اخبار کسب و کار

فیلم Dark Phoenix تبدیل به کم فروش‌ترین فیلم سری X-Men شد.

فیلم Dark Phoenix به صورت کامل از روی پرده های سینما با لقب کم فروش‌ترین فیلم سری X-Men کنار گذاشته شده است. این سری فیلم ها که براساس کمیک های مارول جک کربی و استن لی ساخته شده‌اند، از سال 2000 با بازیگران فوق‌العاده‌ای مانند هیو جکمن (در نقش ولورین)، پتریک استوارت ( در نقش پروفسور X) و ایان مک‌کلن ( در نقش مگنتو) تولید شده‌اند. همان فیلم اول با فروش جهانی 296 میلیون دلاری به یک فیلم پرفروش و جذاب برای استودیو فاکس تبدیل شد و سران استودیو را به فرنچایز کردن فیلم وادار کرد.

فاکس مجموع 12 فیلم از سری X-Men از جمله 3 فیلم ولورین و 2 فیلم ضد‌ قهرمانی DeadPool را به روی پرده‌های سینما برده است. در طول 19 سال گذشته پیچش‌های فراوانی در این فرنچایز دیده‌ایم که میتوان به ریبوت سال 2011 به نام X-Men:First Class اشاره کرد که نسخه‌ی جوانتری از شخصیت های اصلی را نشان میدهد. در سال 2019 پس از خریده‌شدن فاکس توسط دیزنی، ایکس‌من با فیلم Dark Phoenix به سینماها برگشته است. این فیلم قرار بود که با قوی کردن جایگاه دیزنی اجازه دهد که شخصیت های X-Men را در دنیای سینماتیک مارول (MCU) ببینیم اما حالا با شکست ناامید کننده Dark Phoenix، ایده یکی کردن این دو دنیا کمی دور از ذهن به نظر میرسد.

بر طبق گزارشات منتشر شده، با توجه به فروش 252 میلیون دلاری و بودجه 200 میلیون دلاری این فیلم تنها سود 52 میلیون دلاری را برای دیزنی به ارمغان اورده است و به کم فروشترین فیلم این سری تبدیل شده است. قبل از پخش Dark Phoenix، فیلم The Wolverine در سال 2013 با سود 132 میلیون یورویی در رده آخر کم سودترین فیلم X-Men قرارداشت.

Dark Phoenix حتی نتوانست نظر منتقدان و بینندگان را جذب کند و از سایت متاکریتیک نمره 43 و از سایت IMDB نمره 6 را دریافت کرده است. حالا باید دید آیا دیزنی این سری را ادامه میدهد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات کامل فیلم Mortal Kombat [+بررسی اقتباس‌های گذشته]
  • محبوب ترین شخصیت های منفی تاریخ سینما+[دیالوگ های برتر]
  • ترتیب دیدن فیلم های مارول چگونه است ؟خط داستانی مارول استودیو
  • 10 تا از بهترین فیلم های راک (دواین جانسون)

نوشته فیلم Dark Phoenix تبدیل به کم فروش‌ترین فیلم سری X-Men شد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا