اخبار کسب و کار

حمله تند یک خواننده به دونالد ترامپ!

رسانه نوا –باربارا استرایسند خواننده و ترانه‌سرای امریکایی در تازه‌ترین ترانه‌اش «به من دروغ نگو» به دونالد ترامپ رییس‌جمهوری امریکا حمله کرده است.

به نوشته گاردین؛ استرایسند در این ترانه می‌خواند: «وقتی همه ما می‌بازیم تو چطور برنده می‌شوی؟/ حقایق را تغییر می‌دهی تا رفتارت را توجیه کنی/ لب‌هایت تکان می‌خورد اما کلامت سد راهت است.» این جملات اشاره‌ای به دیدگاه ترامپ به حقیقت دارد؛ نشریه واشنگتن‌پست در گزارشی تخمین زده از زمان آغاز ریاست‌جمهوری ترامپ، او ۵ هزار «گفته دروغین یا مغالطه‌آمیز» داشته است.

در این ترانه استرایسند مردم امریکا را «زانو زده» توصیف می‌کند و می‌گوید: «هر آنچه ساخته‌ایم دود هوا شده.» این قطعه با این گفته به اوج خود می‌رسد: «چشم‌های گریان ما را نمی‌بینی؟ افق تازه کجاست؟» در حالی که این خواننده مشخصا نامی از ترامپ نمی‌آورد اما در این ترانه نشانه‌هایی دال بر اینکه استرایسند رییس‌جمهوری امریکا را مورد خطاب قرار داده، شنیده می‌شود؛ مثل: «می‌توانی برج‌هایی از برنز و طلا بسازی.»

این ترانه که یکی از سیاسی‌ترین آهنگ‌های ۶ دهه حرفه خوانندگی استرایسند محسوب می‌شود، بازگشت توفانی این خواننده ۷۶ ساله را به عرصه موسیقی رقم زده است.

باربارا استرایسند خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر امریکایی طی ۶ دهه فعالیت در عرصه هنری برنده ۲ جایزه اسکار، ۱۰ جایزه گرمی، ۵ جایزه امی و یک جایزه تونی شده است.

نوشته حمله تند یک خواننده به دونالد ترامپ! اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا