اخبار کسب و کار

مشخصات کامل آیفون 11 پرو مکس اپل Apple iPhone 11 Pro Max

 بررسی و معرفی گوشی موبایل iPhone 11 Pro Max

شرکت اپل بزرگترین پرچم دار گوشی های هوشمند یا همان غول عصر تکنولوژی، سرانجام از محصولات جدید خود در 19 شهریور ماه سال 2019 رونمایی کرد. شرکت اپل محصولات جدید آیفون 11، آیفون 11 پرو ، آیفون 11 پرو مکس را شناسایی کرد و با نامگذاری پرو بر روی محصولات جدید آیفون، واپسین،انجام نسخه های سری S را اعلام کرد. در سنه های بازپسین صفحه نمایش بزرگ گرد از اصلی ترین سنجه برخی از کاربران برای گزینش گوشی است، به راستی می توان گفت اغلب کاربران علاقمند به گوشی های با صفحه نمایش کبیر هستند لغایت از تماشای فیلم و اجرای بازی لذت مضاعفی ببرند.

اپل در فرآورده جدید با طراحی صفحه نمایش کبیر 6.5 اینچی از گونه سوپر Retina XDR OLED اثر داد که به تعقیب جذب چنین کاربرانی است و بیهوده از اسم مکس برای این محصول جدید استفاده نکرده است.

فرآورده جدید اپل از سیستم عامل iOS 13 و تراشه قدرتمند اپل A13 Bionic (هفت نانومتر+) سهم دستگیر که اپل مدعی شده سریع ترین CPU و GPU در بین گوشی های هوشمند رونمایی شده لغایت به امروز است.

اما جذابترین تقسیم گوشی های هوشمند اپل که تا به امروز با کامیابی چشمگیری مقابل بوده مربوط به دوربین های با کیفیت بی اندازه به کار رفته در محصولات اپل است. دوربین سه گانه اصلی گوشی آیفون 11 پرو مکس مجهز به دو لنز 12 مگاپیکسلی و یک حسگر 12 مگاپیکسلی و با لنز تله فوتو می باشد. در ادامه به بررسی دقیق تر گوشی جذاب و پرقدرت iPhone 11 Pro Max می پردازیم.

طراحی آیفون 11 پرو مکس

گوشی iPhone 11 Pro Max از لحاظ ظاهری بسیار خاص و بی همتا طراحی شده و احد از اصلی ترین تفاوت آن با گوشی آیفون 11 طراحی دوربین آن است. گوشی آیفون 11 پرو مکس در قسمت قاب پشتی در تقسیم مربعی شکل یک ماژول با سه لنز اصلی طراحی شده که احد از منحصر به فردترین ویژگی های این گوشی محسوب می شود. گوشی آیفون 11 پرو مکس حائز ابعاد 158×77.8×8.1 میلی متری و بدنه ی شیشه ای و فریم آلومینیومی آن طوری طراحی شده که از لیز بودن قاب پشتی گوشی در اثناء حمل و بهره‌گیری کاربر بازدارندگی می کند.

شیشه به کار رفته در قاب جلو و پشتی گوشی از پایداری بالایی برخوردار است و با محافظ oleophobic پوشش دیتا شده که از تصادف خط و خش به صفحه نمایش گوشی ممانعت می کند. این گوشی در مساوی آب لغایت عمق 4 متری برای مدت موعد 30 دقیقه دوام می آورد و دارای استشهاد استاندارد IP68 است که ضد آب، ضد احد و خاک گوشی آیفون 11 پرو مکس را تایید می کند. کاربر با تماشا پنل جلوی گوشی متوجه حاشیه های مختصر گوشی آیفون 11 پرو مکس می شود که چیزی در نزدیک 83.7 درصد از کل فضای نمایشگر را به خویش اختصاص داده و در زمره گوشی های هوشمند با حاشیه ناچیز پیمان می گیرد.

گوشی جدید آیفون 11 پرو مکس امثال گوشی هم ردیف خود آیفون 11 پرو در چهار رنگ متنوع Space Gray, Silver, Gold, Midnight Green در آینده در بازار گوشی های هوشمند عرضه خواهد شد. بنابراین می تاب با قاطعیت گفت که گوشی هوشمند جدید آیفون 11 پرو مکس از طراحی ویژه و کیفیت بی اندازه ای برخوردار است به طوری که شرکت اپل توانسته با ساخت آن، بار سایر در صنعت گوشی های هوشمند انبوهی برپایی کند.

بیشتر بخوانید : معرفی اپل واچ سری 5

صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس

صفحه نمایش بزرگ گوشی iPhone 11 Pro Max از گونه سوپر Retina XDR OLED لمسی خازنی با اندازه 6.5 اینچی است. این گوشی با رزولوشن 1242 در 2688 و تراکم پیکسلی 458 پیکسل در هر اینچ نشان می دهد که از کیفیت تصویر بی اندازه ای سهم می برد. فرآورده جدید اپل نور تصاویر را 1200 نیت و نسبت کنتراست عالی 2 میلیون به یک را ارائه می دهد که نسبت به گذشته 15 درصد شفا داشته است. اپل صفحه نمایش فرآورده جدید خود را مجهز به محافظ ضد خش سرسخت و Oledphobic Coating کرده و از سایر قابلیت های آن برای تفریق انعکاس روشنایی و لکه دست می توان نام برد و مدعیست که مقاوم ترین صفحه نمایش در بین گوشی های عرضه شده تا به امروز است.

صفحه نمایش این گوشی دارای کنتراست عالی و نمایش تصاویر با نور بالا و تفکیک پذیری رنگ های خوشحال که جز امکانات پایه صفحه نمایش این گوشی به حساب می آید. اما خاصیت های اصلی که وجه تمایز صفحه نمایش گوشی آیفون 11 پرو مکس با دیگر گوشی های هوشمند می شود، می تاب از خصوصیات منحصر به فرد دالبی ویژن، HDR10، نمایشگر True-tone و3D touch اسم برد.

در سال های اخیر نزدیک کل کمپانی های کبیر صنعت گوشی های هوشمند، پرچم دارهایی با نمایشگرهای به اتفاق بریدگی را طراحی می کنند. کاربر در برخورد نخست متوجه وجه تمایز بریدگی نمایشگر اپل نسبت به گوشی های دیگر می شود زیرا فضای اکثریت را به خویش اختصاص می دهد. چنانچه در گوشی های اندرویدی از نمایشگر های دارای بریدگی قطره ای شکل سهم می برند، که این بریدگی از لحاظ اندازه فقط به بزرگی یک دوربین جلو است.

بعد علاوه بر اینکه این گوشی از صفحه نمایش بزرگ بهره می برد می توان گفت گوشی آیفون 11 پرو مکس نه فقط زیبایی ظاهری دارد بلکه از کیفیت تصویر فوق العاده ای هم سهم می برد.

 

معرفی آیفون 11 پرو مکس

سخت افزار آیفون 11 پرو مکس

گوشی iPhone 11 Pro Max بار سایر امثال سری پیش محصولات اپل از نیرو عملکرد فوق العاده ای برخوردار است ، اپل برای دشوار افزار آن از تراشه اختصاصی نیرومند A13 Bionic با 8.5 میلیارد ترانزیستور در این گوشی کاربرد کرده است. شرکت اپل مدعی شده که این تراشه نسبت به سری پیش A12 ، قدرتمندتر و تند تر شده و طبق گفته اپل مصرف بهینه ی این پردازنده سبب کاهش مصرف باتری و افزایش طول عمر باتری این گوشی شده است.

فلذا اپل در تقدیر دشوار افزاری همچنان پرچم دار است و فاصله بین گوشی های آیفون و اندرویدی بیشتر از پیش شده است ، که قطعا کاربران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

کمپانی اپل در مراسم رونمایی از محصول جدید آیفون با قاطعیت اعلام کرد که تراشه جدیدی که در آیفون 11 پرو مکس به شغل برده، از لحاظ عملکرد پردازنده، پردازنده گرافیکی و واحد پردازش عصبی، 20 درصد سریع تر از A12 بایونیک پیشرفت کرده و حتی این تراشه در نزدیک 30 درصد شفا عملکرد مصرف انرژی داشته است. این گوشی دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه های درونی 64، 256 و 512 گیگابایتی است و با اطمینان می نا گفت دشوار اسباب محصول جدید آیفون قدرت عملکرد بی اندازه ای دارد و کاربر می تواند با خیالی آسوده بازی های گوناگون و نرم انگیزه ها های گوناگون بر روی گوشی آیفون 11 پرو مکس نصب کند.

کمپانی اپل با فرآوری گوشی های با حافظه های مختلف هیچ وقت نیازی به قرار دادن شیار جایگاه کارت حافظه جانبی برای محصولات خویش نمیبیند. گوشی iPhone 11 Pro Max جزء بهترین گوشی هایی که عملکرد بی اندازه ای از خویش نشانه خواهد داد، زیرا تراشه پیشین اپل امتحان خود را پس دیتا و قطعا این تراشه جدید فوق العاده تر عمل خواهد کرد.

کمپانی اپل با شعار (ظاهر متفاوت، سطح متفاوت) سیستم عامل iOS 13را منتشر کرد و توانست بسیاری از مشکلات گوشی های آیفون را برطرف کند و عملکرد عالی از خویش پرتو دهد و در حال آماده برای آیفون 11 پرو مکس از همین سیستم عامل جدید کاربرد شده و می نا گفت یک رابط کاربری بی اندازه با این گوشی تجربه خواهید کرد.

سیستم عامل جدید از لحاظ هسته ، برنامه های داخلی و نما جذاب سیستم عامل برای کاربران اپل شگفتی به ارمغان می آورد. به طور کلی گوشی iPhone 11 Pro Maxدارای پردازنده ای با نیرو عملکرد بی اندازه و حافظه های درونی عالی با رابط کاربری اختصاصی است که این موارد ارزش خرید این موبایل یا گجت را بسیار بالا برده و با قاطعیت می تاب گفت محصول جدید اپل یکه تاز در گوشی های عرضه شده تا به امروز است.

 

دوربین آیفون 11 پرو مکس

گوشی iPhone 11 Pro Max مجهز به دوربین شگفت انگیز سه گانه است که شرکت اپل در محصول جدید خود زیاد روی طراحی و کیفیت آن پیشه کرده و به راستی می طاقت گفت مانند دائم عالی عمل کرده و از بعد دوربین این گوشی به احسان بر آمده است. در دوربین این گوشی علاوه بر دو حسگر wide و ultrawide یک حسگر telephoto هم اضافه شده است.

دوربین نخست این گوشی از حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز واید فاصله کانونی 26 میلی متری و با دیافراگم F/1.8 برپایی شده که از قابلیت لرزش راهبند اپتیکال تصویر حمایت می کند. دوربین دوم این گوشی از حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و فاصله کانونی 13 میلی متری و با دیافراگم F/2.4 بهره اسیر است. دوربین سوم از حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و فاصله کانونی 52 میلی متری با دیافراگم f/2.0 بهره دستگیر است.
هر سه دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس توانا به ضبط ویدئو 4K با فریم ریت 60 فریم بر ثانیه است و از حالت عکاسی شبانه یا همان Night پشتیبانی می کند که این قابلیت منجر به ثبت عکس هایی با نور بیشتر و نویز کمتر در شب می شود.

قابل ذکر است که این حالت شب در محیط های مختصر نور به طور خودکار فعال می شود و نیازی نیست کاربر مدام در سرنوشت تنظیمات به دنبال پرکار کردن این حالت باشد. دوربین سه گانه گوشی آیفون 11 پرو مکس از یکسری قابلیت های برجسته سایر از جمله پیکان چهارگانه دورنگ، HDR و پانوراما مستفیض است. قسمت جذاب این گوشی برای اغلب کاربران دوربین سلفی این گوشی است، دوربین سلفی TrueDepth از نوع مدت‌پرواز سه‌بعدی با یک حسگر 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 و همچنینToF بهره برده و نیرو ثبت تصاویر و فیلم های با کیفیت فوق العاده را دارد.

دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس توانا است همانند دوربین اصلی ویدئو ها را با کیفیت 4k و فریم ریت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند که سایر حرفی برای ایراد دریافت از دوربین این گوشی نمی گذارد. پس با قاطعیت می نا گفت کیفیت و قابلیت های ویژه دوربین گوشی iPhone 11 Pro Max از نقاط قوت اصلی این گوشی به حساب می آید و می تاب متعلق به به عنوان احد از بهترین و پیشرفته ترین دوربین های اصلی تو بازار گوشی های هوشمند اسم برد.

جهت خرید آیفون 11 پرو مکس به سایت هکس استور مراجعه کنید.

باتری آیفون 11 پرو مکس

گوشی iPhone 11 Pro Max حائز باتری با گنجایش 3500 میلی آمپر ساعت لیتیوم یونی است. گوشی آیفون 11 پرو مکس از فناوری شارژ تند 18 واتی پشتیبانی می کند به طوری که در مدت زمانی 30 دقیقه باتری گوشی الی 50 درصد شارژ می شود و در ضمن این گوشی از قابلیت شارژ وایرلس حمایت می کند. کمپانی اپل ادعا کرده در محصول جدید به جای به کار بردن باتری با ظرفیت خیلی بالا بیشتر به تعقیب به پیمان دادن پردازنده قوی و درمان عملکرد مصرف باتری این گوشی بوده است.

بعد اگر از آن تقسیم از کاربرانی هستید که در طول روز به طور مداوم با گوشی سر و شغل دارید، خیالتان آسان باشد که گوشی آیفون 11 پرو مکس شما را برای شارژ دوباره آزار نخواهد کرد. گرد دیگر از قابلیت های برجسته این گوشی توانایی پشتیبانی از شارژ معکوس است و این یعنی شارژ دستگاه های دیگر که از استاندارد (Qi) پشتیبانی می کنند را نیز می تواند انجام دهد. بنابراین پرچم دار کمپانی اپل از باتری قدرتمندتری نسبت به سری قبلی های گوشی های آیفون بهره برده که احد سایر از ویژگی های برجسته گوشی آیفون 11 پرو مکس به حساب می آید.

معرفی آیفون 11 پرو مکس

جمع بندی معرفی آیفون 11 پرو مکس

گوشی iPhone 11 Pro Max گرد از مترقی ترین و بهترین محصول شرکت اپل به حساب می آید، شاید امثال بسیاری از محصولات اپل از بها پایینی برخوردار نباشد. ولی کاربر با بررسی مشخصات فنی این گوشی با سنجش بسیاری از گوشی های پرچم دار، به طور کامل متوجه قیمت بخردانه این گوشی می شود. اگر از آن بخش از کاربرانی هستید که به دنبال قدرتمندترین گوشی جهان هستید این گوشی بهترین گزینش برای شما خواهد بود.آیفون بعدی اپل که جایگزین این آیفون میشود آیفون 12 پرو مکس است، برای خرید آیفون 12 پرو مکس میتوانید اینجا کلیک کنید.

https://b2n.ir/060614

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا