اخبار سینما

معرفی کامل سریال پوست شیر ساخته جمشید محمودی

سریال پوست شیر ساخته جدید برادران محمودی است در شبکه خانگی عرضه شده و با استقبال مواجه شده است.سریال زیبای پوست شیر که را براساس فیلمنامه رضا بهاروند و کارگردانی جمشید محمودی و به تهیه کنندگی نوید محمودی ساخته شده است و از حضور شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان بهره شده است.

خلاصه داستان سریال پوست شیر

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده و کشته می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستش رضا قاتلان دخترش را پیدا کند.

معرفی کارگردان سریال پوست شیر

جمشید محمودی (زاده ۷ آبان ۱۳۶۲) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل افغانستان است. محمودی بیشتر با ساخت فیلم‌های چند متر مکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان شناخته می‌شود. او با ساخت فیلم چند متر مکعب عشق توانست در هفدهمین جشن سینمای ایران برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل مرد، بهترین طراحی صحنه و معرفی استعداد جدید شود. وی برادر نوید محمودی است.

معرفی بازیگران سریال پوست شیر

در این قسمت از پست به معرفی 4 بازیگر اصلی سریال مهیج و جنایی پوست شیر می  پردازیم.

معرفی شهاب حسینی در نقش محب

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. او در سال ۱۳۹۸ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را کسب کرد. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. او در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نیز با ایفای نقش در فیلم فروشنده توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

معرفی هادی حجازی فر در نقش نعیم

هادی حجازی‌فر (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است. همچنین وی فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی را نیز دارد.وی بازیگری را در دورهٔ دانشجویی و با بازی در مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و از فیلم‌های بعدی‌اش می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی ،دوزیست اشاره کرد.

دانلود سریال پوست شیر
معرفی پانته آ بهرام در نقش لیلا

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۵ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

معرفی پردیس احمدیه در نقش ساحل

پردیس احمدیه (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۷۱) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

نقد کوتاه سریال جنایی پوست شیر

این سریال پیام خاصی ندارد. داستان آن که جنایی و معمایی است، هم پرکشش و جذاب است و هم خشونت فراوانی با خود دارد. مدتی است که چندین سریال با خشونت بالا در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. بهتر است بدانید تماشای مداوم فیلم و سریال‌های خشن، می‌تواند اثر منفی بر روح و روان نوجوانان داشته باشد. خشونت موجد خشونت است؛ یعنی از دل این خشونتی که وارد ضمیر ناخودآگاه بچه‌ها می‌شود، خشونت بیشتری نمود پیدا می‌کند و می‌تواند منجر به رفتارهای پرخاشگرایانه و یا حتی تقلید از شخصیت‌ها به طور ناخودآگاه، شود. در نتیجه حتما به مصرف رسانه‌ای فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

موضوع دوستی دختر و پسر، ساحل و صدرا، در این سریال به وضوح به تصویر کشیده می‌شود و بسیار عادی جلوه داده می‌شود. صدرا با سماجت شماره ساحل را می‌گیرد و مصرانه با او رابطه‌ای عاشقانه برقرار می‌کند.

موضوع قتل و مرگ ساحل و تجاوز به او، غم عجیبی را در فیلم به وجود می‌آورد. غمی که با خشم فراوانی همراه است. درباره حس فرزندانتان در این باره می‌توانید با آن‌ها گفت‌وگو کنید.

نعیم که از قتل ساحل و به ویژه تجاوز به او، قبل از قتل، خشمگین و عصبانی است، تصمیم می‌گیرد تا خودش مجری قانون باشد. او با همکاری رضا، شروع به ضرب و شتم افراد و تهدید و ارعاب آنان کرده تا شاید به کار نکرده اعتراف کنند! در مورد رفتار نعیم می‌توانید با فرزندانتان گفت‌وگو کنید و نظر آن‌ها را جویا شوید.

ساعت پخش سریال مهیج پوست شیر

اولین قسمت این سریال جذاب و پرمخاطب در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ منتشر شد. این سریال چهارشنبه ها ساعت 8 شب پخش می شود.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا