اخبار کسب و کار

این کتاب را فعلا نخرید!

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

امروز کتابی را به شما معرفی می‌کنیم که قرار است همین حالا آن را بخرید! چون احتمالا شما هم مثل بسیاری از افراد، دنبال درمان پشت گوش انداختن مسائل مختلف خسته شده‌اید و به دنبال راهی برای درمان این بیماری خفیف، اما مهلک و کشنده هستید! چرا «پشت گوش انداختن» یک بیماری است؟ چون شما را خسته، بی‌حال و ناامید می‌کند و در نهایت باعث عدم رسیدن به اهدافتان می‌شود. حالا کتاب روانشناسی «این کتاب را فعلا نخر» نوشته شده تا درمانی باشد بر بیماریِ کار امروز را فردا انداختن و کار فردا را به پسفردا انداختن و … . کتابی که سعی دارد با ارائه راهکارهایی، هنر پشت گوش انداختن مسائل در انسان را به مسیر دیگری هدایت کند تا مانع زندگی و اهداف افراد نشود.

پشت گوش‌انداز سامان یافته!

«این کتاب را فعلا نخر» توسط یک استاد دانشگاه نوشته شده است. کسی که وسط انجام یکی از پروژه‌هایش ناگهان متوجه شده که یک «پشت‌گوش‌انداز سامان‌یافته» است و ایده نوشتن کتابی درباره این معضل به ذهنش رسیده است. جان پری، نویسنده این کتاب، می‌گوید: «من به عنوان کسی که کارهایی بسیار و درخور کرده بود و تحقیقاتی معقول برای دانشگاه استندفورد انجام داده بود و به فلسفه خدمت کرده بود، شهرتی به هم زده بودم. یک پارادوکس. به جای آن که روی مهم‌ترین پروژه‌هایم کار کنم، شروع کردم به اندیشیدن به این مسئله‌ی بغرنج. دریافتم که من کسی هستم که به او می‌گویند پشت گوش‌انداز سامان یافته: کسی که با انجام ندادن کارهای دیگر، خود را درگیر یک عالمه کار می‌کند؛ یعنی کسی که کارهای بسیار انجام می‌دهد تا کاری را انجام ندهد.»
احتمالا این جملات آه از دل خیلی از ما برمی‌دارد. چون بیشتر ما تجربه اتاق تمیز کردن به جای درس خواندن، کتاب خواندن به جای اتاق تمیز کردن و هزاران مثال ریز و درشت دیگر از پشت گوش انداختن کارهای مهم را داریم.
جالب است بدانید که جان پری تاکنون بیش از صد مقاله و ده‌ها کتاب در خصوص رشته تخصصی‌اش، یعنی فلسفه نوشته، اما هیچ کدام به اندازه این کتاب که درباره پشت گوش انداختن است خوانده نشده است. با وجود اینکه این مقالات و کتاب‌ها حاوی مسائلی بسیار مهم و تحلیل‌هایی هوشمندانه درباره موضوعات مهم جهان هستی هستند، هیچکدام به اندازه این کتاب روی مخاطبان تأثیر نگذاشته‌اند. چون «این کتاب را فعلا نخر» درباره مشکلی درونی است که همه ما روزانه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و در پی راه‌حلی برای آن هستیم.
پس حالا که با این بیماری مهلک آشنا شدید، خریدن این کتاب را پشت گوش نیاندازید!

دانلود کتاب از فیدیبو

این کتاب‌ در کمپین #چی_بخونم قرار دارد و می‎‌توانید آن را با ۳۰ درصد تخفیف از سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.
کد تخفیف: off30

The post این کتاب را فعلا نخرید! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا