اخبار کسب و کار

فیلم بریکینگ بد – Breaking Bad: تاریخ پخش+[جزئیات وتریلر]

فیلم “Breaking Bad” زودتر از آنچه که انتظارش را داشتید به نتفلیکس می‌آید. در اولین تریلری که نتفلیکس منتشر کرده است، نام و تاریخ انتشار فیلم نیز اعلام شده است.

این فیلم قرار است که با عنوان “El Camino: A Breaking Bad Movie” در تاریخ 11 اکتبر 2019 (19 مهر 1398) به روی سرویس استریم نتفلیکس برود و در این تریلر دوباره شخصیت پیت با بازی چارلز بیکر را دیدیم که با پلیس درباره جسی پینکمن صحبت میکند. او به پلیس میگوید که هیچ اطلاعی از مکان جسی ندارد و اگر هم می‌دانست به آن ها نمی‌گفت.

El Camino داستان جسی پینکمن بعد از اتفاقات سریال Breaking Bad را دنبال میکند و در خلاصه داستان آمده است که :(( پس از فرار دراماتیک از اسارت، جسی باید با گذشته‌اش روبه‌رو شود تا آینده‌اش را بسازد.”

سریال Breaking Bad که از شبکه AMC از سال 2008 تا 2013 پخش شد ، داستان معلم شیمی به نام والتر وایت را روایت میکرد که به علت بیماری خود با دانش‌آموز سابق خود، جسی، همکاری میکند تا شیشه درست کند تا برای خانواده‌اش ثروتی را از خود جا بگذارد. آخرین باری که جسی را دیدیم از دست گروهی از نازی‌های خلافکاری که او را به اسارت گرفته بودند تا برایشان متامفتامین تولید کند ، فرار کرد و طرفداران سریعا متوجه شدند که ماشینی که جسی با آن فرار میکند “El Camino” نام دارد.

وینس گیلیگان (خالق سریال های Breaking Bad و Better Call Saul) برای نویسندگی و کارگردانی این سریال برگشته است اما هنوز خبری از اینکه دیگر چه شخصیت هایی از سریال در فیلم حضور دارند منتشر نشده است. یکی از شخصیت هایی که قطعا در فیلم حضور ندارد پسر والتر وایت با بازی RJ Mitte هست ، بازیگر این شخصیت اعلام کرده است که در این فیلم بازی نکرده است.

اگرچه برایان کرانستون، بازیگر والتر وایت، قبل اعلام کرده بود اگر پیشنهادی به دستش برسد در ثانیه‌ای آن را قبول میکند اما با توجه به سکانس پایانی سریال وینس گیلیگان باید خلاقیت زیادی از خود به نمایش بگذارد تا این بازیگر به فیلم ملحق شود.

walt

آرون پال در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز از هیجان خود برای بازگشت به دنیای Breaking Bad سخن گفته است:((این فیلم یک قسمت از دنیای Breaking Bad است که متوجه نبودم که میخواستم و حالا که این قسمت را دارم ، بسیار خوشحالم که ساخته شده است.)) او درباره‌ی فیلمنامه نیز گفته است که بعد از خواندن تا یک دقیقه نمیتوانسته صحبت کند و از خوشحالی خود برای کار وینس گیلیگان نیز صحبت کرده است.

در آخر نتفلیکس نیز پوستری از این فیلم را منتشر کرده که انتظار را برای این فیلم سخت‌تر کرده است.

el camino poster

فیلم بریکینگ بد چرا ساخته می‌شود؟ و چه داستانی دارد؟

آرون پال بازیگر نقش جسی در مصاحبه با هالیوود ریپورتر می‌گوید که: “ما برای جشن گرفتن دهمین سالگرد سریال بریکینگ آماده می‌شدیم که وینس به من گفت من یک ایده جذاب برای ادامه داستان بریکینگ و اتفاقاتی که برای جسی بعد از سریال افتاد دارم و من واقعا دلم می‌خواست بدانم که او به چه چیزی فکر می‌کرد” و این شروعی برای استارت زدن پروژه‌ی فیلم بریکینگ بد بود، با این صحبت‌ها بعید به نظر می‌رسد که داستان فیلم هم چیزی به غیر از ادامه‌ی سریال بریکینگ بد با محوریت شخصیت جسی باشد.

همچنین وینس گیلیگان در پاسخ به سوالی مشابه که چرا فیلم بریکینگ بد را می‌سازند؟ با خنده جواب داد: “فقط به خاطر پول” البته این جمله فقط یک شوخی بود ولی او در ادامه به همان ایده‌ی ساخته شدن ادامه‌ی سریال و ماجراهای جسی بعد از داستان اصلی اشاره کرد و البته اضافه کرد که به شدت دلش برای کار با آرون پال و همه‌ی تیم تولید سریال تنگ شده و دلش می‌خواسته که یک بار دیگر پروژه‌ای با همین تیم انجام بدهد.

آیا نیاز است برای تماشای این فیلم، سریال بریکینگ بد و «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) را تماشا کرده باشیم؟

طبق گفته‌ی وینس گیلیگان قطعا هیچکس به اندازه‌ی طرفداران و کسانی که سریال بریکینگ بد را تماشا کرده‌اند از این فیلم لذت نخواهد برد چراکه آن‌ها از پیش با شخصیت‌ها آشنا هستند و با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند، اما با این وجود داستان فیلم به گونه‌ای طراحی شده که برای همه حتی کسانی که هیچ یک از سریال‌ها را تماشا نکرده‌اند جذاب باشد، در مورد کسانی که فقط Better Call Saul را تماشا کرده‌اند به نظر می‌رسد که تماشاگران این سریال تقریبا تجربه‌ی کسانی را خواهند داشت که اصلا با دنیای بریکینگ بد آشنا نیستند چراکه فاصله زمانی دو داستان بسیار طولانی است.

اولین تریلر رسمی فیلم “El Camino: A Breaking Bad Movie

کمتر از یک ماه تا پخش این فیلم موردانتظار باقی مانده است و این زمان مناسبی برای یادآوری اتفاقات سریال میباشد. نظر شما چیست؟ آیا این فیلم میتواند موفقیت سریال را تکرار کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

  • فصل جدید انیمه B: The Beginning 2
  • تاریخ اکران فیلم Kingsman 3
  • ساخت فیلم The Matrix 4 به صورت رسمی تایید شد
  • تاریخ اکران فیلم انابل 3: به خانه برمیگردد 2019+[زمان انتشار بلوری]

نوشته فیلم بریکینگ بد – Breaking Bad: تاریخ پخش+[جزئیات وتریلر] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا