اخبار کسب و کار

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان (به بهانه شب یلدا)

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مناسبت‌هایی مانند شب یلدا، عید نوروز، سالگرد ازدواج، روز مرد یا روز تولد بهانه‌های خوبی برای کادو دادن به آقایان هستند. پس از فرصت استفاده کنید و چیزی که عزیزانتان را خوشحال می‌کند به آن‌ها هدیه دهید. اگر حس می‌کنید خرید هدیه برای آقایان بسیار سخت و پیچیده است یا هر سال با این سوال روبرو می‌شوید که بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان چیست، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. خرید بهترین هدیه برای آقایان آن‌قدر که شما فکر می‌کنید سخت نیست؛ فرقی هم نمی‌کند که هدیه برای شوهر، نامزد، دوست، پسر یا حتی بردار شما باشد. ما با ۳۰ پیشنهاد هدیه خاص برای آقایان کار شما را راحت کرده‌ایم.

مچ‌بند هوشمند

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا مناسبت‌های خاص دیگر می‌تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. این روزها گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند همه دوست دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند. آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند. همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند. اگر شما هم قصد خرید این هدیه مناسب برای آقایان را دارید ما برای شما دو پیشنهاد داریم؛ مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 و مچ‌بند هوشمند هواوی مدل Band 3E.

مچ بند هوشمند شیائومی

خرید مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e

مچ بند هوشمند هوآوی

دوربین

یک دوربین عکاسی کامپکت لازمه‌ی هر خانه‌ای است. این دوربین‌‌ها قیمت ارزانی دارند و در جشن‌ها مناسبت‌ها بسیار به‌کار می‌آیند. کافیست تا یکی از این دوربین‌ها دست همسر خود بدهید تا تمام شب را از شما و اعضای خانواده عکس بگیرند. از طرفی هم این‌ روزها، آقایان جوان‌تر علاقه خاصی به دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی نشان می‌دهند. این دوربین‌ها ابعاد کوچکی دارند، سبک‌اند و در برابر آب مقاوم هستند. این دوربین‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری به داخل ماشین، زیر آب، کوهنوردی یا هرکجای دیگر برد و فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیزی با آن‌ها ضبط کرد. پس اگر قصد خرید هدیه مناسب آقایان جوان دارید، دوبین‌های عکاسی کامپکت و دوربین فیلم‌برداری ورزشی انتخاب‌های درجه یکی هستند. پیشنهاد ما برای دوربین کامپکت، دوربین دیجیتال سامسونگ مدل DV101 و برای دوربین فیلم‌برداری ورزشی، دوربین اکن مدل H9R است.

خرید دوربین دیجیتال سامسونگ مدل DV101

دوربین دیجیتال سامسونگ

خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی اکن مدل H9R

دوربین فیلمبرداری ورزشی اکن

کنسول

دیگر این روزها همه می‌دانند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال ندارد. این روزها هم اکثرا همه در خانه خود یک کنسول بازی دارند. اما برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارند و شما می‌دانید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است. شاید قیمت کنسول‌ها بالا باشد، اما نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارند و وقت زیادی را در تنهایی به بازی کردن می‌گذرانند، می‌توانید یک دسته بازی اضافه هدیه بگیرید. با این کار هم آن‌ها را خوشحال کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از تنهایی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید. برای خرید هدیه ساگرد ازدواج، عید، شب یلدا یا تولد برای آقایان ما به شما کنسول بازی Xbox One S را معرفی می‌کنیم که قیمت ارزان‌تری نسبت به PlayStation 4 دارد. همچنین شما می‌توانید برای آن‌هایی که خودشان این کنسول را دارند، دسته بازی بی‌سیم Xbox One S را هدیه بگیرید.

خرید ایکس باکس وان

کنسول بازی Xbox One S

خرید دسته ایکس باکس

دسته Xbox One S

هدفون و هدست

موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ماست، پس یک ابزار خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تواند یک هدیه خاص برای آقایان باشد. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند. علاوه بر این، آقایانی که ورزش می‌کنند، زیاد با تلفن صحبت می‌کنند یا زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد. در میان انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید که ممکن است کمی گیج کننده باشد، از این رو پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان یا هر مناسبت قشنگ دیگر عبارت‌ است از: هدفون آکی مدل EP-B52 برای گوش کردن به موسیقی با کیفیت خوب و بدون هیچ مزاحمت. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Level U هم برای آقایان پرمشغله و خوش‌تیپ است که علاوه بر گوش کردن موسیقی تماس‌های زیادی برای جواب دادن دارند.

خرید هدفون بی سیم

هدفون آکی

خرید هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U

هدفون بی سیم سامسونگ

ماشین اصلاح

یکی دیگر از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایان لوازم شخصی برقی است. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌شود. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید. اگر یک کادو برای تولد آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره صفر خریداری کنید. اگر هم همسر، دوست یا برادر شما معملا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است هدیه دهید. پیشنهاد اول ما به شما ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 است که یک هدیه ماندگار برای آقایان محسوب می‌شود و پیشنهاد دوم، ماشین اصلاح سر و صورت مدل ۱۰۳۰ از برند موزر.

خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح صورت فیلیپس

خرید ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 0460-1030

ماشین اصلاح سر و صورت موزر

لباس ورزشی

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهارتا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است. اگر قصد دارید که یک هدیه گران قیمت برای آقایان بخرید، هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان جوان عاشقش هستند. اگر هم بخواهید کمتر هزینه کنید ولی در عوض یک کادو درست و حسابی بدهید، تیشرت ورزشی بهترین گزینه است. پیشنهاد ما برای هودی مردانه، هودی ورزشی نایکی و برای تیشرت مردانه، ما به شما تیشرت ورزشی نایکی مدل HOMME SYS را پیشنهاد می‌کنیم. حتی می‌توانید هر دو این لباس‌ها را باهم هدیه دهید تا او را با یک ست ورزشی کامل و جذاب خوشحال کرده باشید.

خرید هودی ورزشی مردانه نایکی

هودی ورزشی نایکی

خرید تیشرت ورزشی مردانه نایکی مدل HOMME SYS

تیشرت ورزشی نایکی

کیف و کوله

از لباس‌هایی که می‌توانید به آقایان هدیه دهید گفتیم، جا دارد بگوییم که کیف چرمی هم هدیه بسیار خوب و کاربردی است که آقایان با هر سن و هر استایل لباس پوشیدن، می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر مردی که شما می‌خواهید برایش هدیه بگیرید شاغل است و معمولا تیپ‌های رسمی لباس می‌پوشد، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه‌ای شیک و مطلوب است. اما اگر معمولا تیپ‌های عادی و اسپرت لباس می‌پوشند یا دانشجو هستند، کوله پشتی هدیه مناسب‌تر برای آن‌هاست. کیف اداری مردانه با چرم طبیعی از برند گلیما می‌تواند یک هدیه شیک برای آقایان خوش‌سلیقه باشد و کوله پشتی جدید آدیداس شاید یک هدیه مناسب برای آقایان جوان است.

خرید کیف اداری مردانه چرم طبیعی گلیما مدل 236G

کیف اداری چرم طبیعی گلیما

خرید کوله پشتی آدیداس مدل CG0512

کوله پشتی آدیداس

لوازم کمپینگ

این روزها کمپینگ و سفر به طبیعت بین خانم‌ها و آقایان جوان بسیار رایج شده است. ماندن در طبیعت هم وسایل خاص خود را می‌خواهد. اگر به دنبال هدیه برای آقایانی هستید که اهل طبیعت و کمپینگ هستند، بهترین هدیه لوازم سفر و کمپینگ است. شما می‌توانید هر کدام از لوازم ضروری و لازم ا کوهنوردی و کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری و غیره را برای تولد، یلدا، عید یا مناسبت‌های دیگر به آقایان اهل سفر هدیه دهید. مهمترین وسیله برای ماندن در طبیعت یک چادر خوب است. چادری که به اندازه تمام مسافران جا داشته باشد و در برابر باد و باران ایمن باشد. یکی دیگر از لوازمی که بودنش در کمپ بسیار رضایت‌بخش است، صندلی سفری است. ما به شما چادر ۶ نفره ارزان قیمت اف آی تی مدل T21 و صندلی سفری تاشوی همین برند را پیشنهاد می‌کنیم. کسی که هرکدام از این لوازم را در سفر همراه خود داشته باشد سفری لذت‌بخش را تجربه خواهد کرد.

خرید چادر 6 نفره اف آی تی تنت مدل T21

چادر ۶ نفره اف آی تی تنت

خرید صندلی سفری تاشو اف آی تی

صندلی سفری تاشو اف آی تی

اسپیکر و هارد اکسترنال

یک اسپیکر قابل حمل خوب هم جزو کالاهایی است که هر کسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد. علاوه بر یک اسپیکر خوب، آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال خیلی نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان به مناسبت‌های مختلف است. پیشنهاد ما برای خرید اسپیکر بلوتوثی، اسپیکر قابل حمل سونی مدل SRS-XB10 و برای یک هارد اکسترنال خوب که یک عمر صاحب خود را راضی نگه‌دارد، هارد کسترنال وسترن دیجیتال مدلMy Passport با ظرفیت ۲ ترابایت است.

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB10

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی

خرید هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBS4B0020BBK

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال

لوازم بهداشتی

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر. حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید. ما به شما مسواک برقی معروف و پرفروش اورال-بی مدل Vitality Cross Action را به عنوان یک هدیه جذاب برای آقایان جذابی که همیشه به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهند و یک روغن تقویت ریش و سبیل برای آقایانی که ریش و سبیل بلند دوست دارند.

خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action

مسواک برقی اورال-بی

خرید روغن تقویت ریش و سبیل مدل پرشیا بیرد کلاب

روغن تقویت ریش و سبیل

ساعت مچی

از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد. اگر می‌خواهید به یک مرد جوان خوش‌تیپ که ساعت‌های کلاسیک دوست دارند یک هدیه جذاب بدهید، یشنهاد ما ساعت مچی عقربه‌ای جاست کاوالی با صفحه گرد و بند چرمی است و برای آقایان جوان با تیپ‌های اسپرت‌‌تر، ساعت مچی مردانه کاسیو جی‌شاک بهترین هدیه است.

خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه جاست کاوالی مدل JC1G012L0035

ساعت مچی عقربه ای مردانه جاست کاوالی

خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GA-100-1A1DR

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو

عطر و ادوکلن

معمولا مطمئن‌ترین و رایج‌ترین هدیه برای آقایان عطر و ادوکلن است. آقایان معمولا به اندازه خانم‌ها در انتخاب عطر انتخاب پیچیده‌ای ندارند و با چند حدس می‌توان فهمید که رایحه و برند مورد علاقه آن‌ها چیست؛ عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند. برای انتخاب عطر برای هدیه به آقایان اول باید بودجه‌ای خود را درنظر بگیرید. قیمت عطرها با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و ممکن است حتی با این‌که می‌دانید رایحه مورد نظر همسر یا دوست‌تان چیست، در انتخاب بین عطرها مردد شوید. به همین دلیل ما دوتا از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای خنک و گرم را به شما معرفی می‌کنیم. عطر اول اودتویلت مردانه مون بلان مدل Legend است که بوی خنک و شیرینی دارد. عطر دوم هم ادوتویلت مردانه اکسیس مدل Caviar Black است که قیمت مناسبی دارد و بسیار خوشبوست.

خرید ادو تویلت مردانه مون بلان مدل Legend

ادو تویلت مردانه مون بلان

خرید ادو تویلت مردانه اکسیس مدل Caviar Black

ادو تویلت مردانه اکسیس

کفش

اگر با کسی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید رابطه نزدیکی دارید، پس دست‌تان در خرید هدیه بازتر است و می‌توانید به سراغ هدیه‌های خاص‌تر مثل کفش بروید. کفش یک هدیه نفیس برای آقایان است و چون کاربردزیادی دارد، آن‌ها را خیلی خوشحال می‌کند. در راهنمای خرید کادو برای آقایان شیک پوش که معمولا لباس‌های رسمی‌ و می‌پوشند، نیم بوت مردانه چرم یک هدیه شیک و رسمی است. همینطور برای آقایان جوان‌تر که بیشتر تیپ‌های اسپرت لباس می‌پوشند، ورزش می‌کنند و راحتی برایشان اهمیت زیادی دارد، یک کفش کتانی رانینگ جدید و راحت بهترین هدیه است. پیشنهاد هدیه ما برای دسته اول نیم بوت چرم مشکی ژست و برای دسته دوم کفش مخصوص دویدن مردانه آندر آرمور.

خرید نیم بوت مردانه چرم طبیعی ژست مدل 4051

نیم بوت مردانه چرم طبیعی ژست

خرید کفش مخصوص دویدن مردانه آندر آرمور مدل Showstopper

کفش مخصوص دویدن مردانه آندر آرمور

کیف پول و کمربند

اگر می‌خواهید که هزینه کمتری پرداخت کنید و اما یک هدیه لاکچری برای آقایان بخرید، می‌توانید به سراغ کیف پول، کمربند یا ست‌های هدیه بروید. کیف و پول و کمربند از قدیم جزو کادوهای باارزش میان خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم جزو هدیه‌های شیک و رسمی به شمار می‌رود، البته اگر واقعا یک کیف پول یا کمربند شیک انتخاب کنید. توصیه ما انتخاب چرم طبیعی است چون ارزش و اصالت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. پیشنهاد خرید اول ما ست هدیه تاوریژ مدل Big Coroco است که یک کیف پول مردانه یک کمربند و یک جاکلیدی دارد و پیشنهاد دوم کیف پول چرم درسا مدل ۱۲۴۸۰ است.

خرید کیف پول درسا مدل 12480

کیف پول درسا

خرید ست هدیه تاوریژ مدل Big Coroco

ست هدیه تاوریژ

دستبند و اکسسوری

آقایان زیادی نیستند که به دست‌شان دستبند بیاندازند اما اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آید، باید برای او بهترین دستبند را هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند. اگر بودجه زیادی ندارید اما می‌خواهید یک هدیه خاص برای آقایان بخرید، دستبند مردانه ریسه گالری مدل Ri3-O1037B را هدیه بگیرید. اگر هم می‌خواهید یک دستبند شیک و با ارزش برای او بخرید، دستبند مردانه کد B1096 انتخاب بسیار خوبی است.

خرید دستبند مردانه ریسه گالری مدل Ri3-O1037B

دستبند مردانه ریسه گالری

خرید دستبند مردانه

دستبند مردانه

راهنمایی برای خرید بهترین هدیه برای آقایان!

در اینجا لیستی از ۳۰ هدیه خاص برای آقایان تهیه کرده‌ایم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای مناسب از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان باشد. این فهرست با توجه به سلیقه و نیاز آقایان جوان طراحی شده و شامل انواع کیف، کفش، ساعت، لوازم بهداشتی و… می‌شود. چه به دنبال هدیه تولد برای آقایان جوان باشید و چه بخواهید با یک هدیه روز مرد را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید هدیه برای آقایان شما را سربلند خواهد کرد.

The post ۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان (به بهانه شب یلدا) appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا