اخبار کسب و کار

هفته‌ی شلوغ تلویزیون: ‘His Dark Materials’، ‘پری دریایی’ و ‘Rick and Morty’

این هفته برنامه‌های فراوان تلویزیون کار پخش خود را آغاز می‌کنند یا قسمت‌های جدیدشان منتشر می‌شود هرچند غیر ممکن است که همه‌ی این برنامه‌ها را تماشا کرد اما می‌توانیم به مواردی که ارزش تماشا دارند اشاره کنیم و امیدوار باشیم که وقت کافی برای تماشای آن‌ها پیش رویمان قرار می‌گیرد.

شبکه‌های کابلی

His Dark Materials

رمان معروف فیلیپ پالمن به نام His Dark Materials یک دنیای پیچیده با لوکیشن‌های فراوان و نگاهی عمیق به مذهب و فلسفه دارد که البته نباید خرس‌های قطبی زره را هم در آن فراموش کرد.

اولین ساخته از این سه‌گانه‌ی فیلیپ پالمن فیلمی در سال ۲۰۰۷ با نام The Golden Compass بود که اصلا مورد توجه قرار نگرفت و به هیچ وجه نتوانست پاسخگوی انتظارات باشد اما اینبار HBO شانس خود را با مجموعه‌ای به نام His Dark Materials که این هفته کار خودش را آغاز خواهد کرد امتحان می‌کند در این سریال پر ستاره دافنه کین، بازیگر فیلم Logan نقش لایرا را ایفا خواهد کرد، لین-منیول میراندا بازیگر فیلم Mary Poppins Returns (بازگشت مری پاپینز) ، جیمز مک‌آووی بازیگر فیلم Split نقش عمو لایرا بر عهده دارد و موارد بیشتری که می‌توانید در سریال His Dark Materials مطالعه فرمایید.

Rick And Morty

از آخرین قسمت سریال کارتونی ولی بزرگسالانه Rick And Morty حدود دو سال می‌گذرد و این هفته شاهد بازگشت ماجراجویی‌های بی‌نظیر، خلاقانه و پر از کمدی‌های مختلف دانشمندی به نام ریک و نوه‌ی احمقش مورتی باشیم.

علاوه بر آن این هفته شاهد ادامه شوهای The Curse of Oak Island و ادامه سری Shameless خواهیم بود و همچنین Dublin Murders که براساس رمان‌های پرفروش تانا فرنچ ساخته می‌شود و فصل اول آن شامل دو کتاب اول است این هفته کار خود را آغاز می‌کند.

شبکه‌های پخش آنلاین

The End of the F***ing World

The End of the F***ing World

کسانی که فصل اول را تماشا کرده‌اند می‌دانند که این سریال می‌توانست همانجا تمام شود که در فصل اول تمام شد اما فصل دوم این سریال سه شنبه این هفته از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

علاوه بر آن Patriot Act With Hasan Minhaj با اجرای کمدی Hasan Minhaj برای چندین قسمت جدید به نتفلیکس بازخواهد گشت در همین حال که از برنامه‌های کمدی صحبت می‌کنیم اشاره کنیم که برنامه استند آپ جدید Seth Meyers به نام Lobby Baby نیز این هفته از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

در کنار همه‌ی موارد بالا این هفته برنامه‌ای موزیکال مخصوص انیمیشن پری دریایی کوچک (little mermaid) در شبکه‌های عمومی قرار می‌گیرد، این برنامه به مناسبت ۳۰امین سالگرد این انیمیشن درخشان دیزنی از سوی خود والت دیزنی است.

بیشتر بخوانید

  • دانلود برنامه شب نشینی از مهران مدیری (به زودی در شبکه خانگی)
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + ۱۰ فیلم برتر آن‌ها ]
  • بهترین فیلم ها و سریال های کره ای (۳۰ فیلم و سریال عاشقانه و تاریخی)
  • بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (۶۰ سریال برتر تاریخ جهان)
  • دانلود سریال مانکن قسمت ۱ تا ۱۱ (با ترافیک نیم‌بها)
  • دانلود سریال دل قسمت ۱ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)

نوشته هفته‌ی شلوغ تلویزیون: ‘His Dark Materials’، ‘پری دریایی’ و ‘Rick and Morty’ اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا