اخبار کسب و کار

نحوه کار با مگ سیف اپل

یکی از با ارزش ترین ویژگی‌ های MagSafe این است که شارژ بی‌سیم را تا حد زیادی ارتقاء می‌دهد. در شارژر های بی‌سیم Qi اگر آیفون دقیقاً روی مرکز شارژ قرار نگیرد، سرعت شارژ تا حد زیادی کاهش می‌یابد. اما استفاده از MagSafe برای شارژ بی‌ سیم این محدودیت را نخواهد داشت و سرعت شارژ به هیچ عنوان کم نمی‌شود.

بنابر گزارشات سرعت شارژ در این مدل از شارژ های بی‌سیم می‌تواند برای گوشی آیفون به 15 وات برسد و نسبت به سایر شارژ های بی‌سیم Qi عملکرد سریع‌ تری داشته باشد. ما در این مقاله نحوه استفاده از این شارژر هارا به شما آموزش میدهیم در ادامه با هکس استور مگ همراه باشید.
شارژر مگ سیف خود را تنظیم کنید:

کانکتور USB-C خود را به شارژر 20 واتی مناسب با آیفون خود وصل کنید، همچنین میتوانید به یک درگاه 20 واتی دیگر مانند کامپیوتر یا مک‌بوک خود وصل کنید.

شارژر MagSafe خود را به صورت رو به بالا قرار دهید – همانطور که نشان داده شده است – روی یک سطح صاف، توجه داشته باشید که نباید شیء فلزی و موارد دیگر روی آن وجود داشته باشد.

شارژر مگ سیف اپل

شارژ بی سیم سریع 15 واتی | خرید شارژر مگ سیف

شارژر MagSafe برای شارژ سریع و ایمن بی سیم آیفون 12 شما طراحی شده است. این سیستم به طور هوشمندانه با شرایط سازگار می شود تا شارژ آیفون 12 را در حداکثر قدرت حداکثر 15 وات برای شارژ بی سیم سریع تر بهینه کند. انرژی واقعی ورودی به آیفون بسته به وات آداپتور برق و شرایط سیستم متفاوت خواهد بود. برای آیفون 12 مینی، شارژر MagSafe حداکثر 12 وات محدود شده اند.

توجه داشته باشید که قبل از قرار دادن آیفون روی شارژر MagSafe، مهم است که به منبع برق متصل شوید. این به مگ سیف اجازه می دهد تا حداکثر توان را ارائه می دهد. اگر پیش از اتصال به منبع تغذیه، آیفون خود را روی شارژر MagSafe قرار دادید، کافیست آیفون خود را از شارژر MagSafe خارج کنید، سه ثانیه صبر کنید و سپس دوباره روشن کنید تا با حداکثر توان از سر گرفته شود.

MagSafe Charger برای مذاکره در مورد حداکثر توان تا 9 ولت (V) و 3 آمپر (A) با آداپتور برق سازگار با USB PD طراحی شده است. مگ سیف اپل به صورت پویا انرژی تحویل داده شده به آیفون را بهینه می کند. توان تحویل داده شده به آیفون 12 در هر لحظه بسته به عوامل مختلفی از جمله دما و فعالیت سیستم متفاوت خواهد بود.

همه آداپتورهای برق از نظر میزان و میزان انتقال نیرو دارای امتیازات مختلف هستند. شارژر MagSafe برای ارائه سریعتر شارژ بی سیم به رتبه های زیر نیاز دارد.

  • آداپتورهای برق سازگار برای شارژ بی سیم سریعتر تا 15 وات
  • اتصال باید از درگاه USB-C باشد؛ درگاه USB-A ساپورت نمیشود.
  • 9V/2.22A یا 9V2.56 یا بالاتر.
  • آیفون 12 مینی می تواند برای شارژ بی سیم سریعتر با حداقل 9 ولت / 2.03 آمپر تا 12 وات دریافت کند. (محدود شده به دلیل سایز کوچک)
  • آداپتورهای با ولتاژ بالاتر در 9 ولت / 2.56 آمپر یا بالاتر نیز حداکثر حداکثر قدرت 15 وات را به آیفون 12 * می رسانند

توجه داشته باشید، هنگامی که کابل لایتنینگ یا هدفون متصل هستند، شارژ دهی به 7.5 وات محدود می شود تا با استانداردهای نظارتی مطابقت داشته باشد.

* شارژر MagSafe همچنین با آداپتورهای برق کار می کند که حداقل 12 وات (5 ولت / 2.4 آمپر) قدرت را تأمین می کنند، اما این باعث شارژ کندتر می شود.

منبع : آموزش کار با مگ سیف اپل

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا