اخبار کسب و کار

فیلم روزی روزگاری در هالیوود با ۴ صحنه جدید بار دیگر در سینماها اکران می‌شود

جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو یعنی روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) با صحنه‌هایی جدید بار دیگر در سینماها اکران می‌شود. طبق بیانیه جدید سونی پیکچرز اینترتیمنت با اضافه کردن صحنه‌های جدید در این فیلم، ۱۰ دقیقه به زمان دو ساعت و چهل دقیقه‌ای آن اضافه خواهد شد. این فیلم از تاریخ ۲۵ اکتبر بار دیگر در ۱۰۰۰ سینما آمریکا و کانادا با صحنه‌های جدید اکران خواهد شد.

آدرین اسمیت رئیس توزیع داخلی سونی پیکچرز اعلام کرد:

«مخاطبان حمایت فوق‌العاده‌ای از این فیلم نشان دادند و ما اکنون قصد داریم فرصتی دیگر به آن‌ها بدهیم تا این فیلم‌ را با صحنه‌ها و صداهایی جدید در سینماها مشاهده کنند.»

اگر شانس دیدن فیلم روزی روزگاری در هالیوود را از دست داده باشید، فرصتی دیگر برای شما ایجاد شده تا بار دیگر با صحنه‌هایی جدید به تماشای آن بنشینید. نسخه اصلی این فیلم دیگر در بسیاری از سینماها به‌تصویر کشیده نمی‌شود. اما با توجه به اکران دوباره این فیلم با صحنه‌هایی جدید، سایت Fandango لیستی جدید از نسخه اضافی تهیه کرده است.

درهرصورت طرفداران سینما در آمریکا شانسی دوباره دارند که به تماشای جدیدترین شاهکار کوئنتین تارانتینو بنشینند. از مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی، دیمین لوئیس، بروس درن، امیل هرش و آل‌پاچینو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کمدی ایرانی-۹ فیلم برتر طنز سینمای ایران
  • تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3 مشخص شد [جزئیات]
  • آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد
  • تاریخ اکران فیلم Bloodshot با بازی وین دیزل (+ جزئیات)

نوشته فیلم روزی روزگاری در هالیوود با ۴ صحنه جدید بار دیگر در سینماها اکران می‌شود اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا