اخبار تکنولوژی

الگو برداری خارجی‌ها از غول ایرانی اینستاگرام

ایده‌هایی هستند که در یک بزنگاه، ورق بازی را برمی‌گردانند. مثل ایده‌ای که سینا فرحی و امیر تشکر با آن دنیای تبلیغات در اینستاگرام را دگرگون کردند. «هشتگ مدیا» طی دو سال گذشته کاری کرده که هیچکس نمی‌تواند این شرکت نوپا را در دنیای بازاریابی دیجیتال نادیده بگیرد. هشتگ‌مدیا تاکنون با اسامی بزرگی مثل باشگاه پرسپولیس، رامبد جوان، احمدرضا عابدزاده، بهنام تشکر، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، فریبا نادری، حسن ریوندی، نرگس محمدی، مهرداد میناوند، مهران غفوریان، حمید لولایی، نسرین مغانلو، مژده لواسانی، نیما کرمی، الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، خواهران منصوریان، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ‌شاهی  و ده‌ها چهره سرشناس دیگر همکاری کرده. این شرکت فعال در عرصه دیجیتال‌مارکتینگ با ابداع روش‌های تازه موفق شده به بیش از هشت هزار و پانصد کسب‌وکار خدمات ارائه کند و آنها را به مشتریانی بی‌شمار وصل کند.

با ما همراه باشید تا با هشتگ مدیا، سینا فرحی، امیر تشکر و روش کار آنها بیشتر آشنا شویم.  

کمپین‌هایی که مثل بمب ترکید!
روش ابداعی هشتگ مدیا با چندجانبه‌گرایی و در نظر گرفتن رضایت خاطر تمام طرفین، راه حلی منحصربه‌فرد پیش روی صاحبان کسب‌وکارهای اینستاگرامی گذاشته. ویژگی خاص هشتگ مدیا این‌جاست که علاوه بر صاحبان کسب‌وکار، مخاطبان این بازاریابی نیز رضایت کاملی از این فرآیند دارند و بعضی از آنها مسیر زندگی‌شان برای همیشه تغییر کرده. مهم‌ترین دلیلی که بارها اسم هشتگ‌مدیا را شنیده‌اید، شاید همین شور و هیجانی باشد که بین مخاطبان این کمپین‌ها برقرار است.
وقتی همه برنده‌اند
کمپین‌ هشتگ مدیا، یک روش بازاریابی ساده ولی فوق‌العاده اثرگذار است. در این فرایند صفحه اینستاگرام کسب‌وکارها در معرض دید ده‌ها هزار مخاطب قرار می‌گیرد و شرکت‌کنندگان این شانس را دارند که برنده جوایزی شگفت‌انگیز بشوند. تاکنون جایزه‌های بزرگی مثل پانصد میلیون تومان پول نقد، یک دستگاه آپارتمان، چندین خودرو و صدها میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی دیگری به برندگان هشتگ‌مدیا اهدا شده. از ویژگی‌های جالب هشتگ مدیا، اهدای جوایز در کم‌تر از 24 ساعت است که اعتباری بی‌نظیر نصیب این شرکت کرده است.
استراتژیست موفق
سینا فرحی از قدیمی‌ترین و شاید از اولین فعالان حوزه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. او از زمان اوج‌گیری فیس‌بوک به صورت حرفه‌ای کارش را آغاز کرده و از همان ابتدا با خلاقیتی مثال‌زدنی، اقداماتی به‌یادماندنی در صنعت تبلیغات انجام داده. از جمله این اقدامات می‌توان به ساخت بزرگ‌ترین لیوان چای جهان برای فامیلا اشاره کرد که بازتابی جهانی داشت. فرحی تاکنون چند پلت‌فرم موفق راه‌اندازی کرده که هشتگ‌مدیا معروف‌ترین آنهاست. نام او در صنعت تبلیغات طی همکاری با برندهای بزرگ سر زبان‌ها افتاد و سپس با ایده‌هایی جدید تبدیل به یکی از غول‌های این حوزه شد.
نیازهای جدید و روش‌های نوین
اوج‌گیری اینستاگرام با وجود اینکه دروازه‌ای جدید برای کسب‌وکارها و هنرمندان گشود، نیازها و چالش‌های جدیدی نیز به‌همراه داشت. خیلی از صاحبان کسب‌وکار و شخصیت‌های معروف با وجود هزینه‌ و وقتی که برای صفحه‌شان صرف می‌کردند، به‌یک‌باره همه چیز را از دست می‌دادند و دسترسی به صفحه‌شان مسدود می‌شد. این مشکل جدید نیاز به یک راه حل جدید داشت و امیر تشکر موفق شد با ارائه روش‌هایی این معضل را حل کند. او با کمک به صاحبان کسب‌وکار و هنرمندان، به آنها در محافظت از صفحه‌شان یاری می‌رساند تا بدون دغدغه به فکر پیشبرد کارهای‌شان باشند.
آغاز هیجانی بی‌پایان
همکاری سینا فرحی و امیر تشکر منجر به تاسیس هشتگ‌مدیا شد که آغازگر مسیری بود که هیجانی بی‌پایان را کلید زد. دایره فعالیت‌های هشتگ‌مدیا حالا بسیار فراتر از کمپین‌های معروفش شده و خدماتی ارائه می‌دهند که تمام نیازهای کسب‌وکارهای اینستاگرامی را برطرف می‌کند.
به‌دنبال رونق کسب‌وکارها
سینا فرحی درباره اهداف عالی هشتگ‌مدیا می‌گوید: «آرزوی ما به وجود آوردن شرایطی است که هر کسب‌وکار سالمی بتواند خودش را به مشتریانش نشان بدهد. فعالیت تجاری در اینستاگرام در آغاز مسیر قرار دارد و پتانسیل واقعی این بازار هنوز شکوفا نشده است. در شرایطی که صاحبان کسب‌وکار در ماه‌های اخیر با تعطیلی مغازه‌ها و بازارها روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند، ما در هشتگ مدیا کمک می‌کنیم تا آنها از طریق فروش آنلاین این ضررها را جبران کنند. اگر هر کسب‌وکاری به صفحه اینستاگرامش مانند یک مغازه نگاه کند و برنامه‌ریزی دقیقی برای پیش‌برد اهدافش داشته باشد، می‌تواند خودش را به بازاری وصل کند که ده‌ها میلیون نفر در آن تردد می‌کنند.»

امیر تشکر در ادامه صحبت‌های سینا فرحی می‌گوید: «جهان امروز جهان نفوذ شبکه‌های اجتماعی در تمام عرصه‌های زندگی مردم است. مردم امروز اخبار، تحولات، اتفاقات و رویدادها را از شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند. چهره‌های اثرگذار و اینفلوئنسرها هر روز قدرت بیشتری پیدا می‌کنند. این پلت‌فرم‌ها امروز حتی اثری باورنکردنی در بازارها دارند و نرخ فروش آنلاین در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه را به‌شدت افزایش داده‌اند. ما در هشتگ مدیا به دنبال افزایش سهم فروش آنلاین در کشور هستیم.»

الگوبرداری خارجی‌ها از سبک هشتگ مدیا
استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی به این سبک، از ابداعات هشتک مدیا است. اما اخیرا دیده شده که آژانس‌های تبلیغاتی در کشورهای دیگر نیز از این روش الگوبرداری کرده‌اند. تاکنون در کشورهای ترکیه، عراق، عربستان، هند و چند کشور دیگر از کمپین‌های هشتگ مدیا الگوبرداری شده و به احتمال زیاد به زودی شاهد برگزاری این کمپین‌ها در دیگر کشورها هم باشیم.

وقتی خوشحالی تکثیر می‌شود 
نتیجه کارهای هشتگ مدیا فقط خوشحالی برندگان و اسپانسرهایش نبوده. هشتگ مدیا در راستای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون اقداماتی خیرخواهانه انجام داده که خانواده‌های بسیاری را خوشحال کرده. این شرکت تا امروز به 10 زوج کم‌برخوردار جهیزیه اهدا کرده و با اعطای تسهیلات به 20 زن سرپرست خانوار به ارزش 6 میلیارد ریال بابت رونق کسب‌وکارهای‌شان، نقشی پررنگ در بهبود کیفیت زندگی خانواد‌ه‌ها داشته است. این تنها گام‌های نخست هشتگ مدیا در راستای مسئولیت اجتماعی است و به زودی خبرهای خوب بیشتری از آنها خواهیم شنید.

رکورد باورنکردنی
هشتگ مدیا در حوزه کاری خودش تقریبا بی‌رقیب است. آنها در یکی‌ از کمپین‌های‌شان موفق شدند 34میلیون مشارکت ثبت کنند که «کمیته ثبت رکوردهای ملی ایران» این میزان مشارکت را به‌صورت رسمی ثبت کرده است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا