اخبار کسب و کار

یکی از طراحان سریال”چرنوبیل” درباره بزرگترین چالش خود توضیحاتی داده است.

سریال تحسین برانگیز چرنوبیل که بهار امسال از شبکه HBO پخش شد به بینندگان نگاهی دقیق از چگونگی روند تغییرات بدن انسان پس از مواجهه با رادیواکتیو ارائه داده است.

دنیل پارکر، طراح اعضای مصنوعی این سریال، به تصویر کشیدن دقیق تاثیرات فاجعه چرنوبیل را بزرگترین مانع این مینی سریال میداند و در ادامه گفته است که ” سه ماه تحقیق و پژوهش” لازم بوده تا همه چیز به صورت دقیق بازسازی شود و نتایج کار مشقت بار دنیل پارکر به طور دقیقی آزار دهنده هستند.

این نامزد جایزه امی در مصاحبه ای درباره این پروسه گفته است که:((

من شروع به کار کردم و متوجه شدم این کار بسیار پیچیده تر از چیزی است که انتظارش رو داشتم، که البته اتفاق بسیار خوبی بود.

تحقیقات من با پیدا کردن عکس هایی از آن زمان آغاز شد ولی عکس های بسیار کمی موجود بود و بیشتر آن ها نیز عکس های پروپاگاندایی بودند که شوروی در آن زمان درست کرده بود.))

او در ادامه اضافه کرد:((

وقتی به سراغ چیز های حقیقی و واقعی میروید عکس های خوبی پیدا نمیشود پس من شروع به خواندن کردم ، خواندم و خواندم. درباره پروسه تغییرات بدن انسان پس از مواجهه با زادیو اکتیو بسیار مطالعه کردم.

از مطالعاتم متوجه شدم که چه اتفاقی برای بدن انسان میفتد و بعد از آن شروع به تولید گریم کردم و تست هایم را انجام دادم.))

Alex ferns From Chernobyl

پارکر در ادامه توضیح داده است که تاثیرات وحشتناک رادیواکتیو را به چند مرحله تقسیم کرده است، او با “قرمز شدن صورت” و ” لکه دار شدن پوست” شروع کرده است و سپس به سراغ “مرحله پوشیدگی” رفته است ( جاییکه به نظر میاید بیمار سلامت کامل خود را به دست اورده است). در “ادامه ورم شدید بدن” در کنار” درد بسیار فراوان” اتفاق میفتد به دلیل اینکه ساختار سلولی بدن رو به نابودی کامل میرود. اگر سریال چرنوبیل را دیده باشید میدانید که در ادامه چه اتفاقی میافتد.

مصاحبه دنیل پارکر بیش از پیش بزرگی و خارق العاده بودن سریال چرنوبیل را برای ما اثبات میکند و همچنین انتظار میرود این سریال در جوایز امی و گلدن گلوب بسیار عالی عمل کند. شما نیز نظرات خود را درباره این سریال با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • اطلاعات جدیدی از بخش کریر فیفا 20 منتشر شد.
  • نگاهی کوتاه به بازی Kingdom Heart 3 +[ تریلر]
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]
  • تگزاس اولین پنج‌گانه‌ی سینمای ایران خواهد بود

نوشته یکی از طراحان سریال”چرنوبیل” درباره بزرگترین چالش خود توضیحاتی داده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا