اخبار کسب و کار

اسپایدرمن به سینمای مارول بازگشت- تاریخ اکران قسمت سوم

مدتها بود که گفته می‌شود اسپایدر-من از دنیای سینمایی مارول کنار گذاشته می‌شود و دلیل آن عدم رضایت سونی پیکچرز برای ادامه این همکاری بود. حال در آخرین اخبار سینما متوجه شده‌ایم که مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد.

طی ماه‌های گذشته اخبار زیادی مبنی بر جدایی کاراکتر اسپایدر من از دنیای سینمایی مارول به‌گوش می‌خورد و همگی نشان از به بن بست رسیدن مذاکرات میان دو کمپانی بزرگ مارول و سونی پیکچرز را برای ادامه همکاری نشان می‌دادند. در همین راستا سونی نسبت به این اخبار واکنشاتی نشان داد و اعلام کرد که به دلیل نرسیدن به نقطه توافق، مرد عنکبوتی از مارول جدا می‌شود و بازگشتی در کار نیست.

کمی بعد، یعنی در ماه گذشته، تونی وینسیکورا مدیر عامل سونی پیکچرز اعلام کرد که «فعلا درهای ادامه حضور این ابر قهرمان در MCU بسته شده است.»

اما امروز شاهد هستیم که همه چیز عوض شده و پیتر پارکر باری دیگر و یا می‌توان گفت بارهای دیگر در نقش اسپایدر من به سینما باز می‌گردد. طبق خبری که ورایتی منتشر کرد، والت دیزنی و مارول بلاخره با سونی پیکچرز به توافق رسیدند و مرد عنکبوتی همچنان کار خود را در استودیوی مارول ادامه می‌دهد.

توافقات اولیه برای این ابرقهرمان در حال حاضر به حضور در قسمت سوم از مجموعه مرد عنکبوتی و یک فیلم دیگر بسنده کرده; هنوز نامی برای فیلم دوم مشخص نشده است. علاوه بر این تاریخ اکران قسمت سوم از مرد عنکبوتی نیز مشخص شده. این عنوان در تاریخ 16 جولای 2021 (25 تیر سال 1400) اکران می‌شود. با این وجود اطلاعاتی از تیم نویسندگی و کارگردانی این فیلم منتشر نشده، اما می‌توان امیدوار بود که طی هفته‌های آینده اطلاعات و اخبار بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود.

کوین فایگی (رئیس استودیوی مارول) نیز در بیانیه مشترک منتشر شده اعلام کرده:

من بسیار هیجان زده هستم که ماجراجویی‌های اسپایدی قرار است ادامه داشته باشد و این امر در استودیوی مارول اتفاق می‌اُفتد. مرد عنکبوتی یکی از ابرقهرمان‌هایی است که ماجراجویی‌هایش برای تمام سنین جذاب است و مورد توجه اکثریت قرار می‌گیرد. همانطور که سونی در حال گسترش دنیای مرد عنکبوتی خود است، اسپایدرمن تنها قهرمانی است که می‌تواند در هر 2 دنیا حضور داشته باشد. هیچ کس نمی‌داند که در آینده چه اتفاقات شگفت انگیزی رخ خواهد داد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما هواداران این ابرقهرمان و دنیای سینمایی مارول می‌توانند امیدوار باشند که باری دیگر اسپایدرمن را در این استودیو می‌بینند. مذاکرات برای این اتفاق حدود 2ماه به طول انجامید و نهایتا مارول توانست سود دریافتی خود از این فیلم را به 25 درصد افزایش دهد. همچنین این امکان وجود دارد که این کاراکتر را در سینمای سونی ببینیم، اما هنوز این مورد تأیید نشده است.

بیشتر بخوانید

  • احتمال کراس اُور میان اسپایدرمن و ونوم
  • بررسی اولیه فیلم مرد عنکبوتی ۲۰۱۹ (+ تاریخ اکران و تریلر )
  • ونوم 2 [تاریخ اکران، داستان، تریلر و هرآنچه می‌دانیم] – Venom 2
  • نقد و بررسی مرد عنکبوتی: دور از خانه [Far From Home]

نوشته اسپایدرمن به سینمای مارول بازگشت- تاریخ اکران قسمت سوم اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا