اخبار کسب و کار

به Joker بودجه ی کمی داده شد به امید اینکه ساخته نشود!

با آغاز اکران فیلم Joker “جوکر” و فروش بسیار خوب آن در جدول باکس آفیس، از همان ابتدا باعث شگفتی بسیاری از جمله خود استودیو برادران وارنر شد. بسیاری تصور می کردند کمپانی برادران وارنر با سرمایه گذاری بر روی این فیلم می تواند الگویی باشید برای دیگر کمپانی ها تا به فیلم های ابرقهرمانی با درجه بندی سنی R اعتماد کنند. اما گویی داستان دیگری پشت آن می باشد.

سایت هالیوود ریپورتر به تازگی گزارش داده است که بعضی از افراد در کمپانی برادران وارنر از ابتدا، با ساخت فیلم جوکر مخالف بودند و مطمئن نبودند فیلم تاد فیلیپس موفق خواهد شد یا نه. داستان از آنجا شروع شد که شایعه ی حضور جرد لتو در فیلمی مجزا برای جوکر بازی در بین مردم پخش شد اما پس از اکران فیلم Suicide Squad “جوخه انتحار” برادران وانر، برای فیلم انفرادی جوکر چراغ سبز داد ولی تایید کرد که مجزا از DCEU خواهد بود.

Joker

تاد فیلیپس اجازه ی ساخت فیلمی از جوکر را از کمپانی برادران وارنر گرفت، ولی اختلاف نظر ها در ابتدا برای داستان و فضای فیلم متفاوت بود و بسیاری از سران کمپانی برادران وارنر مخالف ساخت فیلم با درجه بندی سنی R بودند در نتیجه بودجه ی کمی به فیلم اختصاص داده شد تا شاید فیلیپس از ساخت آن منصرف شود.

با اینحال فیلیپس با وجود تمامی محدودیت ها و با بودجه ی کمتر از حد نیاز استودیو را متقاعد کرد تا فیلم را با درجه بندی سنی R و بودجه ی تخمین زده شده ی ۹۰ میلیون دلاری بسازد و نتیجه ی کار او، به گفته ی بسیاری از منتقدان فیلمی شد که آن را هم تراز شوالیه تاریکی نولان و حتی بهتر از آن می دانند و با اینکه زمان زیادی از اکران آن نگذشته، فاصله ی کمی با زدن رکورد فیلم ددپول به عنوان پرفروش ترین فیلم درجه R دارد و فروش آن از فروش کلی فیلم Justice Leauge “لیگ عدالت” نیز بیشتر بوده است و توانست جایزه ی بهترین فیلم جشنواره ی ونیز را هم کسب کند و بسیاری جوکر و بازی واکین فینیکس را از شانس های اصلی فصل جوایز می دانند.

بیشتر بخوانید:

  • چرا جدیدترین سریال شبکه CW یعنی Batwoman نمرات ضعیفی دریافت کرد؟
  • فیلم توقیفی خانه پدری آزاد شد + تاریخ اکران
  • خطرناک‌ترین جنگویان وایکینگ‌ها [۱۰ جنگجوی برتر]
  • گزارش باکس‌آفیس: Maleficent 2 بدترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ دیزنی تجربه کرد
  • فیلم جوکر در مسیر ثبت رکوردی جهانی برای فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال

نوشته به Joker بودجه ی کمی داده شد به امید اینکه ساخته نشود! اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا