اخبار کسب و کار

New Line رقابت سخت برای ساخت فیلم بعدی Olivia Wilde را برنده شده است.

اولیویا وایلد کمپانی New Line را به عنوان خانه‌ی فیلم دوم خود انتخاب کرده است. این فیلم که قرار است در ژانر تریلر ساخته شود فعلا با نام Don’t Worry, Darling شناخته میشود.

در یکی از بزرگترین مزایده‌های سال، کمپانی نیولاین توانست پروژه‌ای با وعده یک داستان خشونت‌آمیز و پس‌زمینه‌ای سودآور را بدست بیاورد، چیزی که کمتر در سینمای مدرن دیده‌ایم. وایلد که به تازگی اولین فیلم خود را با نام BookSmart به روی پرده‌های سینماهای جهان برد نتوانست در گیشه موفق باشد البته واکنش منتقدان و بینندگان بسیار مثبت بود و همین باعث شد تا کمپانی‌های مختلفی به دنبال اثر دوم او باشند.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان فیلم منتشر نشده است ولی این را میدانیم که این پروژه داستان زنی خانه‌دار در دهه 50 میلادی را دنبال میکند که باید زندگیش را از حقیقت دردناکی که کشف کرده محافظت کند. فیلمنامه اولیه توسط شین و کری ون دایک نوشته است ولی قرار است که توسط کتی سیلبرمن (همکار وایلد در BookSmart) بازنویسی شود.

خود الیویا وایلد علاوه بر کارگردانی و بازیگری در این فیلم وظیفه‌ی تهیه کنندگی فیلم را به همراه روی لی و میری یون از کمپانی Vertigo Entertainment برعهده دارد.

آیا شما فیلم BookSmart را دیده‌اید؟ به نظر شما الیویا وایلد استعداد کارگردانی دارد یا باید به بازیگری ادامه دهد؟

بیشتر بخوانید:

  • تریلر فیلم «Marriage Story» با بازی اسکارلت جوهانسون
  • تاریخ انتشار بازی ایرانی Children of Morta (+ تریلر)
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]
  • بازیگران تایید شده برای فیلم Mortal Kombat تا به امروز

نوشته New Line رقابت سخت برای ساخت فیلم بعدی Olivia Wilde را برنده شده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا