اخبار سینما

معرفی سریال خون سرد با هنرمندی امیر آقایی

این روزها سریال‌های نمایش خانگی رونق یافته‌اند و در تمام ژانرها برای تمام سلیقه ها تولید می‌شوند. ژانر پلیسی و جنایی نیز یکی از محبوب ترین ژانرها برای ایرانیان است. در مقاله امروز خبر پخش سریال ایرانی خون سرد را برای شما داریم.

دکستر ایرانی عنوانی بود که در روزهای اولیه خبر ساخت سریال خون سرد توجه‌ها را به خود جلب کرد و باعث شد که این اثر جز موردانتظارترین آثار شبکه نمایش خانگی شناخته شود. ظاهرا کارگردان‌های ایرانی قصد دارند این بار پس از سال‌ها سکوت و نادیده گرفتن مسئله زنان و آزارهایی که اجتماع مسموم به آن‌ها می‌رساند به سراغ آن‌ها بروند و این بار برخلاف زاویه دید نکوهش گر آثاری جنجالی همچون عنکبوت و عنکبوت مقدس، قضیه را از چشم کسی ببینیم که آزاردهندگان زنان را مجازات خواهد کرد.

چندی پیش خبر ساخت سریالی جدید که ظاهرا ژانری پلیسی، جنایی و معمایی داشت در شبکه نمایش خانگی به گوش رسید. این اثر جدید نمایش خانگی که با حضور امیر آقایی حسابی مورد انتظار است به کارگردانی امیرحسین ترابی ساخته شد. این سریال به زودی در شبکه نمایش خانگی و بستر فیلم نت پخش خواهد شد. با معرفی سریال ایرانی خون سرد همراه ما باشید.

خلاصه داستان سریال ایرانی خون سرد

سرگرد امیرعلی طلوعی (شهرام حقیقت دوست) در حال پیگیری پرونده گروهی از قاچاقچیان اعضای بدن است که به اسم امیر شهسواری (امیررضا دلاوری) می‌رسد و از دوستش دکتر کسری کیا (امیر آقایی) که در پزشکی قانونی کار می‌کند کمک می‌گیرد، اما دکتر کیا روش خاص خود را برای برخورد با جنایت‌کاران دارد…

معرفی کارگردان سریال ایرانی خون سرد

در این بخش به معرفی عوامل ساخته جدید امیرحسین ترابی خواهیم پرداخت تا ببینیم که این اثر به دست چه کسانی ساخته شده است و چند درصد ممکن است که موفق شود.

امیرحسین ترابی کارگردان سریال خون سرد

امیرحسین ترابی کارگردان و نویسنده ایرانی متولد سال 1356 است. او در مقطع کارشناسی کارگردانی سینما فارغ‌التحصیل شد و پس از آن مقطع فوق لیسانس را در رشته پژوهش هنر دنبال کرد. این کارگردان از دهه 70 به عنوان دستیار کارگردان وارد فضای هنری شد و تا دهه 80 به این کار مشغول بود. او سپس کارگردانی را شروع کرد و تاکنون چندین تبلیغ تلویزیونی، تله فیلم، 13 فیلم کوتاه و چندین برنامه تلویزیونی ساخته. یکی از سریال‌هایی که او کارگردانی سری اول آن را برعهده داشت سریال مناسبتی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» بود. او در سال 1397 نویسندگی و کارگردانی «هزارتو» را برعهده داشت.

بازیگران سریال ایرانی خون سرد

در این بخش شما را با هنرپیشه های سریال خون سرد آشنا می‌کنیم تا با سطح کیفیت اثر بیشتر آشنا شوید.

امیر آقایی

بازیگر نقش اصلی سریال خون سرد امیر آقایی، متولد 10 مرداد 1354 در ارومیه است. امیر آقایی نخستین بار در سال 1381 با فیلم «ارتفاع پست» در قاب سینما حاضر شد. بازی بعدی او که بسیار توجه‌ها را به خود جلب کرد، بازی در نقش پیمان سهرابی در سریال «اولین شب آرامش» در کنار بازیگرانی همچون مهدی پاکدل و یکتا ناصر بود. اولین شب آرامش و آشنایی او با احمد امینی، نقش سروان فرید را در سریال «بی‌گناهان» برای او به ارمغان آورد. آثار تلویزیونی و سینمایی این بازیگر مطرح بسیار هستند و او جز بازیگران برتر کشورمان محسوب می‌شود.

امیر آقایی تاکنون دو بار کاندید سیمرغ بلورین و یک بار برای فیلم «شنای پروانه» برنده آن شده است. سریال ایرانی خون سرد، پنجمین سریال نمایش خانگی این بازیگر محسوب می‌شود.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست بازیگر رشتی سینما و تلویزیون ایران متولد 27 اسفند سال 1351 است. او بازیگری را از سال 1373 و تئاتر شروع کرد. نخستین بار این بازیگر با سریال «مهرخوبان» و فیلم «درخت گلابی» در تلویزیون و سینما وارد شد. اما بازی در سریال «خط قرمز» بود که شهرام حقیقت دوست را به همه شناساند. این بازیگر در هفتمین جشن خانه سینما نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای بازی در فیلم «جنایت» شد. ظاهرا شهرام حقیقت دوست یکی از نقش های اصلی سریال ایرانی خون سرد است.

سارا بهرامی

سارا بهرامی، زاده 2 بهمن سال 1361 در اصفهان است. او بازیگری را از سن کودکی و  کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع کرد. اما سال‌ها طول کشید که این بازیگر دیده شود. او نخستین بار با بازی در نقش پروانه در سریال پروانه مطرح شد. اگرچه سارا بهرامی خیلی دیر دیده شد اما تاکنون توانسته یک بار برای فیلم «ایتالیا ایتالیا» نامزد و بار دیگر برای بازی در فیلم «دارکوب» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شود. او در سریال خون سرد یکی از بازیگران زن اصلی است.

کلام آخر

به پایان این مقاله رسیدیم و سعی کردیم مجموعه خون سرد را به شما معرفی کنیم. شما فکر می‌کنید این سریال جدید شبکه نمایش خانگی چقدر می‌تواند موفق عمل کند؟ آیا شما هم جز مخاطبانی هستید که در انتظار دیدن این سریال به سر می‌برند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان ما درمیان بگذارید. از همراهی شما کمال تشکر را داریم.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا