اخبار کسب و کار

تولید گلکسی اس ۱۰ زودتر از موعد مقرر آغاز شده است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اگرچه هنوز مانند پیکسل ۳ ایکس‌ال ویدیویی از گلکسی اس ۱۰ منتشر نشده ولی با توجه به اینکه چند ماهی تا عرضه‌ی آن فاصله داریم، حجم شایعات و گزارش‌های مربوط به آن تا حدی غیر عادی بوده است. طبق یک گزارش جدید، باید بگوییم که سامسونگ زودتر از موعد تولید گلکسی اس ۱۰ را آغاز کرده و به همین خاطر شاهد حجم عظیمی از گزارش‌ها و تصاویر هستیم.

اگر روند تولید گلکسی اس ۹ را معیار قرار دهیم، سامسونگ تولید اس ۱۰ را حدود ۱ ماه زودتر آغاز کرده است.

اگر روند تولید گلکسی اس ۹ را معیار قرار دهیم، سامسونگ تولید اس ۱۰ را حدود ۱ ماه زودتر آغاز کرده است. متخصصان می‌گویند با توجه به پیچیدگی تولید نمایشگرهای حفره‌دار، این موضوع کاملا طبیعی است. برخی دیگر هم این موضوع را مطرح کرده‌اند که با توجه به استقبال پایین از گلکسی اس ۹، سامسونگ با افزایش گوشی‌های آماده می‌خواهد آمادگی درخواست بالای کاربران را برای خرید گلکسی اس ۱۰ داشته باشد.

هنوز در رابطه با اینکه تولید هر سه مدل آغاز شده یا این موضوع فقط برای مدل میانی صدق می‌کند، گزارشی منتشر نشده است. اما از آنجایی که قرار است هر سه مدل همزمان عرضه شوند، احتمالا سامسونگ تولید هر سه مدل را آغاز کرده است.

با توجه به این خبر، می‌توانیم بگوییم که شایعات منتشر شده تا حد زیادی صحت دارند و به احتمال زیاد گلکسی اس ۱۰ از نمایشگرهای حفره‌دار بهره می‌برند. در نهایت، برای اینکه به‌طور قطعی از مشخصات این گوشی‌ها خبردار شویم، باید تا تاریخ معرفی آن‌ها یعنی ۲۰ فوریه (۱ اسفند) صبر کنیم.

منبع: Phone Arena

The post تولید گلکسی اس ۱۰ زودتر از موعد مقرر آغاز شده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا