اخبار سینما

سریال سقوط چند قسمت است + لینک دانلود

سریال سقوط یکی از سریال های پر مخاطب این روزها است که در حال پخش از سایت موویانه است که در ادامه سریال را معرفی می کنیم.سریال سقوط که با اقبال مخاطب مواجه شده و تا کنون فروش قابل ملاحظه داشته را سجاد پهلوان زاده کارگردانی و از مشورت مهدویان بهره برده است.

خلاصه داستان سریال سقوط

درباره زن و شوهر جوانی است که در دانشگاه با هم آشنا شدند. مرد جوان به نام ژاکان به دلیل مشکلات مالی در خارج از کشور کار می کند و دیر به دیر به خانه اش در سنندج سر می زند. همسر او آیسان با بازی الناز ملک با عشق به این زندگی ادامه می دهد تا اینکه می فهمد همسرش عضو داعش شده است. ژاکان آیسان را به منطقه تحت سلطع داعش می برد و زن جوان در حالی که مادر شده در آنجا اسیر است تا اینکه از طریق یک موبایل قاچاق به ماموران امنیتی در ایران تماس می گیرد و …

معرفی کارگردان سریال سقوط

سجاد پهلوان زاده تدوین گر و کارگردان است. او به عنوان تدوینگر در فیلم های سینمایی مرد بازنده، خدا جیرجیرک ها را دوست دارد و مجموعه زخم کاری فعالیت داشته است. پهلوان زاده کارگردانی مجموعه سقوط را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

معرفی بازیگران سریال سقوط

این سریال که با موضوع داعش در ارتباط و روی برخی از بازیگران حساسیت بود که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

معرفی حمید فرخ نژاد در نقش افسر امنیتی

حمید فرخ‌نژاد (زادهٔ ۲۸ فروردین ۱۳۴۸) هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. با آغاز پخش سریال و حضور حمید فرخ نژاد زمزمه مبنی بر توقیف سریال به گوش رسید اما تا کنون پخش شده است.

معرفی الناز ملک در نقش آیسان

الناز ملک (زادهٔ ١٩ آذر ۱۳۷۴)، هنرپیشه و نوازنده گارمون ایرانی است. الناز ملک یکی از چهره های جوان و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در سریال نمایش خانگی سقوط ایفای نقش نموده است. الناز ملک متولد دهه هفتاد است. درخشش الناز ملک در تئاتر الناز ملک بازیگر خوش آتیه سینمای ایران از بازیگران تئاتر ایران می باشد که در عرصه تئاتر درخشیده و در چندین نمایش ایفای نقش نموده است، خانم بازیگر در نمایش مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است.

دانلود سریال سقوط
معرفی سجاد بابایی در نقش ژاکان

سجاد بابایی (زادهٔ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۲) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.سجادبابایی در سال ۸۷ با تئاتر در تهران شروع کرد و در عرصه نمایش در مقام بازیگر و کارگردان به فعالیت پرداخت. از سال ۹۴ بعد از چند فیلم کوتاه در سال ۱۳۹۷ با فیلم سینمایی من زهره، سوزن آب و تومان اولین نقش های سینمایی خود را ایفا نمود. اولین حضور او در نمایش خانگی با سریال خسوف بود و نقش مکمل فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان را نیز به عهده داشت. او بازیگر نقش ژاکان در سریال «سقوط» است.

نقد کوتاه سریال امنیتی سقوط

داستان با یک درام عاشقانه شروع می‌شود که چهره‌هایی امیدوار را نشانمان می‌دهد اما در پس امید چهره‌ها یک زردی بیمارگونه می‌بینیم که هر لحظه هشدار می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد. تابدین جا سقوط شروعی عالی و تاثیرگذار داشت و بازیگران به خوبی توانستند احساسات را منتقل کنند. این یک برگ برنده است.

کارگردان سریال ایرانی سقوط سجاد پهلوان زاده است که در ساخت سریال از محمد حسین مهدویان مشورت گرفت. فیلمنامه نیز براساس طرحی از بهجت شریف است که اعظم بهروز به نگارش آن پرداخت. گفته شده سقوط قرار است در قالب یک مینی سریال 9 قسمتی پخش شود.

ساعت پخش سریال درام سقوط

سریال ایرانی سقوط ساخته سجاد پهلوان زاده از 14 دی ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است و قرار است که هر هفته روز های چهارشنبه 8 صبح قسمت جدیدی از آن نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا