر

سال 1381 وقتی 11 ساله بودم از طریق آقای حسینی وارد عرصه تئاتر شدم ، ایشان به مدرسه ما آمدند و از بچه ها تست بازیگری گرفتند که من قبول شدم. بعد از آن به کانون حر معرفی شدم و زیر نظر سید جواد هاشمی دوره دیدم ، محیط آنجا بسیار عجیب بود ، جو دوستانه و استاد خیلی خوبی داشتیم.

حرفه ای در تئاتر

بصورت حرفه ای اما سال 1384 در 14 سالگی با تک اجرای نمایشنامه خوانی عنکبوت به کارگردانی رضا جابری انصاری بروی صحنه رفت. نمایش بازیگر تعزیه به کارگردانی میثم یوسفی در تالار هنر اولین اجرای عمومی وی محسوب می شود.

اولین جایزه

مجید نوروزی در‌ سال 1392 در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش رادیویی بنام جن بچه در حجله عریان مورد تقدیر قرار گرفت.

در قاب تلویزیون

سال 1383 وقتی 13 ساله بود تجربه کوتاهی در سریال آقای جواد مزدآبادی (ژانر دفاع مقدس) با کاراکتر حسن ریزه داشت که از شبکه تهران پخش شد. بصورت حرفه ای سال 1395 وقتی 25 ساله بود با یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ جلوی دوربین رفت. او رمضان 1396 با سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی در نقش اصلی اشکان پسر خلیل با بازی کامبیز دیرباز بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

درخشش با گاندو

شهرت مجید نوروزی از سال 1398 با سریال پلیسی – تخیلی گاندو در نقش رسول عضو تیم امنیتی شروع شد که در فصل دوم این مجموعه هم حضور داشت.

همیشه با انگیزم

من هم در گذشته و هم در زمان حال بسیار انگیزه داشتم و همیشه تلاش و تمرین کردم امیدوارم تا زمانی که به بازیگری مشغولم بتوانم همیشه با انگیزه و انرژی روزهای ابتدایی باشم.

از خوانندگی تا کارگردانی

مدتی سولفژ کار کردم که آهن هم بخاطر بازیگری بود ، در کل من هر کاری که انجام می دهم در راستای حرفه ام است ، چندتایی هم فیلم کوتاه ساختم.

پیشنهاد به تازه کارها

تمرین داشته باشند و پیگیری کنند ، در نظر بگیرند که در قدم اول باید از کارهای کوچکتر شروع کنند و کسانی که دانشجو هستند کارهای کلاسی خود را نقطه آغاز بدانند. آرام آرام به سمت با تجربه شدن حرکت کنند که در کنار تمرین‌ ها ، بخش تئوری هم مهم است که به عقیده‌ من باید 70 درصد تجربی کار کرد و 30 درصد با تئوری آشنا بود. در بازیگری استعداد ذاتی مهم است و باید وجود باشد اما می شود در کنار استعداد کم تلاش و تمرین آن استعداد را پرورش داد.

فوتبالی

فوتبال را خیلی دوست دارم و تفریحی فوتبال بازی می کنم اما طرفدار رنگ خاصی نیستم و از دیدن بازی و مسابقات خوب لذت می بردم.

بازیگران مورد علاقه

بازیگر خارجی مورد علاقه ای بی شک جانی دپ و در ایرانی ها آقای شهاب حسینی ، آن هم بخاطر خلاقیت شان در ایفای نقش های متفاوت است. کارهای آقای عطاران را هم بشدت پیگیری می کنم ، راحتی بازی و زندگی کردن آقای عطاران جلوی لنز دوربین چیزی نیست که هر کسی بتواند داشته باشد.

شهرت را دوست ندارم

شهرت را اصلا دوست ندارم و همیشه از آن فراریم ، دوست ندارم مردم در خیابان من را بشناسند که موجب شود خودم نباشم و جور دیگری رفتار کنم.

هدفم

بازیگری برای من نهایتی ندارد ، در آرزوها یا بهتر بگویم هدف هایم اینست که به جایگاه بین المللی بازیگری برسم و در آن عرصه بازی کنم. البته ابن ربطی به این ندارد که مثلا به جانی دپ برسم ، اصلا اینطوری به قضیه نگاه نمی کنم و الگویی در بازیگری ندارم.

ازدواج

مجید نوروزی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

کار تلویزیونی

● ماه و پلنگ – 1395

● زیر پای مادر – 1396

● نجوا – 1397

● گاندو 1 – 1398

● گاندو 2 – 1400

کار سینمایی

● ضربه فنی – 1397

● دوزیست – 1398

● زنبور کارگر – 1398

● سینمایی 4 – 13999

● لحظه ای و دیگر هیچ – 1399

● مصلحت – 1399

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا