اخبار کسب و کار

رازهایی درباره زنان و مردان که باید بدانید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

باربارا دی آنجلس روان‌شناسی است که رازهای مگو درباره رابطه عاشقانه، ازدواج و… را به صورتی هیجان‌انگیز برای شما فاش می‌کند. او یکی از تاثیرگذارترین روان‌شناسان، مشاوران و سخنرانان در زمینه روان‌شناسی و توسعه فردی است. آثار او بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشته و در سراسر جهان به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده است. او نویسنده توانمندی است که هر کدام از جمله های کتابش می‌تواند مسیر زندگی را به کلی تغییر دهد و قوانین رابطه موفق را به مخاطب می‌آموزد. در این مطلب علاوه بر رازهایی درباره زنان و مردان که باید بدانید، رازهایی را معرفی می‌کنیم که هر فردی فارغ از جنسیت و زن و مرد بودن باید بداند که موضوع آن مورد مهم‌ترین درس‌ها درباره زندگی است.معرفی این کتاب‌ها دعوتی است از شما که خودتان را بهتر بشناسید و شامل تمام چیزهایی است که همه باید درباره خود بدانند. این سه کتاب را انتشارات «نسل نو اندیش» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

رازهایی درباره‌ی زندگی که هر فردی باید بداند

هدف از زندگی چیست؟ اصلاً من اینجا چه کار دارم؟ چرا رسیدن به خوشحالی و خوشبختی واقعی و صلح و آرامش درونی این‌قدر سخت است؟ کتاب «رازهایی درباره‌ی زندگی که هر فردی باید بداند» پاسخ این پرسش‌ها را به شکل ده اصل یا ده قاعده‌ی اصلی یا ده راز درباره‌ی زندگی بیان می‌کند.

باربارا دی آنجلیس در این کتاب پرده از ده راز عمیق و مهم زندگانی برداشته و راه رسیدن به صلح و آرامش درونی و نیز رضایت احساسی و عاطفی را به خوبی نشان داده است. این کتاب را «هادی ابراهیمی» ترجمه کرده است. نویسنده درباره‌ی این کتاب گفته: «رازهایی درباره زندگی، که هر فردی باید بداند. این کتاب حاوی مهم‌ترین درس‌ها درباره زندگی است که ظرف سی‌سال گذشته در عمیق‌ترین و متحول‌کننده‌ترین سفرهای احساسی معنوی خود آموخته‌ام. گرچه اطلاعات داده شده در این کتاب به آرامی و با صبر و حوصله و در عین حال با استمرار و مداومت تمام و طی زمانی طولانی شکل گرفته، هرگز نمی‌توانستم این کتاب را ده سال پیش، پنج‌سال پیش یا حتی دوسال پیش بنویسم. درست به مانند غذایی که باید روی آتش ملایم بماند تا جا بیفتد و خوشمزه‌تر شود، این کتاب نیز به بیست و چهار ماه گذشته احتیاج داشته تا طعم دلچسب و نهایی خود را پیدا کند».

دانلود کتاب از فیدیبو

رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند

رازهایی درباره زنان و مردان

رازهایی درباره‌ی زنان به شما نشان خواهد داد که در واقع دلایل هوشمندانه و ظریفی برای تمامی احساسات، افکار و رفتار‌های ما زن‌ها وجود دارند. بی‌دلیل نیست که پنج بار به مردی که دوستش داریم زنگ می‌زنیم، تا بلکه دست آخر، او را پیدا کنیم. بی دلیل نیست که هرگاه او در خودش فرو می‌رود، ناراحت می‌شویم و سعی داریم بفهمیم چه چیزی او را ناراحت می‌کند.بی دلیل نیست که هرگاه به برنامه‌ریزی‌های ما علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، ناراحت می‌شویم. دلایل این حالات این نیست که ما عصبی و ضعیف النفس هستیم یا اضطراب و تشویش داریم. تنها دلیل آن است که ما زن هستیم و انگیزه‌های ما با انگیزه‌های مردها تفاوت دارد. در این کتاب خواهید آموخت: سه نیاز پنهان که در بین تمامی زن‌ها مشترک است. هفت افسانه از باورهای مردها نسبت به زنان و دلایل غلط بودن آن‌ها. چگونه خشم زنان را شعله ور نکنیم. بیست عامل سرد مزاجی جنسی زن‌ها. چه چیزی زن‌ها را به لحاظ جنسی تحریک می‌کند. ده عادت ارتباطی مردها که زن‌ها را عصبی می‌کند. رازهایی درباره‌ی روابط جنسی که زن‌ها دوست دارند مردها بدانند. چگونه نبرد قدرت را به همکاری و تشریک مساعی بدل کنیم. روش‌ها و راه‌کارهایی برای عشق ورزی هر چه بیشتر. اگر شما یک مرد هستید: این کتاب را بخوانید تا رؤیاهای همسرتان را تحقق بخشید. اگر یک زن هستید: این کتاب را بخوانید تا خود را بهتر درک کنید. سپس آن را به مرد زندگی‌تان بدهید تا رابطه‌ای را که همواره رویایش را در سر می‌پروراندید، از آن خود سازید.

در توضیحات کتاب به قلم نویسنده آمده است: « این کتاب تنها مختص زنان نیست و فقط هم برای آنها نوشته نشده است هرگز هم دوست ندارم نامزد یا همسرتان شما را مجبور به مطالعه آن کنید. این کتاب هرگز سعی در کوبیدن و محکوم کردن مردها ندارد. هرگز نمی‌خواهم بگویم که همه‌‌ش تقصیر شماست. کتابی نیست که فصل فصل آن را پر از دستورالعمل‌ها وبکن نکن‌های متعدد باشد.»

دانلود کتاب از فیدیبو

رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید آن‌ها را بدانند

رازهایی درباره زنان و مردان

آیا تا به حال اندیشیده‌اید که چرا در حالیکه شما مدتی است راه را گم کرده‌اید، همسرتان ترجیح می‌دهد همچنان به رانندگی ادامه بدهد، به جای اینکه لحظه‌ای توقف کرده و و آدرس درست را از دیگران بپرسد؟ چرا مردها که سعی در کنترل شما دارند، به طرزی پنهانی از کنترلی که شما روی آنها دارید می‌ترسند؟ چرا مردها به سختی می‌توانند اجازه دهند به آنان نزدیک شوید؟ چرا مردها هنگامی که بر روی چیزی تمرکز کرده‌اند و ما سعی در جلب توجه آن‌ها را دارید، عصبانی می‌شوند؟ چرا مردها همواره سعی در پنهان کردن ناراحتی یا عصبانیت خود دارند؟

چنانچه پرسش‌هایی نظیر پرسش‌های بالا برایتان مطرح بوده، مطمئن باشید که تنها نیستید. در این کتاب خواهیم آموخت: چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر به یکدیگر عشق بورزیم؟ چگونه ممکن است منظور واقعی مردان با آن چه واقعا می‌گویند، متفاوت باشد؟ چگونه از مادری کردن در حق مرد زندگیمان جلوگیری کنیم؟ چگونه معشوق بهتری باشیم.

در توضیح پشت جلد آمده است: «راجع به مردان و روابط جنسی چه میدانید؟ احساس واقعی مردان نسبت به زنان، روابط و عشق چیست؟ چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر عشق بورزیم. رازهایی درباره روابط جنسی که مردها هرگز به شما نخواهند گفت. شش اشتباه بزرگ که زن ها در روابط خود با مردها مرتکب می شوند. پنج راز بزرگ در باره مردها. منظور واقعی مردها از آنچه که در ظاهر می‌گویند چیست. چگونه به همان میزانی که عشق می‌ورزیم، عشق نیز دریافت کنیم. این کتاب ارزشمند، نور تازه‌ای بر اسرار ناشناخته‌ای درباره‌ی مردان که زن‌ها را همواره گیج کرده است می‌تاباند. این کتاب حاوی تمرین‌ها، جداول، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی موثر و باارزشی است که می‌توانند شما را به زنی به مراتب نیرومندتر تبدیل کرده و روابطتان با مردها را برای همیشه متحول سازد.»

دانلود کتاب از فیدیبو

The post رازهایی درباره زنان و مردان که باید بدانید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا